Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppy's opgelet

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Reini
Zeer actief

Puppy's opgelet

Ongelezen bericht door Reini »

Ik ga weer een poging wagen de puppy's van het forum bij elkaar te brengen. :mrgreen:

Wie heeft er tijd en zin om binnenkort ergens te gaan wandelen met Vegas van 17 weken oud.

Als optie vermeld ik graag Soesterduinen omdat het een erg mooie locatie is waar je ook lekker kan zitten zodat de honden kunnen ravotten.

Vegas vind alle honden leuk alleen hij kan nog niet zo ver lopen dus een hele lange wandeling zit er niet in. Oudere honden zijn ook welkom maar het wordt dus geen lange afstandswandeling :ok:

Gegadigden???
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Bayo
Actief
Contacteer:

Geen pup meer

Ongelezen bericht door Bayo »

Bayo is geen pup meer, maar gedraagd zich zo wel. Als het geen lange wandeling is, maar Bayo vermaakt zich wel langere tijd, vind ik het prima. Spelen en ravotten met andere honden vind hij geweldig, dus dat zal met pups wel lukken. Laat maar een datum vallen, dan kijk ik wel of ik kan.
Petra Holierhoek & Bayo
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Jep ditmaal ga ik ook mee :ok: Ik kom met Tuana (16 weken) en Nanni (9 jaar). Nanni is nog onder voorbehoud, moet even kijken wat voor honden er mee gaan
jidde

Owja, als het kan op een zondag. En niet dat iedereen te laat is, als je een uur staat te wachten, zijn de pups moe :smile:
Reini
Zeer actief

Wat mij betreft kan het iedere zondag! Aanstaande kan ik ook!

Tijd maakt me ook niet uit, plaats evenmin al is soesterduinen wel errug leuk :ok:
Afbeelding
jidde

Reini schreef:Wat mij betreft kan het iedere zondag! Aanstaande kan ik ook!

Tijd maakt me ook niet uit, plaats evenmin al is soesterduinen wel errug leuk :ok:
Ik zal even vragen of mijn zus dan ook meekan, als dat zo is, graag in de ochtend (rond 11 uur). Mijn zus moet denk ik om 3 uur werken.

Ik kan namelijk geen 2 honden vasthouden, waarvan 1 niet luistert (toet) en 1 wel eens uitvalt (nanni). Das geen doen in mijn uppie
Reini
Zeer actief

jidde schreef:
Reini schreef:Wat mij betreft kan het iedere zondag! Aanstaande kan ik ook!

Ik zal even vragen of mijn zus dan ook meekan, als dat zo is, graag in de ochtend (rond 11 uur). Mijn zus moet denk ik om 3 uur werken.

Ik kan namelijk geen 2 honden vasthouden, waarvan 1 niet luistert (toet) en 1 wel eens uitvalt (nanni). Das geen doen in mijn uppie
Als nanni maar niet naar mijn schatje uitvalt :N:

11 uur is prima wat mij betreft. Waar wil je eigenlijk heen?
Afbeelding
jidde

Nanni doet helemaal NIETS met pups, dus wees niet bang :mrgreen: Ze is een prima puppenmoeder juist :ok:
Soesterduinen, lijkt mij leuk! Alleen is dat wel vermoeiend voor de pups, aangezien het zand is en dat zwaar loopt
Reini
Zeer actief

jidde schreef:Nanni doet helemaal NIETS met pups, dus wees niet bang :mrgreen: Ze is een prima puppenmoeder juist :ok:
Soesterduinen, lijkt mij leuk! Alleen is dat wel vermoeiend voor de pups, aangezien het zand is en dat zwaar loopt
Er is inderdaad veel mul zand maar ook bos en in de duinen staan erg veel bomen met een hardere ondergrond waar je kan zitten en de honden kunnen spelen. Het is goed te doen hoor voor pups, stukje lopen, lekker zitten en spelen en weer terug naat de auto! Er is ook water om te drinken voor de honden bij de parkeerplaats :ok:
Jij komt vanuit Aalsmeer toch?
Afbeelding
jidde

Ja ik kom uit aalsmeer. En ach, een keer wat langer lopen met de pups kan ook weinig kwaad :wink:
Ik zal morgen met mijn zus even overleggen of zij meegaat. Anders even zwagerlief aankijken :mrgreen:
Reini
Zeer actief

jidde schreef:Ja ik kom uit aalsmeer. En ach, een keer wat langer lopen met de pups kan ook weinig kwaad :wink:
Ik zal morgen met mijn zus even overleggen of zij meegaat. Anders even zwagerlief aankijken :mrgreen:
Dan hoor ik het morgen wel :ok:
Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi allemaal,

Even een voetnoot: aanstaande zondag is er ook een doggenwandeling op de Soesterduinen...
jidde

Scooby schreef:Hoi allemaal,

Even een voetnoot: aanstaande zondag is er ook een doggenwandeling op de Soesterduinen...
Maakt het extra leuk :mrgreen: Zien ze ook eens andere hondjes
Bayo
Actief
Contacteer:

Helaas Bayo kan niet komen

Ongelezen bericht door Bayo »

Helaas, Bayo kan niet komen. Zijn baasje, lees chauffeur zit namelijk in Frankrijk. Jammer, volgende keer beter.
Petra Holierhoek & Bayo
Reini
Zeer actief

