Bij deze de uitnodiging!
DATUM: 5 juni
TIJDSTIP: 9.00u verzamelen, vertrek is om 9.15u.
START: Eindhoven station – tegenover de gele bowlingkegels
Dat is aan de buskant, als je de trein uitkomt ga je de trap omlaag en dan rechtsaf, je loopt het station uit naar de hoek van de straat, daar zie je aan de overkant de bowlingkegels en de kamer van koophandel (kennispoort). Daar verzamelen we.
Alhoewel we in het centrum van Eindhoven starten is het een natuurwandeling. Vanaf het begin! We beginnen te wandelen langs de oever van de Dommel.
DUUR: ca. 30km.
Na ca. 15km is er pauze bij Brasserie/Café de Kruik te Nederwetten waar honden welkom zijn!
We eindigen in Nuenen waar we met de bus terug naar het centrum van Eindhoven gaan.
Indien gewenst gaan we aan het einde van de wandeling uit eten bij Café/Restaurant De Bommel in centrum Eindhoven. Je hebt daar een tweegangen menu voor E 11,50. Je kunt kiezen uit vegetarisch of vlees (vlees kan ook vis zijn). De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend en honden zijn welkom! Wel moet er van tevoren opgegeven worden of je vlees of vegetarisch wil, dus graag doorgeven als je je opgeeft.
OPGEVEN:
Per e-mail bij
r.oors@zonnet.nl.
Geef even door;
- hoeveel personen,
- wat voor soort hond(en),
- je tel.nr.
- en als je ’s avonds mee uit eten gaat of je kiest voor vlees of vegetarisch.
ALGEMEEN:
Als het erg warm wordt kan de wandeling worden ingekort (avondeten gaat dan ook niet door).
Als het regenachtig wordt zal de wandeling afhankelijk van de wens van eenieder en de hoeveelheid regen kunnen worden ingekort, ik vind het in elk geval niet verantwoord om zes uur in de regen te gaan lopen.
Iedereen met een sociale hond is welkom!
Ik ga ervan uit dat er rekening wordt gehouden met fietsers, joggers en andere dieren die we in de omgeving tegenkomen (honden/vee).
Niet alles is losloopgebied. Je bepaalt zelf wat je verstandig vind om te doen (aanlijnen of los) en wat je hond aan kan.
Ik heb er zin in!!
Groetjes,
Regina & Kimbo