Nu vroeg ik me af of er hier mensen op het forum zijn die een midweek bij Klaas Wijnberg zijn geweest en hoe dat is bevallen? Of misschien mensen kennen die er zijn geweest?
Het kost erg veel geld
Moderator: moderatorteam
Ja heb ik ook, zo'n autoriteitsprobleemsirene schreef:Jeetje, wat een verhaal Anna! Ik ga in mei met een vriendin en een stel andere meiden naar de Stapcontact midweek.
Ook ik twijfelde of ik zou gaan want ik heb nogal een autoriteits probleem.
Ik heb Klaas toen gebeld en uitgelegd dat ik dus niet kan omgaan met autoritaire lui(in lesverband dus). Hij deed daar toen wel makkelijk over. Hij zei dat hij gewoon vertelde wat hij vond en als ik wat anders wilde doen dat ik dat zelf moest weten. Hij kwam idd wel een beetje arrogant over (in zijn boeken ook), maar ik moest wel een beetje om hem lachen hoe hij deed aan de telefoon.
Ik ben nu reuze benieuwd hoe het zal gaan in mei. Als ik het echt niet met hem eens ben ga ik gewoon lekker wandelen op Ameland hoor (dure wandeling maar goed).
In Nederland ken ik verder geen meerdaagse hondencursussen. Ik weet wel van een kennis van me die in de Ardennen een hondvriendelijke B&B is begonnen en die ook interessante cursussen geeft. Ik meen dat ze in maart officieel van start gaat. Ze doet daarbij ook uitstapjes met honden en hun baasjes. Verder staan overal hondenmanden etc. en is alles gereed voor een verblijf met honden.Dibbes schreef:Ik begrijp dat jullie de prijs-kwaliteit verhouding van de cursus niet goed vinden. Op de website van Klaas Wijnberg staat niet zo veel informatie over de cursus, maar zijn er ook elders vergelijkbare interessante cursussen die misschien meer een aanrader zijn?