Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zijn er nog liefhebbers voor een wandeling?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Frederique
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frederique »

Pascal schreef:
Frederique schreef:
johan schreef:Oh ja dat klopt, maar ik kan me herinneren dat de helft ook verdwaalde toen..... :mrgreen:
:smile: :smile: :smile: ja dat klopt, maar jij weet toch ook min of meer de weg daar? :idea:
En ach, anders laten we die briljante honden van ons speurzoeken :mrgreen:
Ondertussen weet ik wel een beetje de weg daar hoor :wink:
Ik weet altijd terug te komen.....................uiteindelijk :smile:
Gooi maar een datum in de groep. Misschien dat Kane nu ook mee kan lopen, arm dier de vorige keer :wink:
Ik heb Marjo al een mailtje gestuurd, Kane's broer logeert op het moment bij hen dus ze moet even kijken.
Ik zal eens ff een datum prikken en dan maar hopen dat er meerdere mensen kunnen :ok: :wink:
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

Scooby schreef:
johan schreef:Valkenswaardseweg 5595 XB geloof ik, het is maar net onder Eindhoven.
Hmm..., is meer dan 1,5 uur rijden... :denken:
Ik weet er alles van..... dat had ik met rijden naar Bussloo,
het was bijna 2 uur rijden (enkele reis), maar goed..... het was wel de moeite waard :ok: :mrgreen:
En ach..... anders organiseer je gewoon na het zomerseizoen nog eens een wandeling in Bussloo, kom ik die kant gewoon nog eens op met mijn zwarte wervelwind :mrgreen:
Devlin heeft eerbied voor doggen :ok:
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie :I:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Angel-eyes schreef:
Scooby schreef:
Angel-eyes schreef:
johan schreef: Hmmmm.........ja behalve als je een wandeling wil organiseren in Brabant of Limburg...... :mrgreen:

De meeste leden wonen in noord-zuid-holland en gelderland, dan lijkt me Utrecht het handigste
Nou, wat let je?! :roll:
Wat, wat let je?
Een forumwandeling organiseren in het midden van het land. Dat wil je toch zo graag?! :roll:
Lil

Ongelezen bericht door Lil »

johan schreef:Ach vloeken mag ook niet, ik loop nooit ergens met mijn hond aan de lijn. Maar ik heb nog nooit een boete of waarschuwing gehad, dus dat risico valt wel mee. :mrgreen:
Heb tot voor enkele maanden geleden bij het losloopgebied van de Brunssummerheide gewoond. Ik heb altijd buiten het officiele gebied mijn hond laten loslopen, maar hij luisterd dan ook ontzettend goed en jaagd niet. Nooit problemen ermee gehad, alleen op bepaalde plekken vraag je voor een bekeuring, daar gaat hij dan 5 minuutjes aan de riem en daarna weer los.
Bayo
Actief
Contacteer:

Datum???

Ongelezen bericht door Bayo »

Aangezien ik in Noord-Limburg woon, lijkt mij een wandeling in Noord-Brabant of Limburg wel handig. Als ik het goed begrijp is het dus Leende geworden? Dat is voor mij zo'n 3 kwartier rijden (met de toegestane snelheid :wink: ). Lijkt mij gezellig om mee te lopen. Ik kon alleen geen datum vinden. Is deze al bekend?

Groeten Petra & Bayo
Petra Holierhoek & Bayo
Frederique
Zeer actief
Contacteer:

Ja, de wandeling is a.s. zaterdag (6 augustus) om 14:00 uur in Leende :ok:
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Scooby schreef:
Angel-eyes schreef:
Scooby schreef:
Angel-eyes schreef:
De meeste leden wonen in noord-zuid-holland en gelderland, dan lijkt me Utrecht het handigste
Nou, wat let je?! :roll:
Wat, wat let je?
Een forumwandeling organiseren in het midden van het land. Dat wil je toch zo graag?! :roll:
Nee.
johan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder

Ongelezen bericht door johan »

Angel-eyes schreef:
Scooby schreef:
Angel-eyes schreef:
Scooby schreef: Nou, wat let je?! :roll:
Wat, wat let je?
Nee.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?............oh nee laat maar, ik weet het antwoord al: NEE! :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”