Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Poeh poeh

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

Poeh poeh

Ongelezen bericht door Brigitte »

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Heb ik liever geen ruzie mee :N:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Kreeg die afgelopen week al per mail......zag je dat de 3e hond zijn baas ook nog eens even vastheeft? :eek:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
tijger2
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door tijger2 »

Lekkere beestjes. :N:
Groetjes Marcel
Tijger 23-3-'94 / 5-5-'06 we zullen je nooit vergeten.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Inge schreef:Kreeg die afgelopen week al per mail......zag je dat de 3e hond zijn baas ook nog eens even vastheeft? :eek:
Ja,die was eventjes ehhhhh doorgedraaid zeg maar.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

er gebeurt niks bij mij grrrrrrr
Mechelfanaat
Actief

Afirchting

Ongelezen bericht door Mechelfanaat »

Het is maar goed dat die mannen een pak aan hebben :mrgreen:
Brigitte
Zeer actief

Re: Afirchting

Ongelezen bericht door Brigitte »

Mechelfanaat schreef:Het is maar goed dat die mannen een pak aan hebben :mrgreen:
Nou zeg dat, en hopelijk ook een dik pak :mrgreen:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Pffffffff :eek: :eek:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

ohlala, c'est pas mal, hein. :N: de franstalige heren drukken zich nogal fors uit, in het heetst van de strijd. :mrgreen:
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragverp »

Gaaf !!!!!

Ik heb ook zo'n band van het Oostenrijkse leger maar dan met Rottweilers , dat gaat iets minder snel maar ook nog zeer overtuigend .. erg leuk
Afbeelding
zepenko
Zeer actief

Ongelezen bericht door zepenko »

marian* schreef:
Inge schreef:Kreeg die afgelopen week al per mail......zag je dat de 3e hond zijn baas ook nog eens even vastheeft? :eek:
Nee, volgens mij is het redirectie agressie. Hij moet de pakwerker loslaten en pakt vervolgens zijn baas. En redirectie agressie gaat altijd van ranghogere naar ranglagere, dus de man is niet de ranghogere binnen de relatie met de hond.

Vervolgens heeft hij dan nog een stomp naar de hond nodig om zijn eigen frustratie kwijt te raken. :boos: Jammer dat die hond hem dan daar niet op corrigeert.
Selena
Zeer actief
Mijn ras(sen): x HH
Aantal honden: 9

Ongelezen bericht door Selena »

Ziet er spectaculair uit, maar als ze op burger ook zo bijten dan heb je geen grote verwondingen :roll:
Ipv bij bijten trekken ze heel erg, wat nog verergerd wordt doordat ze ipv alleen comm. geven aan de halsband gaan trekken (vnl in het stukje met 2 honden).
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!

http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

mooie filmpjes! :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

zepenko schreef:Vervolgens heeft hij dan nog een stomp naar de hond nodig om zijn eigen frustratie kwijt te raken. :boos: Jammer dat die hond hem dan daar niet op corrigeert.
sorry maar ik denk dat als mijn hond dat bij mij zou doen hij ook een tetter terugkreeg hoor... :roll:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragverp »

Selena schreef:Ziet er spectaculair uit, maar als ze op burger ook zo bijten dan heb je geen grote verwondingen :roll:
Ipv bij bijten trekken ze heel erg, wat nog verergerd wordt doordat ze ipv alleen comm. geven aan de halsband gaan trekken (vnl in het stukje met 2 honden).
Ik denk ook dat deze manier van uitschakelen alleen effectief is als de honden trekken iplv bijten . Ze brengen de persoon naar de grond. Dat zie je op die band uit oostenrijk ook daar worden de mensen aan de broekspijp uit de auto gesleurd. Die rottweilers lossen trouwens wel een stuk netter :mrgreen:
Afbeelding
johan1969
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door johan1969 »

Ik vind dat nogal een harde training voor die honden.

Ik kan me voorstellen dat er maar heel weinig honden echt voor geschikt zijn, zelfs als ze uit werklijnen komen. En wat gebeurt er met half afgerichte honden die niet 100 % voldoen maar wel hebben leren bijten ?

Worden dat 'gewone' gezinshonden ?
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

johan1969 schreef:Ik vind dat nogal een harde training voor die honden.

Ik kan me voorstellen dat er maar heel weinig honden echt voor geschikt zijn, zelfs als ze uit werklijnen komen. En wat gebeurt er met half afgerichte honden die niet 100 % voldoen maar wel hebben leren bijten ?