Re: Helaas Bayo kan niet komen

Bayo schreef:Helaas, Bayo kan niet komen. Zijn baasje, lees chauffeur zit namelijk in Frankrijk. Jammer, volgende keer beter.
Jammer! Maar er komt zeker weer een volgende keer :ok:
Afbeelding
Reini
Zeer actief

jidde schreef:
Scooby schreef:Hoi allemaal,

Maakt het extra leuk :mrgreen: Zien ze ook eens andere hondjes
Ik bedacht me gisteravond ineens dat er bij soesterduinen erg veel honden loslopen en zonder baas op je af komen stromen. Bijna iedere keer dat ik daar ben geweest kwam er wel een hond op ons af waarvan de baas een eind verder weg was. Ik dacht ik meld het even ivm nanni. Ik weet niet hoe erg ze uit kan vallen vandaar :ok:
Afbeelding
jidde

Ik ben er 1x geweest, dat was ook met een meeting. Toen hadden wij geen last van loslopende honden.
Maar ik zal er nog eens over nadenken... Want om Nanni nou de hele tijd aan een lange riem te moeten doen, heb ik ook weinig zin in :19:
Reini
Zeer actief

jidde schreef:Ik ben er 1x geweest, dat was ook met een meeting. Toen hadden wij geen last van loslopende honden.
Maar ik zal er nog eens over nadenken... Want om Nanni nou de hele tijd aan een lange riem te moeten doen, heb ik ook weinig zin in :19:
Ik dacht ik meld het maar even want wij werden erg veel genaderd door loslopende honden. Ik weet overigens niet of het een losloopgebied is?

Ga je wel mee???
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Hoi hoi,
Ik wil een andere keer wel mee. Zondag komt me erg slecht uit.

Veel plezier met de pups!
Linda
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

jidde schreef:Ik ben er 1x geweest, dat was ook met een meeting. Toen hadden wij geen last van loslopende honden.
Hoi Wendy,

De Soesterduinen is een bekend losloopgebied en zeker op zondag zal het er erg druk zijn met loslopende honden...
Reini
Zeer actief

Wendy, gaat het nog door zondag?? :19:
Afbeelding
jidde

Ik blijf thuis. Ik ga liever een keer in de herfst ofzo, dan is het denk ik een stuk rustiger met andere honden
Reini
Zeer actief

jidde schreef:Ik blijf thuis. Ik ga liever een keer in de herfst ofzo, dan is het denk ik een stuk rustiger met andere honden
Hè wat jammer nou, je was de enige kandidaat :jank:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Reini schreef:
jidde schreef:Ik blijf thuis. Ik ga liever een keer in de herfst ofzo, dan is het denk ik een stuk rustiger met andere honden
Het zit je ook niet mee he Reini met de puppenwandeling :(:

Wij willen ook wel, alleen niet zo ver weg....
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Moos schreef:
Reini schreef:

Het zit me zeker niet mee :jank:

Jij woont ergens in Friesland toch? Da's wel een eind weg en ik denk dat Vegas inmiddels het viervoudige van Saar weegt dus met jou kan ik ook niet afspreken :jank:
Afbeelding
jidde

Ik wil ook erg graag een puppenwandeling, maar ik wil ook Nanni meenemen :ok: Want Nanni is super met pups.
Moos
Zeer actief

Reini schreef:
Moos schreef:
Reini schreef:

Het zit me zeker niet mee :jank:

Jij woont ergens in Friesland toch? Da's wel een eind weg en ik denk dat Vegas inmiddels het viervoudige van Saar weegt dus met jou kan ik ook niet afspreken :jank:
Nouuuuuuuuuuu, Friesland, zo ver weg nou ook weer niet. Ik woon in de buurt van Alkmaar :mrgreen:

En tja, ik weet het niet. Het is voor Saar opzich wel goed om eens te leren dat niet alles wat groot en druk is eng is. Daar heeft ze namelijk nogal wat moeite mee.
Aan de andere kant, ze weegt echt maar 4 kilo, en als Vegas erg wild is zou hij haar natuurlijk echt pijn kunnen doen. Ik weet niet wat hij nu weegt?
Afbeelding
jidde

Misschien een keer in Schoorl ofzo wandelen? Das ook in de buurt van jou Marloes
Reini
Zeer actief

Moos schreef: Nouuuuuuuuuuu, Friesland, zo ver weg nou ook weer niet. Ik woon in de buurt van Alkmaar :mrgreen:

En tja, ik weet het niet. Het is voor Saar opzich wel goed om eens te leren dat niet alles wat groot en druk is eng is. Daar heeft ze namelijk nogal wat moeite mee.
Aan de andere kant, ze weegt echt maar 4 kilo, en als Vegas erg wild is zou hij haar natuurlijk echt pijn kunnen doen. Ik weet niet wat hij nu weegt?
Vegas weegt ruim 15 kilo maar als een hond geen interesse in hem toont gaat ook niet spelen dus misschien is het wel een idee om een keer jouw kant op te komen!

Ik zag dat Wendy net de optie Schoorl had aangedragen!
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Reini schreef:
Moos schreef: Nouuuuuuuuuuu, Friesland, zo ver weg nou ook weer niet. Ik woon in de buurt van Alkmaar :mrgreen:

Vegas weegt ruim 15 kilo maar als een hond geen interesse in hem toont gaat ook niet spelen dus misschien is het wel een idee om een keer jouw kant op te komen!

Ik zag dat Wendy net de optie Schoorl had aangedragen!
Ja, hahaha, da's niet in de buurt zoals Wendy zei, daar woon ik :smile:

Ja, lijkt me uiteraard leuk, dan ga ik natuurlijk mee. Als mensen naar Schoorl willen komen (of Bergen, da's hier om de hoek, daar mogen honden nu al loslopen in een deel van de duinen, in Schoorl mag dat weer vanaf 1 september)

Maar jullie hoeven niet voor mij helemaal hiernaartoe te komen hoor :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”