Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik ben gebeten!

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

estelle schreef:
miekmiek schreef:Ik ben nog nooit gebeten door een hond. Doet het erg zeer?
neuh hoor, op het moment voel je niks want je bent veels te druk met de hond op dat moment.

Meestal zie ik achteraf pas de gaatjes e.d.

klopt :mrgreen:
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

miekmiek schreef:Het klinkt vreselijk; door een hond gebeten worden. Je stelt je dan voor dat je langzaam die tanden in je vlees voelt zinken... :N: :mrgreen:
Maar het lijkt me in het echt dat het gewoon snel gaat en dat de pijn achteraf vervelender is dan de beet zelf. Het ligt er idd wel aan hoe je gebeten wordt. Als de hond vast blijft houden en gaat schudden is het weer een ander verhaal. :eek:
Nee dat gaat niet langzaam hoor en tja het is een branderig gevoel. Ben trouwens maar een keertje goed gebeten door een hond en dat was dus omdat ik mijn been tussen een gevecht zette :mrgreen: dacht dat het nog wel kon omdat het nog niet echt heftig was.
Katten en paarden zijn helemaal een verschrikking :boos: Katten gebruiken ook nog eens hun poten erbij :jank: en paarden ook hun p..... euh benen :mrgreen:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Rataplan schreef:
miekmiek schreef:Het klinkt vreselijk; door een hond gebeten worden. Je stelt je dan voor dat je langzaam die tanden in je vlees voelt zinken... :N: :mrgreen:
Maar het lijkt me in het echt dat het gewoon snel gaat en dat de pijn achteraf vervelender is dan de beet zelf. Het ligt er idd wel aan hoe je gebeten wordt. Als de hond vast blijft houden en gaat schudden is het weer een ander verhaal. :eek:
Nee dat gaat niet langzaam hoor en tja het is een branderig gevoel. Ben trouwens maar een keertje goed gebeten door een hond en dat was dus omdat ik mijn been tussen een gevecht zette :mrgreen: dacht dat het nog wel kon omdat het nog niet echt heftig was.
Katten en paarden zijn helemaal een verschrikking :boos: Katten gebruiken ook nog eens hun poten erbij :jank: en paarden ook hun p..... euh benen :mrgreen:
idd meestal niet langzaam maar klats :mrgreen: en oh die katten, ik ben ooit zo te grazen genomen, mijn hand lag op 4 plaatsen tot het bot open, ging er ook echt van van mijn stokje, wat deed dat zeer zeg....en paarden? hahha ja die benen kunnen ook pijn doen ja, maar verdorie die paardenbeten die kneuzen je zo vreselijk....je hoort het dan ook zo heerlijk op je huis "snappen"
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”