Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ga weer een poging wagen de puppy's van het forum bij elkaar te brengen.
Wie heeft er tijd en zin om binnenkort ergens te gaan wandelen met Vegas van 17 weken oud.
Als optie vermeld ik graag Soesterduinen omdat het een erg mooie locatie is waar je ook lekker kan zitten zodat de honden kunnen ravotten.
Vegas vind alle honden leuk alleen hij kan nog niet zo ver lopen dus een hele lange wandeling zit er niet in. Oudere honden zijn ook welkom maar het wordt dus geen lange afstandswandeling
Bayo is geen pup meer, maar gedraagd zich zo wel. Als het geen lange wandeling is, maar Bayo vermaakt zich wel langere tijd, vind ik het prima. Spelen en ravotten met andere honden vind hij geweldig, dus dat zal met pups wel lukken. Laat maar een datum vallen, dan kijk ik wel of ik kan.
Nanni doet helemaal NIETS met pups, dus wees niet bang Ze is een prima puppenmoeder juist
Soesterduinen, lijkt mij leuk! Alleen is dat wel vermoeiend voor de pups, aangezien het zand is en dat zwaar loopt
jidde schreef:Nanni doet helemaal NIETS met pups, dus wees niet bang Ze is een prima puppenmoeder juist
Soesterduinen, lijkt mij leuk! Alleen is dat wel vermoeiend voor de pups, aangezien het zand is en dat zwaar loopt
Er is inderdaad veel mul zand maar ook bos en in de duinen staan erg veel bomen met een hardere ondergrond waar je kan zitten en de honden kunnen spelen. Het is goed te doen hoor voor pups, stukje lopen, lekker zitten en spelen en weer terug naat de auto! Er is ook water om te drinken voor de honden bij de parkeerplaats
Jij komt vanuit Aalsmeer toch?
Ja ik kom uit aalsmeer. En ach, een keer wat langer lopen met de pups kan ook weinig kwaad
Ik zal morgen met mijn zus even overleggen of zij meegaat. Anders even zwagerlief aankijken
jidde schreef:Ja ik kom uit aalsmeer. En ach, een keer wat langer lopen met de pups kan ook weinig kwaad
Ik zal morgen met mijn zus even overleggen of zij meegaat. Anders even zwagerlief aankijken
Even een voetnoot: aanstaande zondag is er ook een doggenwandeling op de Soesterduinen...
Maakt het extra leuk Zien ze ook eens andere hondjes
Ik bedacht me gisteravond ineens dat er bij soesterduinen erg veel honden loslopen en zonder baas op je af komen stromen. Bijna iedere keer dat ik daar ben geweest kwam er wel een hond op ons af waarvan de baas een eind verder weg was. Ik dacht ik meld het even ivm nanni. Ik weet niet hoe erg ze uit kan vallen vandaar
Ik ben er 1x geweest, dat was ook met een meeting. Toen hadden wij geen last van loslopende honden.
Maar ik zal er nog eens over nadenken... Want om Nanni nou de hele tijd aan een lange riem te moeten doen, heb ik ook weinig zin in
jidde schreef:Ik ben er 1x geweest, dat was ook met een meeting. Toen hadden wij geen last van loslopende honden.
Maar ik zal er nog eens over nadenken... Want om Nanni nou de hele tijd aan een lange riem te moeten doen, heb ik ook weinig zin in
Ik dacht ik meld het maar even want wij werden erg veel genaderd door loslopende honden. Ik weet overigens niet of het een losloopgebied is?
jidde schreef:Ik ben er 1x geweest, dat was ook met een meeting. Toen hadden wij geen last van loslopende honden.
Hoi Wendy,
De Soesterduinen is een bekend losloopgebied en zeker op zondag zal het er erg druk zijn met loslopende honden...
jidde schreef:Ik blijf thuis. Ik ga liever een keer in de herfst ofzo, dan is het denk ik een stuk rustiger met andere honden
Hè wat jammer nou, je was de enige kandidaat
Het zit je ook niet mee he Reini met de puppenwandeling
Wij willen ook wel, alleen niet zo ver weg....
Het zit me zeker niet mee
Jij woont ergens in Friesland toch? Da's wel een eind weg en ik denk dat Vegas inmiddels het viervoudige van Saar weegt dus met jou kan ik ook niet afspreken
jidde schreef:Ik blijf thuis. Ik ga liever een keer in de herfst ofzo, dan is het denk ik een stuk rustiger met andere honden
Hè wat jammer nou, je was de enige kandidaat
Het zit je ook niet mee he Reini met de puppenwandeling
Wij willen ook wel, alleen niet zo ver weg....
Het zit me zeker niet mee
Jij woont ergens in Friesland toch? Da's wel een eind weg en ik denk dat Vegas inmiddels het viervoudige van Saar weegt dus met jou kan ik ook niet afspreken
Nouuuuuuuuuuu, Friesland, zo ver weg nou ook weer niet. Ik woon in de buurt van Alkmaar
En tja, ik weet het niet. Het is voor Saar opzich wel goed om eens te leren dat niet alles wat groot en druk is eng is. Daar heeft ze namelijk nogal wat moeite mee.
Aan de andere kant, ze weegt echt maar 4 kilo, en als Vegas erg wild is zou hij haar natuurlijk echt pijn kunnen doen. Ik weet niet wat hij nu weegt?
Moos schreef:
Nouuuuuuuuuuu, Friesland, zo ver weg nou ook weer niet. Ik woon in de buurt van Alkmaar
En tja, ik weet het niet. Het is voor Saar opzich wel goed om eens te leren dat niet alles wat groot en druk is eng is. Daar heeft ze namelijk nogal wat moeite mee.
Aan de andere kant, ze weegt echt maar 4 kilo, en als Vegas erg wild is zou hij haar natuurlijk echt pijn kunnen doen. Ik weet niet wat hij nu weegt?
Vegas weegt ruim 15 kilo maar als een hond geen interesse in hem toont gaat ook niet spelen dus misschien is het wel een idee om een keer jouw kant op te komen!
Ik zag dat Wendy net de optie Schoorl had aangedragen!
Moos schreef:
Vegas weegt ruim 15 kilo maar als een hond geen interesse in hem toont gaat ook niet spelen dus misschien is het wel een idee om een keer jouw kant op te komen!
Ik zag dat Wendy net de optie Schoorl had aangedragen!
Ja, hahaha, da's niet in de buurt zoals Wendy zei, daar woon ik
Ja, lijkt me uiteraard leuk, dan ga ik natuurlijk mee. Als mensen naar Schoorl willen komen (of Bergen, da's hier om de hoek, daar mogen honden nu al loslopen in een deel van de duinen, in Schoorl mag dat weer vanaf 1 september)
Maar jullie hoeven niet voor mij helemaal hiernaartoe te komen hoor