Het enige probleem was dat hij spullen kapot kauwde, maar ik was ervan overtuigd dat dat overwonnen kon worden.
Maar nu.....sinds enkele weken maakt hij drama als we even weg zijn.
Hij jankt, blaft, heeft zelf een houten deur finaal vernield! (En ongelooflijk genoeg zelf er niks aan overgehouden).
Als ik mijn zoontje naar school breng, hoor ik hem buiten vreselijk tekeer gaan.
En het is erger geworden. Sinds een paar dagen piept hij de hele dag door. Hij is ontzettend onrustig, zelfs als hij gewoon in zijn mand ligt of als je hem aait, piept hij gewoon door.
Eten, drinken en uitlaten is geen probleem. We laten hem drie keer per dag uit, en ook lang , zodat hij zijn energie goed kwijt kan.
We hebben nog een hond, Chester trekt erg naar haar, hij ligt het liefste naast haar mand. Deze hond is juist heel rustig.
We hebben contact gehad met de dierenarts, ze gaf ons het nummer van een gedragstherapeut. En vanmiddag gaan we naar haar toe om eerst lichamelijke oorzaken uit te sluiten.
Zoals jullie begrijpen is het heel moeilijk om zo machteloos te staan.
Ik was zo trots dat het zo goed met hem ging. Nu vraag ik me toch af of wij dan iets verkeerd doen....
We geven het echt niet zomaar op. We hebben nu gelukkig vakantie, dus alle tijd om ons op het probleem te storten.
Ik moest even mijn verhaal kwijt, tips zijn welkom!
Alvast bedankt!