Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jaloers?
Moderator: moderatorteam
- bobientje
- Actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nee zeg, stel je voor dat je hond je bloot ziet!bobientje schreef:ik zal dan wel weer een preutse trien zijn maar de hemel moet op aarde komen en dan nog zal het niet gebeuren dat er een hond in mijn slaapkamer ligt en zeker ook mbt dit soort situaties.
hond heeft zijn plek, kids hebben hun plek, pap en mam hebben hun plek.
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- Moos
- Zeer actief
Eline* schreef:Nee zeg, stel je voor dat je hond je bloot ziet!bobientje schreef:ik zal dan wel weer een preutse trien zijn maar de hemel moet op aarde komen en dan nog zal het niet gebeuren dat er een hond in mijn slaapkamer ligt en zeker ook mbt dit soort situaties.
hond heeft zijn plek, kids hebben hun plek, pap en mam hebben hun plek.![]()

- bobientje
- Actief
ik moet errrr niet aan denken om te liggen flikfooien met een hond naast je. heeft niets met bloot zijn te maken maar ik vind dat belachelijk nog afgezien van het feit dat ik geen hond op de slaapkamer wil.Eline* schreef:Nee zeg, stel je voor dat je hond je bloot ziet!bobientje schreef:ik zal dan wel weer een preutse trien zijn maar de hemel moet op aarde komen en dan nog zal het niet gebeuren dat er een hond in mijn slaapkamer ligt en zeker ook mbt dit soort situaties.

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat is er in hemelsnaam belachelijk aan? Is het wel eens bij je opgekomen dat jouw rigide houding belachelijk zou kunnen zijn?bobientje schreef:ik moet errrr niet aan denken om te liggen flikfooien met een hond naast je. heeft niets met bloot zijn te maken maar ik vind dat belachelijk nog afgezien van het feit dat ik geen hond op de slaapkamer wil.Eline* schreef:Nee zeg, stel je voor dat je hond je bloot ziet!bobientje schreef:ik zal dan wel weer een preutse trien zijn maar de hemel moet op aarde komen en dan nog zal het niet gebeuren dat er een hond in mijn slaapkamer ligt en zeker ook mbt dit soort situaties.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

- bobientje
- Actief
mss is mijn houding wel belachelijk, zou best kunnen, zeker voor mensen die er anders over denken.
maar ik denk er zo over. ik kan er niet bij dat je gaat liggen sexen waar je hond bij is. dat vind ik, wil niet zeggen dat een ander daar niet anders over mag denken. een ieder zijn mening, als dat niet zou kunnen, dat zou pas belachelijk zijn.
maar ik denk er zo over. ik kan er niet bij dat je gaat liggen sexen waar je hond bij is. dat vind ik, wil niet zeggen dat een ander daar niet anders over mag denken. een ieder zijn mening, als dat niet zou kunnen, dat zou pas belachelijk zijn.

-
Lynn
- Actief
Zo hebben we allemaal andere ideeen en een andermans idee kan voor de ander belachelijk klinken. We zijn vrij om een eigen mening te hebben.
Even on-topic:
Ik zou er echt niet tegen kunnen als een hond tijdens het niet-slapen je aan ligt te kijken en te grommen enzo. Daar heb ik zowiezo liever geen hond bij.
Mijn hond slaapt wel eens boven maar dan meer als vorm van traktatie. Voor mij voor de gezelligheid. Eens in de maand ofzo dus.
Het is met hem ook niet echt mogelijk omdat hij om een uur of 3 een energiestoot krijgt en wil spelen en rennen. Daar hoef ik dan niet aan mee te doen maar dan doet hij het zelf wel "zachtjes"... Dn wordt ik dus gek en is het feest afgelopen. Als hij niet rustig is dan gaat hij naar beneden. Maar ik vind het wel heel gezellig om voor het slapen gaan nog even te kleppen en te knuffelen met de hond.
Ik denk inderdaad dat het enerzijds het onbekende is, hij wil je beschermen tegen iets dat hij niet kent en in zijn ogen dus niet pluis is. Maar aan de andere kant mag hij onder geen beding je man bijten. Hij doet het wel en dat zegt toch wel iets over de rangorde. Daar is wel aan te werken hoor, maar dat moet je dan wel doen.
Even on-topic:
Ik zou er echt niet tegen kunnen als een hond tijdens het niet-slapen je aan ligt te kijken en te grommen enzo. Daar heb ik zowiezo liever geen hond bij.
Mijn hond slaapt wel eens boven maar dan meer als vorm van traktatie. Voor mij voor de gezelligheid. Eens in de maand ofzo dus.
Het is met hem ook niet echt mogelijk omdat hij om een uur of 3 een energiestoot krijgt en wil spelen en rennen. Daar hoef ik dan niet aan mee te doen maar dan doet hij het zelf wel "zachtjes"... Dn wordt ik dus gek en is het feest afgelopen. Als hij niet rustig is dan gaat hij naar beneden. Maar ik vind het wel heel gezellig om voor het slapen gaan nog even te kleppen en te knuffelen met de hond.
Ik denk inderdaad dat het enerzijds het onbekende is, hij wil je beschermen tegen iets dat hij niet kent en in zijn ogen dus niet pluis is. Maar aan de andere kant mag hij onder geen beding je man bijten. Hij doet het wel en dat zegt toch wel iets over de rangorde. Daar is wel aan te werken hoor, maar dat moet je dan wel doen.
- Sophia
- Vaste gebruiker
[quote="Lynn"]Zo hebben we allemaal andere ideeen en een andermans idee kan voor de ander belachelijk klinken. We zijn vrij om een eigen mening te hebben.
Even on-topic:
Ik zou dat erg raar vinden een hond die je nauwlettend in de gaten houdt....pffff...nou daar gaat je lust.
Nee, voor mij geen honden in de slaapkamer. En misschien denkt ze, heee dat is gezellig ik ga mee spelen!
ik zie 't al voor me, die grote bordeaux dog tussen m'n lakens! 
Even on-topic:
Ik zou dat erg raar vinden een hond die je nauwlettend in de gaten houdt....pffff...nou daar gaat je lust.
Nee, voor mij geen honden in de slaapkamer. En misschien denkt ze, heee dat is gezellig ik ga mee spelen!