Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Weet iemand nog een goede brok?
Moderator: moderatorteam
- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
Verschilt per hond denk ik. Mijn hond kreeg er diaree van terwijl ze normaal gesproken een betonnen maag-darmstelsel heeft.Sennaruby schreef:Ik voer mijn honden sinds kort Cavom en dat bevalt heel goed. Geen dunne ontlasting meer en het schrokken is ook een stuk minder geworden bij onze jongste hond. Ik was al een tijd op zoek naar een goede, natuurlijke brok en ik ben tot nu toe erg tevreden.
Ik ben toen maar helemaal overgestapt op Rodi. Vers vlees, desnoods diepvries kant en klaar, is gewoon het beste imo.
Ik begrijp dat mensen met een grote hond dat niet kunnen of willen betalen, dat wordt wel erg prijzig, maar als je een klein hondje hebt snap ik dat gemier om een goede brok te vinden niet zo.
Anne
- DoberLuca
- Actief
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
- BessieTurf
- Actief
- Mijn ras(sen): Witte Herder
-
- Actief
Ik voer Timberwolf, zie ook onderstaande link:
http://www.natuurlijkedierenvoeding.nl/timberwolf.htm
Groetjes, Femmy
http://www.natuurlijkedierenvoeding.nl/timberwolf.htm
Groetjes, Femmy
- Sennaruby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Actief
Meen € 53,00 voor 15 kilo. Merk wel dat ze het goed doet op deze brok, bij haar vorige eigenaresse en in het asiel had ze wat mindere ontlasting, alhoewel dit ook kan komen door stress natuurlijk. Voorlopig voer ik dit, misschien in de toekomst eens verdiepen in andere, goede brokken en wellicht dat ik dan ook een aantal dagen versvlees geef. Moet ik eerst een vriezer kopen.
Groetjes, Femmy
Groetjes, Femmy
wat geefje dan om op 150 euro per mand uit te komen?BessieTurf schreef:Omdat dit "gewoon" voor mijn 2 honden neer komt op 130 Euro per maand. En Cavom is een hele goede brok, waar ze het ook heel goed op doen, dus een prima alternatief.P!nki schreef:Maar waarom niet gewoon 7 dagen in de week kvv?
Groetjes, Petra
zo aan de foto te zien zulke grote honden zijn het niet , wil je kvv voeren dan kom ik op bv maxmaal 100 euro
wil je goedkoper kunj e aan samenstellen of een combi maken met brok.
- BessieTurf
- Actief
- Mijn ras(sen): Witte Herder
Ik zou, als ik volledig kvv zou geven, Energique geven. Dat is hier verkrijgbaar plus dat ik het van goede kwaliteit vind. Mijn honden zijn 40 en 30 kilo, dus nog behoorlijk en daar moet dan ook behoorlijk wat in. Ik heb het allemaal ooit eens uitgerekend maar kwam wel op dat bedrag. Maar je mag het van mij nog eens doorrekenen hoorlupa schreef:wat geefje dan om op 150 euro per mand uit te komen?BessieTurf schreef:Omdat dit "gewoon" voor mijn 2 honden neer komt op 130 Euro per maand. En Cavom is een hele goede brok, waar ze het ook heel goed op doen, dus een prima alternatief.P!nki schreef:Maar waarom niet gewoon 7 dagen in de week kvv?
Groetjes, Petra
zo aan de foto te zien zulke grote honden zijn het niet , wil je kvv voeren dan kom ik op bv maxmaal 100 euro
wil je goedkoper kunj e aan samenstellen of een combi maken met brok.

Een combi maak ik nu al, maar daar hadden we het niet over

Groetjes, Petra
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund

Wat heeft die linker een geweldig koppie!

Hier kijgen ze Royal Canin en daar ben ik heel tevreden over. (Bente sinds kort speciaal nierdieet en Beetle de Croq)
Zeker nadat ik de verhalen van mijn collega heb gehoord die in de fabriek en hondenverblijven van Royal Canin in Frankrijk is geweest.
Behendigheidsbanen en van alles is daar te vinden voor de honden (dat heeft natuurlijk weer weinig direct verband met voeding, maar toch!
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Mechelfanaat
- Actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Renske, leuk die behendigheidsbanen maar RC is toch echt heel commercieel en zit vol kunstmatige (slechte) toevoegingen hoorRenske schreef:
Wat heeft die linker een geweldig koppie!![]()
Hier kijgen ze Royal Canin en daar ben ik heel tevreden over. (Bente sinds kort speciaal nierdieet en Beetle de Croq)
Zeker nadat ik de verhalen van mijn collega heb gehoord die in de fabriek en hondenverblijven van Royal Canin in Frankrijk is geweest.
Behendigheidsbanen en van alles is daar te vinden voor de honden (dat heeft natuurlijk weer weinig direct verband met voeding, maar toch!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
-
- geregistreerd lid
- Mechelfanaat
- Actief
Het is een geperste brok op natuurlijke basismaart schreef:hier geef ik pro plan , samen met Duck
wat is die Cavom precies? is dat in België verkrijgbaar. blijkbaar lees je niets anders dan goeie reacties op die voeding. (niet dat ik niet tevreden ben van pro plan hoor, ze krijgt dat al haar hele leven)
Bekijk hun site maar eens daar staat alles op http://www.cavom.nl/
Je kan daar ook een proef pakje aan vragen.