Ik heb er ook even over gedaan voor ik eindelijk eens met die vleugeltjes thuiskwamTakkie schreef:Shit, de zelfslachtende slager en de poelier zitten dicht op maandag![]()
Morgen dus nog een keer proberen

Hopelijk lukt het morgen wel

Moderator: moderatorteam
Wat ze niet opkrijgen laten ze vanzelf wel liggen.Saartje schreef:Dus een vleugel is te proberen?
Daar zit niet zo'n groot dik bot in toch.
Ik denk dat hij het wel lust, want hij loopt me de hele dag achterna sinds ik Leo die vleugels gaf
Hm, het duurt nog heel lang voor ik daar aan kan komen (ivm vervoer enzo), een stukje vleugel zonder het grote stukje bot, kan dat wel?ien schreef:Wat ze niet opkrijgen laten ze vanzelf wel liggen.Saartje schreef:Dus een vleugel is te proberen?
Daar zit niet zo'n groot dik bot in toch.
Ik denk dat hij het wel lust, want hij loopt me de hele dag achterna sinds ik Leo die vleugels gaf
ze zijn anders dan honden.
Over het algemeen zijn nekken wat makkelijker om te proberen [in het begin ]voor hond en kat!
Nou, daar zit ik dus ook een beetje mee. Ik ben niet vegetariër geworden om vervolgens mijn honden vol te proppen met bio-industriemeuk. Wat ze met Duck natuurlijk ook gewoon binnenkrijgen, maar goed...Anna Penta schreef: Niet zo vaak, want ik kan het niet over m'n hart verkrijgen van die ontzettend zielige kipjes te geven.
Ikke ook vegetariërBeëlzeBubble schreef:Nou, daar zit ik dus ook een beetje mee. Ik ben niet vegetariër geworden om vervolgens mijn honden vol te proppen met bio-industriemeuk. Wat ze met Duck natuurlijk ook gewoon binnenkrijgen, maar goed...Anna Penta schreef: Niet zo vaak, want ik kan het niet over m'n hart verkrijgen van die ontzettend zielige kipjes te geven.
Ja, dat wil ik zeker! Maar liever zoveel mogelijk "eerlijk" vlees. Voor zover het verkrijgbaar is en voor zover we het kunnen betalen. Zag gister bijv bij de Appie Heijn: 2 kippenbouten in de aanbieding voor ongeveer €2. De biologische kippenbouten (2 stuks) waren €8Saartje schreef:Maar heb je niet iets van, dat zou ik ze wel elke dag wilen geven?
Hoi Sanne, zeker zou ik het ze vaker willen geven. Maar kijk, ik denk maar zo: al het geld dat ik bespaar gaat over de lijken (letterlijk) van onschuldige dieren, die moeten lijden omdat ik weinig geld wil uitgeven. Het is een soort ingebakken rechtvaardigheidsgevoel, ik wil gewoon niet dat andere wezens lijden voor mijn welzijn (of voor mijn dieren, dat blijft gelijk want ik koop het). Daarbij is het wel de consument die uiteindelijk beslist over het welzijn van de dieren die wij nuttigen en als ik daar enige invloed op kan uitoefenen, doe ik dat graag.Saartje schreef:Maar heb je niet iets van, dat zou ik ze wel elke dag wilen geven?
Ik geniet helemaal mee met Leo terwijl ik er zelf niet aan moet denken ooit nog vlees te eten, maar als ik zie hoe blij hij er mee is![]()
Omdat ik op een gegeven moment geen hap vlees meer door m'n keel kon krijgen.Angel-eyes schreef:Waarom zijn jullie eigenlijk vegetarier geworden?