Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
waar mijn broek van afzakt (BM)
Moderator: moderatorteam
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat begrijp ik. Kijk, deze hond is een duidelijke nakomeling waarin de BM terug komt kwa lichaam. Ik zie dat heel duidelijk.Martin schreef:Is het ook zonder meer!! , maar de mixen waren veelal met zware massieve honden, de fokkerij van de afgelopen 20 jaar heeft veel meer invloed op het type gehad dan de terugslagen van de div rassen.

In deze hond zie je ook echt heel veel bm in het hoofd, het is er feitelijk bijna een

Deze boerboel toont juist weer extreem veel RR in zijn hoofd en bouw

De fokkerij mag dan wel streven naar een enorm massieve hond, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo'n hond ook prefereerd kwa type. Dat is net waar Mol heen wil.
Ik prefereer persoonlijk ook een opgetrokken buik in een boerboel, puur omdat mij dat atheltischer oogt en ik dat waardeer in een hond.
Deze hond, met opgetrokken buik is voor mij de meest typische boerboel. Overbouwd, opgetrokken buik van de RR en de grove mastiffkop met de bullenbreedte

Als ik een fokker was zou ik dit type gaan fokken
- Hansel
- Actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
dat type van de laatste foto marc? mmm qua lijf ala maar tjee die kop, het magtoch wel wat bij mekaar passen zou ik zeggenMARC_S schreef:Dat begrijp ik. Kijk, deze hond is een duidelijke nakomeling waarin de BM terug komt kwa lichaam. Ik zie dat heel duidelijk.Martin schreef:Is het ook zonder meer!! , maar de mixen waren veelal met zware massieve honden, de fokkerij van de afgelopen 20 jaar heeft veel meer invloed op het type gehad dan de terugslagen van de div rassen.
In deze hond zie je ook echt heel veel bm in het hoofd, het is er feitelijk bijna een![]()
Deze boerboel toont juist weer extreem veel RR in zijn hoofd en bouw![]()
De fokkerij mag dan wel streven naar een enorm massieve hond, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo'n hond ook prefereerd kwa type. Dat is net waar Mol heen wil.
Ik prefereer persoonlijk ook een opgetrokken buik in een boerboel, puur omdat mij dat atheltischer oogt en ik dat waardeer in een hond.
Deze hond, met opgetrokken buik is voor mij de meest typische boerboel. Overbouwd, opgetrokken buik van de RR en de grove mastiffkop met de bullenbreedte![]()
Als ik een fokker was zou ik dit type gaan fokken
-
laeken
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
zit je vraagteken vast?Hansel schreef:Heeft Pientje het tegen Jenna afgelegd, of tegen diegene die de riem vast had ?????????????????????????????????????????????????????
:smile1: :smile1::smile1: :smile1:
gr,
Hansel
maar goed ik begrijp hier al uit dat jij jenna dus niks vind, of iig dat de overwinning hier vooral ging om wie er aan de andere kant van het touwtje liep?
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
precies, het gaat ook niet zozeer om zwaar, en dan dus ook niet in de bm, maar de hond moet nog wel in verhouding zijn, uit de voeten kunnen, teveel massa wat inhoud dat ze ook niet of nauwelijks normaal kunnen bewegen, tja dat gaat zeer zeker de verkeerde kant op...Martijn schreef:Ja, die vind ook prachtig!MARC_S schreef:Plaatje!![]()
De ene zwaar gebouwde boel is de andere ook niet.
Een boerboel mag in mijn mening niet vadsig zijn en sommige zijn dat dus wel.
wij hebben dus een bm gehad, echt een grote groffe reu, maar potdomme die kon werkelijk snelheid maken en dus over een schutting komen, zonder moeite... ( de snelheid hebben meerdere mensen ervaren
- Hansel
- Actief
- Contacteer:
Mijn vraagteken zit niet vast, laat ik het hier maar op houden.yamie schreef:zit je vraagteken vast?Hansel schreef:Heeft Pientje het tegen Jenna afgelegd, of tegen diegene die de riem vast had ?????????????????????????????????????????????????????
gr,
Hansel![]()
![]()
maar goed ik begrijp hier al uit dat jij jenna dus niks vind, of iig dat de overwinning hier vooral ging om wie er aan de andere kant van het touwtje liep?
gr,
Hansel
New Sensation's Bullmastiffs

- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
duidelijkHansel schreef:Mijn vraagteken zit niet vast, laat ik het hier maar op houden.yamie schreef:zit je vraagteken vast?Hansel schreef:Heeft Pientje het tegen Jenna afgelegd, of tegen diegene die de riem vast had ?????????????????????????????????????????????????????
gr,
Hansel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gr,
Hansel
- johan1969
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mol
- Zeer actief
kan zijn maar kijk de schouderpartij van bijde teven naar mijn mening is de roode teef te beladen en te zwaar in het frondjohan1969 schreef:Mol, die eerste gestroomde hond, vind ik wel mooi, maar het is geen duidelijke foto.
Die teef is jouw type misschien niet, maar ik vind haar niet te zwaar, wel mooi compact. Misschien juist op de grens tussen atletisch en te zwaar.
mol
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- MDoelman
- Actief
-
Presa Pais bajos
- Actief
- Contacteer:
Martin schreef:Ja dat wilde ik ook net zeggen , zet die domme Galgo eens voor de Boerboel van mij , dan zal hij hem eens een poepie laten ruikenScooby schreef:Goh, laat ik dat nou net van de Galgo denken.Noela schreef:Tsja, ik moet eerlijk zeggen, ik houd helemaal niet van die logge lompe honden. Sinds ik een Galgo heb, vind ik de meeste andere honden een soort domme onnozele blik in hun ogen hebben. Sorry!
Buckie liep lang spoorwegbaan
Daar kwam laatst een Galgo aan.
Buckie riep nog "Ga op de stoep!'
TUUT TUUT TUUT......!!!
Galgo soep!!!!!!
Maar je hebt gelijk mol.
Gezondheid en functionaliteit op 1!!
-
laeken
- Zeer actief
Lach er maar om, het is helaas wel de realiteit voor veel windhonden die uitgerend zijn. In Ierland heb je gewoon plaatsten langs het spoor in de buurt van een renbaan waar het barst van de kadavers van op de rails gebonden greyhoundsPresa Pais bajos schreef: Buckie liep lang spoorwegbaan
TUUT TUUT TUUT......!!!
Galgo soep!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Maargoed, ik begrijp ook wel dat je daar niet op doelde
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Woehahaha.Presa Pais bajos schreef:Buckie liep lang spoorwegbaan
TUUT TUUT TUUT......!!!
Galgo soep!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Maar je hebt gelijk mol.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Martin
- Zeer actief
Nou dat godsvermogen ben je dus kwijt ,de Galgo zal hem wel even voor blijven maar dat hard lopen houdt hij niet lang vol , Mijn hond kan de hele dag lopen aan een stuk door , eens zakt de Galgo door zijn poten en wil rusten , maar de boerboel niet, Jessy is ook veel sneller dan Buck maar op het lange stuk haalt hij haar inMartijn schreef:Ik wed er trouwens een godsvermogen op dat zo´n vette boerboel die galgo niet eens te pakken krijgt.
- Martin
- Zeer actief
Soep zonder ballenPresa Pais bajos schreef:Martin schreef:Ja dat wilde ik ook net zeggen , zet die domme Galgo eens voor de Boerboel van mij , dan zal hij hem eens een poepie laten ruikenScooby schreef:Goh, laat ik dat nou net van de Galgo denken.Noela schreef:Tsja, ik moet eerlijk zeggen, ik houd helemaal niet van die logge lompe honden. Sinds ik een Galgo heb, vind ik de meeste andere honden een soort domme onnozele blik in hun ogen hebben. Sorry!
Buckie liep lang spoorwegbaan
TUUT TUUT TUUT......!!!
Galgo soep!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Maar je hebt gelijk mol.
-
estelle
Mwah ik denk dat die BB die Galgo dan allang uit het oog is verloren.Martin schreef:Nou dat godsvermogen ben je dus kwijt ,de Galgo zal hem wel even voor blijven maar dat hard lopen houdt hij niet lang vol , Mijn hond kan de hele dag lopen aan een stuk door , eens zakt de Galgo door zijn poten en wil rusten , maar de boerboel niet, Jessy is ook veel sneller dan Buck maar op het lange stuk haalt hij haar inMartijn schreef:Ik wed er trouwens een godsvermogen op dat zo´n vette boerboel die galgo niet eens te pakken krijgt.