Sommige wel vrees ik.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

of ze komen in de 'sport' terecht dat kan natuurlijk ook. Die hebben soms minder eisen dan de mensen voor het echte werk.
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

En ook terreinbewaking denk ik :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Mechelfanaat
Actief

Ongelezen bericht door Mechelfanaat »

waarom hebben die honden eigenlijk geen kogel vrij vest om?
Nu is het in sene gezet maar in het echt worden ze toch zo
dood geschoten :denken:
Vooral die vent achter de witte auto kan de hond zo raken zonder
zelf gebeten te worden
scooby doo

Ongelezen bericht door scooby doo »

zepenko schreef:
marian* schreef:
Nee, volgens mij is het redirectie agressie. Hij moet de pakwerker loslaten en pakt vervolgens zijn baas. En redirectie agressie gaat altijd van ranghogere naar ranglagere, dus de man is niet de ranghogere binnen de relatie met de hond.

Vervolgens heeft hij dan nog een stomp naar de hond nodig om zijn eigen frustratie kwijt te raken. :boos: Jammer dat die hond hem dan daar niet op corrigeert.
wel dom van die geleider om zijn koekjes in zijn handschoen te verstoppen :N: . als mijn hond dat deed had hij ook een slag voor zijn harses gekregen
scooby doo

euhm zo speciaal vind ikde honden van dat filmpje niet , lijken me gewoon goede honden uit gewone lijnen die wat extra scherp zijn gemaakt . wel spectaculair gebracht :ok:
johan1969
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door johan1969 »

Mechelfanaat schreef:waarom hebben die honden eigenlijk geen kogel vrij vest om?
Nu is het in sene gezet maar in het echt worden ze toch zo
dood geschoten :denken:
Vooral die vent achter de witte auto kan de hond zo raken zonder
zelf gebeten te worden

Dat denk ik ook !

En dat die honden zomaar op een bewegende auto vliegen, vind ik ook wel gevaarlijk !
https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums
zepenko
Zeer actief

malinois schreef:
zepenko schreef:Vervolgens heeft hij dan nog een stomp naar de hond nodig om zijn eigen frustratie kwijt te raken. :boos: Jammer dat die hond hem dan daar niet op corrigeert.
sorry maar ik denk dat als mijn hond dat bij mij zou doen hij ook een tetter terugkreeg hoor... :roll:
En wat leert je hond dan. Of heeft het dan niet als doel je hond iets te leren?
scooby doo

zepenko schreef:
malinois schreef:
respect voor zijn baas .
zepenko
Zeer actief

scooby doo schreef:
zepenko schreef:
malinois schreef:
respect voor zijn baas .
:smile: :smile: :smile: Ja, natuurlijk en daarom bijt de hond uit het filmpje z'n baas gelijk in zijn donder. :smile2: :smile2:
Jij hebt het echt niet begrepen.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

zepenko schreef:
malinois schreef:
dat ik nog steeds belangrijker ben dan hij.... en hij mag het proberen, maar dan weet hij ook dat hij daarna flink op z'n donder krijgt.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

zepenko schreef: :smile: :smile: :smile: Ja, natuurlijk en daarom bijt de hond uit het filmpje z'n baas gelijk in zijn donder. :smile2: :smile2:
heb je nou alles uit boekjes of ben je ook nog ooit weleens op een veld geweest?
oh nee, driften die hadden ze niet he, die waren hetzelfde als bij huishonden. :smile2: Niets erfelijks, gefokt o.i.d. alles hetzelfde...

enne geen respect, moet je even naar de hond kijken na de correctie... het is wel meteen over en geaccepteerd.
Maar jij gaat hem op dat moment maar lekker negeren.. je doet je best maar... ik niet in ieder geval.
Afbeelding
scooby doo

malinois schreef:
zepenko schreef: :smile: :smile: :smile: Ja, natuurlijk en daarom bijt de hond uit het filmpje z'n baas gelijk in zijn donder. :smile2: :smile2:
heb je nou alles uit boekjes of ben je ook nog ooit weleens op een veld geweest?
oh nee, driften die hadden ze niet he, die waren hetzelfde als bij huishonden. :smile2: Niets erfelijks, gefokt o.i.d. alles hetzelfde...
pffff is de moeite niet waard om tegen te spreken een eerste klasse relnicht , die denkt alles beter te weten maar wss zelf niet eens een hond heeft .
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”