Zo is hij bijvoorbeeld snachts bang voor de bench omdat het een week of 3
geleden hier gigantische hard heeft geonweerd. Meneer had bedacht dat hij zijn bench
niet meer in wilde. Prima, als hij niet sloopt, mag hij van mij uit de bench blijven en op de overloop liggen. Dat doet hij dan ook braaf. Maar je merkt gelijk dat hij zijn grenzen wat wil verleggen!
Zo wilde die dus bijv. ook ineens overdag de bench niet meer in. Ja die is gek! Als ik werk moet hij gewoon in de bench, geen gemekker en geen gezeik. Oftewel, de bench weer leuk gaan maken met voer. Als je zei 'eten' dan rende hij zo zijn bench in. Als je riep 'in de bench' dan gaan zijn hakken in het zand staan! Whoehaha.. de klier.
Oftewel wat zijn we nu gaan doen, sinds vanavond. We noemen eten geen eten meer, maar in de bench. Oftewel meneer wilde niet, en kreeg dus ook geen eten. Elmo dook de bench in en kreeg zijn eten. Sorbonne stond te kijken van 'ja maar..... '... maar nee hij had pech, zijn bench deurtje bleef dicht. Hij had de 1e keer maar gelijk moeten komen.
Vervolgens een half uur later, en een gigantische chagerijnige sorbonne in huis die alles op zijn knuffel afreageerd....rondjes rennend, bijten in zn knuffel, etc. kreeg hij weer de kans. Als hij rustig was tenminste. Hij lag rustig even op zijn kleedje, en ik stond op... Sorbonne in de bench, nou meneer wist niet hoe snel die in de bench moest zitten! Whahahahah oftewel Sorbonne laat zichzelf kennen.
Net zoals uitgaan trouwens. Soms heeft hij zo'n bui dat hij niet mee wil. Prima.. dan ga ik toch alleen met elmo. Kom ik thuis zit er zo'n zielig hondje voor de deur 'ik wil ook'.. ja poepie... hahaha... eerst nog even rustig thee drinken, sigaretje roken, en pas als die weer rustig is, Sorbonne ga je mee uit ... nou joh je wil niet weten hoe snel die bij de deur zit.
Voorlopig gaan wij dit spelletje is even door spelen, want kom niet aan Sorbonne zijn eten en aan zijn uitlaatrondjes, want daar kwets je m mee hahahahaha...
Tis en blijft mijn ventje, en zeg nou zelf, tis gewoon een eigenwijze maar schattige drol