estelle schreef:neuh hoor, op het moment voel je niks want je bent veels te druk met de hond op dat moment.miekmiek schreef:Ik ben nog nooit gebeten door een hond. Doet het erg zeer?
Meestal zie ik achteraf pas de gaatjes e.d.
klopt
Moderator: moderatorteam
Nee dat gaat niet langzaam hoor en tja het is een branderig gevoel. Ben trouwens maar een keertje goed gebeten door een hond en dat was dus omdat ik mijn been tussen een gevecht zettemiekmiek schreef:Het klinkt vreselijk; door een hond gebeten worden. Je stelt je dan voor dat je langzaam die tanden in je vlees voelt zinken... :N:![]()
Maar het lijkt me in het echt dat het gewoon snel gaat en dat de pijn achteraf vervelender is dan de beet zelf. Het ligt er idd wel aan hoe je gebeten wordt. Als de hond vast blijft houden en gaat schudden is het weer een ander verhaal.
idd meestal niet langzaam maar klatsRataplan schreef:Nee dat gaat niet langzaam hoor en tja het is een branderig gevoel. Ben trouwens maar een keertje goed gebeten door een hond en dat was dus omdat ik mijn been tussen een gevecht zettemiekmiek schreef:Het klinkt vreselijk; door een hond gebeten worden. Je stelt je dan voor dat je langzaam die tanden in je vlees voelt zinken... :N:![]()
Maar het lijkt me in het echt dat het gewoon snel gaat en dat de pijn achteraf vervelender is dan de beet zelf. Het ligt er idd wel aan hoe je gebeten wordt. Als de hond vast blijft houden en gaat schudden is het weer een ander verhaal.dacht dat het nog wel kon omdat het nog niet echt heftig was.
Katten en paarden zijn helemaal een verschrikkingKatten gebruiken ook nog eens hun poten erbij
en paarden ook hun p..... euh benen