-
laeken
- Zeer actief
-
laeken
- Zeer actief
Trouwens, mensen die menen dat een molosser een galgo vangt hebben een beetje te hoge dunk van hun honden.
Als Buck een galgo moet vangen met 80 kilo op zijn lijf dan is hij 13 jaar bezig want dan gaat de galgo dood van ouderdom. De vraag is maar of Buck dat gaat halen natuurlijk
Een galgo vangt hazen en een boerboel mensen, als een boerboel galgo's kan pakken dan hadden ze wel met boerboels op hazen gejaagd.
Een galgo heeft een enorm uithuidingsvermogen. Hij mag dan wel een sprinter zijn, maar het is en blijft een hond die dus heeeeel lang kan draven, dat is alleen nodig om een 6 keer zo zware hond voor te blijven. De galgo heeft een enorm hart, enorm goede doorbloeding en dus is hij niet te pakken natuurlijk.
Maar ik ga er vanuit dat iedereen dat wel begrijpt.
Als Buck een galgo moet vangen met 80 kilo op zijn lijf dan is hij 13 jaar bezig want dan gaat de galgo dood van ouderdom. De vraag is maar of Buck dat gaat halen natuurlijk
Een galgo vangt hazen en een boerboel mensen, als een boerboel galgo's kan pakken dan hadden ze wel met boerboels op hazen gejaagd.
Een galgo heeft een enorm uithuidingsvermogen. Hij mag dan wel een sprinter zijn, maar het is en blijft een hond die dus heeeeel lang kan draven, dat is alleen nodig om een 6 keer zo zware hond voor te blijven. De galgo heeft een enorm hart, enorm goede doorbloeding en dus is hij niet te pakken natuurlijk.
-
Presa Pais bajos
- Actief
- Contacteer:
MARC_S schreef:Lach er maar om, het is helaas wel de realiteit voor veel windhonden die uitgerend zijn. In Ierland heb je gewoon plaatsten langs het spoor in de buurt van een renbaan waar het barst van de kadavers van op de rails gebonden greyhoundsPresa Pais bajos schreef: Buckie liep lang spoorwegbaan
TUUT TUUT TUUT......!!!
Galgo soep!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Maargoed, ik begrijp ook wel dat je daar niet op doelde
Ehh nee, het was slechts een liedje wat in mijn gedachte kwam toen ik dit topic aan het lezen was.
Maar veel doggen gaan in ambush liggen he en vallen pas aan als de prooi in de buurt is. Dus eigenlijk toch niet zo dom he!
Als de berg niet naar Mohammed komt.......
- Martin
- Zeer actief
Ja dan kun je wel eens over Jessy beginnen , maar reken maar als mijn BB een galgo achterna zit dat hij hem te pakken krijgt hoe dan ook, dat zijn geen opgevers en zullen hem net zo lang achterna zitten tot hij hem te pakken heeft, daar kun je wel even snel over heen lezen , maar galgo `s lopen 1 km hard en dat is het over dan storten ze in elkaar, en zijn leeg.Martijn schreef:Hahahahaha! Jessy en een galgo is dus echt iets HEEL anders.Martin schreef:Nou dat godsvermogen ben je dus kwijt ,de Galgo zal hem wel even voor blijven maar dat hard lopen houdt hij niet lang vol , Mijn hond kan de hele dag lopen aan een stuk door , eens zakt de Galgo door zijn poten en wil rusten , maar de boerboel niet, Jessy is ook veel sneller dan Buck maar op het lange stuk haalt hij haar inMartijn schreef:Ik wed er trouwens een godsvermogen op dat zo´n vette boerboel die galgo niet eens te pakken krijgt.
Jessy haalt m'n grootje ook in.
Je zal er raar van opkijken hoe deze koe een haas vangt, wat weet jij eigenlijk van bb`s heb je er wel eens in het echt gezien ,of laat staan bezig gezien?? of heb je alleen een plaatje gezien.
- Martin
- Zeer actief
Nou dat bewijst maar weer eens , dat je zeer weinig over de bb hebt gelezen ,en dat je alle informatie van horen zeggen hebt.... de boerboel vangt namelijk wel hazen.MARC_S schreef:Trouwens, mensen die menen dat een molosser een galgo vangt hebben een beetje te hoge dunk van hun honden.
Als Buck een galgo moet vangen met 80 kilo op zijn lijf dan is hij 13 jaar bezig want dan gaat de galgo dood van ouderdom. De vraag is maar of Buck dat gaat halen natuurlijk![]()
-
Cendy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerboel