Saartje schreef:Hij heeft de hele vloer nog afgelikt, hij vond het heerlijk!

Moderator: moderatorteam
Hey hallooo!bianca83 schreef:Hoe is de maaltijd bevallen?Joy C schreef: Goh, jullie zitten niet echt ver bij mij vandaan. Jullie hebben altijd van alles in huis?
Ik geef op dit moment wel eens rundernkieën, of een kippepootje, maar veel verder dan dat ben ik nog nooit geweest. Rodi geef ik ook wel eens. Ik zou best interesse hebben. Ik heb 3 herders. Hoe weet ik hoeveel ik nu moet/mag geven?
Vlees uit de supermarkt is prima. Let vooral op de "op-datum" kortingen. Ik zou wel Duck minder geven hoor, want met een pootje of vleugel krijgen ze ook 100 gram eten binnen.BeëlzeBubble schreef:Vlees uit de supermarkt is zeker niet vers genoeg?
Die zijn wel goed? Niet goed?Marion. schreef:Vlees uit de supermarkt is prima. Let vooral op de "op-datum" kortingen.BeëlzeBubble schreef:Vlees uit de supermarkt is zeker niet vers genoeg?
Die zijn helemaal goed! Lekker goedkoop. Beetje bestorven vlees gaan ze ook niet dood van, dus het mag ook over datum.BeëlzeBubble schreef:Die zijn wel goed? Niet goed?
Hoe gulzig zijn ze? Ik zou hem voor Smek in elk geval heel laten. Voor Casper misschien wat stukhameren. Voor de zekerheid.BeëlzeBubble schreef:Ga morgen gelijk wat voor ze halen. Moeten jullie me er wel een beetje doorheen praten want ik ben altijd doodsbang dat ze stikken. Voor Casper een flinnke mep met een hamer erop en voor Smek heellaten?
Alle antwoorden zijn welkomSaartje schreef:
Ik kan niet eens even lezen terwijl ik m'n berichtje typ of ik ben alweer een kwartier te laat
Maak je er trouwens wel foto's van?!BeëlzeBubble schreef:Alle antwoorden zijn welkomSaartje schreef:
Ik kan niet eens even lezen terwijl ik m'n berichtje typ of ik ben alweer een kwartier te laat![]()
Helaas pas vrijdag en zaterdag markt hier. Zal wel 's bij schoonzus informeren naar slagers in de buurt.
Nou, ik vroeg me ook af hoe dat met die botjes zou gaan, maar volgens mij zijn die dingen gewoon hol van binnen.Takkie schreef:oooh gottegod, ik ga het morgen denk ik ook maar eens proberen als "newbie".
Vind het echt doodeng en mijn moeder blijft maar zeggen: Honden mogen geen kippenvlees!! die botten zijn veel te scherp voor honden!
ooohjeee mamsie heeft altijd gelijk! Maar nu niet he?? toch?? nee toch he?!?!
ja, ze kunnen dat.Saartje schreef:Oke, wéér een vraagje, kan ik de kat ook een stuk vleugel geven?
Ik zie wel katten vlees eten, maar kunnen die ook echt zo'n bot kapot knauwen?