Reini schreef:Moos schreef:
Ja, dat lijkt mij ook leuk. Alleen ook inderdaad als er niet al teveel honden meegaan, of iig niet teveel groterds. Met zo'n wandeling doe ik Saar namelijk helemaaaaal geen plezier.
Tja, ik weet toch eigenlijk niet of ik Saar er een plezier mee doe.
Vegas is toch 15 kilo en best druk. Aan de andere kant is hij bij een ander vast groepje (zoals Saar en Moos) wat rustiger omdat er dan meestal niet met hem wordt gespeelt. Dat is ook wel weer sneu voor hem. Ik heb weleens eerder afgesproken met een ander groepje honden, waaronder ook een pup, maar dan toen viel hij ook een beetje buiten de boot omdat de andere elkaar al kennen.
Wil Wendy nog afspreken dan is het voor Vegas misschien ook wat leuker als Tuana er is. Zij is toch van een iets groter formaat en dan zal hij eerder geneigd zijn haar op te zoeken voor spelen dan b.v. Saar.
Voor Moos is het leven eén groot feest toch? Ik ga volgende week naar mijn moeder en zij heeft ook twee maltezers. Eentje daarvan heeft hij al gezien maar de andere nog niet (en de yorkies ook niet). Ik kijk dat eerst wel even aan

Ja, ik weet het ook niet. Saar kan opzich wel iets hebben hoor, alleen wordt ze soms bang van grote honden die wil met haar willen spelen. Ze daagt zelf wel uit, maar zodra een grotere hond dan haar kant op komt zetten gaat de staart tussen d'r poten en wil ze weg....
Moos maakt het inderdaad allemaal geen moer uit. Het zou heel goed kunnen dat hij wel met Vegas wel spelen; hoe wilder hoe beter is Moos' motto ( en gek genoeg ook dat van Saar als ze met Moos speelt, maar alleen met hem dus

). Het zou ook kunnen dat Moos Vegas net iets te druk vindt, maar dat laat hij hem dan ook wel even weten d.m.v. een snauw.
En kijk, als Tuana en Vegas wel zullen spelen hoeven jullie ook niet in Schoorl af te spreken om met mij mee te lopen natuurlijk
Ik wacht wel even af hoe het gaat bij je moeder!