Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Puppy's opgelet

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Moos schreef:
Ja, hahaha, da's niet in de buurt zoals Wendy zei, daar woon ik :smile:

Ja, lijkt me uiteraard leuk, dan ga ik natuurlijk mee. Als mensen naar Schoorl willen komen (of Bergen, da's hier om de hoek, daar mogen honden nu al loslopen in een deel van de duinen, in Schoorl mag dat weer vanaf 1 september)

Maar jullie hoeven niet voor mij helemaal hiernaartoe te komen hoor :wink:
Nu zie ik het in je avater :Q: :smile2:

Ik ga er eens over nadenken of ik misschien wel een keer die kant op kom. Weet jij hoe ver het rijden is vanaf utrecht?
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Reini schreef:
Moos schreef:
Ja, hahaha, da's niet in de buurt zoals Wendy zei, daar woon ik :smile:

Ja, lijkt me uiteraard leuk, dan ga ik natuurlijk mee. Als mensen naar Schoorl willen komen (of Bergen, da's hier om de hoek, daar mogen honden nu al loslopen in een deel van de duinen, in Schoorl mag dat weer vanaf 1 september)

Maar jullie hoeven niet voor mij helemaal hiernaartoe te komen hoor :wink:
Nu zie ik het in je avater :Q: :smile2:

Ik ga er eens over nadenken of ik misschien wel een keer die kant op kom. Weet jij hoe ver het rijden is vanaf utrecht?
Ongeveer 1 uur en een kwartier, afhankelijk van waar je precies komt en hoe druk het is. Mijn opa en oma wonen in Maarssen en dat rijden we in ruim een uur.
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Moos schreef: Ongeveer 1 uur en een kwartier, afhankelijk van waar je precies komt en hoe druk het is. Mijn opa en oma wonen in Maarssen en dat rijden we in ruim een uur.
Nou, misschien wil Wendy dan ook wel mee wandelen met Nanni en Tuana? Lijkt me gezellig :ok:
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Reini schreef:
Moos schreef: Ongeveer 1 uur en een kwartier, afhankelijk van waar je precies komt en hoe druk het is. Mijn opa en oma wonen in Maarssen en dat rijden we in ruim een uur.
Nou, misschien wil Wendy dan ook wel mee wandelen met Nanni en Tuana? Lijkt me gezellig :ok:
Als het niet te druk is met honden, ben ik van de partij :ok:
Moos
Zeer actief

Reini schreef:
Ja, dat lijkt mij ook leuk. Alleen ook inderdaad als er niet al teveel honden meegaan, of iig niet teveel groterds. Met zo'n wandeling doe ik Saar namelijk helemaaaaal geen plezier.
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Moos schreef: Ja, dat lijkt mij ook leuk. Alleen ook inderdaad als er niet al teveel honden meegaan, of iig niet teveel groterds. Met zo'n wandeling doe ik Saar namelijk helemaaaaal geen plezier.
Tja, ik weet toch eigenlijk niet of ik Saar er een plezier mee doe. :19:

Vegas is toch 15 kilo en best druk. Aan de andere kant is hij bij een ander vast groepje (zoals Saar en Moos) wat rustiger omdat er dan meestal niet met hem wordt gespeelt. Dat is ook wel weer sneu voor hem. Ik heb weleens eerder afgesproken met een ander groepje honden, waaronder ook een pup, maar dan toen viel hij ook een beetje buiten de boot omdat de andere elkaar al kennen.

Wil Wendy nog afspreken dan is het voor Vegas misschien ook wat leuker als Tuana er is. Zij is toch van een iets groter formaat en dan zal hij eerder geneigd zijn haar op te zoeken voor spelen dan b.v. Saar.

Voor Moos is het leven eén groot feest toch? Ik ga volgende week naar mijn moeder en zij heeft ook twee maltezers. Eentje daarvan heeft hij al gezien maar de andere nog niet (en de yorkies ook niet). Ik kijk dat eerst wel even aan :ok:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Reini schreef:
Moos schreef: Ja, dat lijkt mij ook leuk. Alleen ook inderdaad als er niet al teveel honden meegaan, of iig niet teveel groterds. Met zo'n wandeling doe ik Saar namelijk helemaaaaal geen plezier.
Tja, ik weet toch eigenlijk niet of ik Saar er een plezier mee doe. :19:

Vegas is toch 15 kilo en best druk. Aan de andere kant is hij bij een ander vast groepje (zoals Saar en Moos) wat rustiger omdat er dan meestal niet met hem wordt gespeelt. Dat is ook wel weer sneu voor hem. Ik heb weleens eerder afgesproken met een ander groepje honden, waaronder ook een pup, maar dan toen viel hij ook een beetje buiten de boot omdat de andere elkaar al kennen.

Wil Wendy nog afspreken dan is het voor Vegas misschien ook wat leuker als Tuana er is. Zij is toch van een iets groter formaat en dan zal hij eerder geneigd zijn haar op te zoeken voor spelen dan b.v. Saar.

Voor Moos is het leven eén groot feest toch? Ik ga volgende week naar mijn moeder en zij heeft ook twee maltezers. Eentje daarvan heeft hij al gezien maar de andere nog niet (en de yorkies ook niet). Ik kijk dat eerst wel even aan :ok:
Ja, ik weet het ook niet. Saar kan opzich wel iets hebben hoor, alleen wordt ze soms bang van grote honden die wil met haar willen spelen. Ze daagt zelf wel uit, maar zodra een grotere hond dan haar kant op komt zetten gaat de staart tussen d'r poten en wil ze weg....

Moos maakt het inderdaad allemaal geen moer uit. Het zou heel goed kunnen dat hij wel met Vegas wel spelen; hoe wilder hoe beter is Moos' motto ( en gek genoeg ook dat van Saar als ze met Moos speelt, maar alleen met hem dus :wink: ). Het zou ook kunnen dat Moos Vegas net iets te druk vindt, maar dat laat hij hem dan ook wel even weten d.m.v. een snauw.

En kijk, als Tuana en Vegas wel zullen spelen hoeven jullie ook niet in Schoorl af te spreken om met mij mee te lopen natuurlijk :wink:

Ik wacht wel even af hoe het gaat bij je moeder!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”