Weet ik, staat ook op de verpakking. Maar ik doe het lekker tochChatterbox schreef:
Ze raden het dus zelfs af om RC te combineren met vers vlees.

Moderator: moderatorteam
Euh, wie maakt zich nou druk?Niekie schreef: Meis, maak je nou eens niet zo druk. Het maakt je natuurlijk geen slecht baasje, dat zegt toch ook niemand? Relax....je doet het goed voor Bram hoor.
Mag ik even vragen naar je zin "en ik heb al zoveel stress 's ochtends"? Waarom maak je je overal zo druk over?
Ow, nog even; ik heb mijn eigen berichtjes even teruggelezen en ik zie toch echt niet zo waar ik nou "emotioneel" reageer. Kun je mij dat uitleggen?Zoek stok! schreef:Ik zei niet dat je niet moest zeuren, ik verdedigde Anne wel. Je reageert heel emotioneel, het gaat maar om brokken! Volgens mij willen we allebei het beste voor onze hondjes, dat vertrouwen moet je mij ook geven. Niet zo boos doen.Niekie schreef:Dan geloof je lekker je dierenarts. Je moet ook voeren wat je wilt, maar kom dan niet met argumenten aan als "het is goed voer, want ik betaal er niet voor niets zoveel voor". Dat slaat echt nergens op.Zoek stok! schreef: Op dit forum zijn veel mensen tegen de dure brokken merken, maar ik ben daar niet een van. Ik zie dat Bram het lekker vindt en ik geloof m'n dierenarts dat het goede brokken zijn.
Een dierenarts is geen voedingsdeskundige, maar ik houd op met doorzeuren![]()
![]()
![]()
Doen waar jij je goed bij voelt.
Ik wil wel even opmerken dat mensen soms een dag weg zijn, soms een weekend wegzijn, soms met hele andere dingen bezig zijn, soms op drukke lijsten lang niet alles lezen.Niekie schreef: Daar kun jij niets aan doen, hoor. Maar goed, degene die die opmerking wél maakte is nu natuurlijk nergens meer te bekennen. Wel zo netjes om er nog even op terug te komen, vind het namelijk niet echt een normale manier van communiceren zo. Ik zal bij haar in elk geval geen moeite meer doen om iets te tikken, het is wel goed...
Ik wil wel nog even kwijt waar een en ander vanaf komt. Uiteindelijk stuit het me tegen de borst al die discussies over goed en slecht voer.. Ik ben ervan overtuigd dat een hond het beste af is met lekkere kippenekken en runderpoten en wat zalm met broccoli. Maar als iemand zegt dat zijn hond het al jaren prima doet op de brok van de Aldi en dat die met smaak gegeten wordt, so be it.Niekie schreef:Dat zie je toch verkeerd, Linda.
Ik maak me niet druk en ik reageer ook niet emotioneel. Ik word er alleen een heel klein beetje pissig van als iemand na welgeteld één reactie (nog een fatsoenlijke, normale en serieuze reactie ook) mijn bericht quote, met daaronder "niet zo doorzeuren".
Dit stuit mij juist weer tegen de borst, dat is het zelfde als dat ik zeg; mijn opa is 94 geworden en rookte behoorlijk, dus als je geen last heb is roken helemaaaaaal niet slecht..starfleet schreef:
Ik wil wel nog even kwijt waar een en ander vanaf komt. Uiteindelijk stuit het me tegen de borst al die discussies over goed en slecht voer.. Ik ben ervan overtuigd dat een hond het beste af is met lekkere kippenekken en runderpoten en wat zalm met broccoli. Maar als iemand zegt dat zijn hond het al jaren prima doet op de brok van de Aldi en dat die met smaak gegeten wordt, so be it.
Een glimmende vacht zegt niet alles, in heel veel brokken zitten toevoegingen die daar weer voor zorgen en dan bedoel ik dus niet dat ze glimmen omdat ze zo gezond zijn.Als iemand zegt: Mijn hond wil niet eten, mijn hond heeft een doffe vacht, mijn hond heeft altijd diaree , dat is dan wat anders. Dan kan je eens wat tips gaan geven. Maar dat belerende vingertje dat vind ik heel irritant. Met dat Jeukanuba bijvoorbeeld de hele tijd. Je probeert eens wat uit en eet de hond met smaak en doet het goed, dan houd je dat erin.
Dan heb ik bij deze nog ff gezeurd
Als mensen geen probleem hebben, dan hoef je dat ook niet te maken. Dat bedoel ik met zeuren.
Anne
dan vraag je de volgende keer bv alleen aan anne adviesZoek stok! schreef:Ik stem voor stoppen met dit topic. 't Is mooi geweest. Ik krijg van een aantal mensen - waaronder Anne! - heel goede adviezen. Ja, ik had een probleem met Bram brokken te laten eten. Daar heb ik advies over gevraagd. Inmiddels eet hij brokken. Niet het soort dat ik graag wilde, maar als het niet linksom gaat, moet het maar rechtsom.
Als ik wel weer een 'probleem' heb, vraag ik vanzelf weer advies
yamie schreef:dan vraag je de volgende keer bv alleen aan anne adviesZoek stok! schreef:Ik stem voor stoppen met dit topic. 't Is mooi geweest. Ik krijg van een aantal mensen - waaronder Anne! - heel goede adviezen. Ja, ik had een probleem met Bram brokken te laten eten. Daar heb ik advies over gevraagd. Inmiddels eet hij brokken. Niet het soort dat ik graag wilde, maar als het niet linksom gaat, moet het maar rechtsom.
Als ik wel weer een 'probleem' heb, vraag ik vanzelf weer advieswant wat er blijkbaar door andere gezegd word, maakt je toch niks uit
Zoek stok! schreef:Ik stem voor stoppen met dit topic. 't Is mooi geweest. Ik krijg van een aantal mensen - waaronder Anne! - heel goede adviezen. Ja, ik had een probleem met Bram brokken te laten eten. Daar heb ik advies over gevraagd. Inmiddels eet hij brokken. Niet het soort dat ik graag wilde, maar als het niet linksom gaat, moet het maar rechtsom.
Zoek stok! schreef:Ik stem voor stoppen met dit topic. 't Is mooi geweest. Ik krijg van een aantal mensen - waaronder Anne! - heel goede adviezen. Ja, ik had een probleem met Bram brokken te laten eten. Daar heb ik advies over gevraagd. Inmiddels eet hij brokken. Niet het soort dat ik graag wilde, maar als het niet linksom gaat, moet het maar rechtsom.
Angel-eyes schreef:Nou niet zo blijven doorzeuren hoor.Zoek stok! schreef:Halllooooo allemaal. Ik heb geen advies gevraagd over Royal Canin. Ik heb me alleen verdedigd tegen jullie aanvallen. En daar stop ik nu inderdaad mee.
En jullie hebben gelijk. Als iedereen zo was als jullie, kwam ik hier niet meer.
Daaaaaaag!