schelsey schreef:hallo
vraag me wel een beetje af of bijna iedereen tegenwoordig met een bench werken of laten jullie ook je pup gewoon in huis rondlopen als je weg bent of slaapt?
vozlt een pup zich veiliger in een kleine ruimte zoals een bench of beter als hij heel de gelijkvloers mag gebruiken?
sonja
Ik heb nu geen pup, maar onze vorige hond hadden we wel als pup en die heeft nooit een bench van binnen gezien.
Voor deze hond ook geen bench, en mocht er ooit een pup bijkomen, dan ook geen bench.
Leo heeft zijn eigen slaapkussen naast de deur (op de slaapkamer) dus hij voelt zich vast niet alleen.
Hij mag gewoon op bed (of trouwens gewoon beneden, hij doet maar) maar ligt liever een beetje op afstand maar toch bij me. En als ik het koud heb mag hij vooral op bed, lekker warm bij m'n voeten
Als ik weg ben is hij in de huiskamer en sluit ik het keukenhekje af, als ik dat niet vergeet tenminste.
Hij kan ook de trap nog op maar hij blijft op de grote stoel liggen waar hij eigenlijk niet op mag, als ik dan door het raam kijk gaat hij er gauw af
En dat over je gevoelens projecteren op de hond, tja, ik kan het simpelweg niet over mijn hart verkrijgen een hond in een bench te 'doen', hoe fijn/veilig/kort of wat dan ook het is.
Dat wil echt niet zeggen dat ik het gebruik ervan altijd slecht vindt hoor, maar er komt gewoon geen bench hier