Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik wil graag een pup, hoe ga ik dit aanpakken!!

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

scooby doo

Ongelezen bericht door scooby doo »

Stang schreef:
scooby doo schreef:
qyan schreef:
scooby doo schreef:ik doe bewaking met mijn hond , dat heb ik al verschillende keren gezegd in allerhande topics :smile2:
Goh, ik ken toch echt honden in de bewakling die gewoon in huis leven........hoe doen die dat dan :denken:
geen idee , ieder zijn zin zeg ik toch .

bij mij : dinsdag van 15uur tot 22uur op de club
donderdag 15 tot 22 uur op de club
vrijdagavond werken met de hond
zaterdag trainen op de club
dus hond zit 3dagen per week in een kennel

ja hoor ik laat hem echt wegrotten :roll:
Goh, eens even kijken.....

Een week heeft 168 uur

En jij bent....... jahaaa, toch wel 23 hele uren met je hond bezig in een week :cheer:
En dat is nog niet eens waar, want nergens train je 7 uur per dag achter elkaar, dus haal van die 7 uur op dinsdag en woensdag gerust maar 4 uur af dat je hond in een kennel in de auto ligt terwijl jij een biertje loopt te zuipen.
terwijl ik in het pak sta :wink:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

scooby doo schreef:
Scooby schreef:
chaos schreef:En scooby doo? --> wat ben jij een in en in triest figuur! Ik weet wel waar ik de teletac bij jou zou willen plaatsen.
:smile:
Sorry...

:mrgreen: genoeg gereld in dit topic

ik ga dat arme schaap van me uit zijn kennel halen en dan mag hij mee om te trainen :smile:
Oooo dat noem jij 'ik train op zaterdag' :idea:
Om 16.00 uur beginnen........ tja, dan kunnen we van die uren op zaterdag er ook nog wel een zooi afhalen.

Komen we toch op een geweldige 12 uur in de week uit, fantastisch wat een heerlijk leven voor die hond :cheer:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

scooby doo schreef:
qyan schreef:
scooby doo schreef:
qyan schreef: Goh, ik ken toch echt honden in de bewakling die gewoon in huis leven........hoe doen die dat dan :denken:

Uh hallo, ik heb nergens geschreven dat je je hond weg laat rotten, wel goed lezen graag!
Jij beweerd dat alle honden die in huis leven ongeschikt zijn om mee te werken, want die worden gestraft en gecorrigeerd.
Dat is dus de grootste onzin die je maar kan verkondigen.
Dat is wat ik zeg!
ze zullen wel kunnen werken maar .. in mijn ogen nooit zo goed presteren als 1tje die minder druk heeft gehad van het baasje
Als je van pup afaan goed opvoed, is er geen sprake van druk in de opvoeding.
Qyan is opgevoed met het oog op de africhting, het kost een heleboel tijd en ene heleboel moeite, vooral met visite die over de vloer komt, maar ik durf te wedden dat Qyan niet onder doet voor rocco, sterker nog, met veel kapsones durf ik te zeggen dat de band die ik met qyan heb veel beter is en hoe beter de band met je hond, hoe beter de hond te trainen valt.
Ik vraag me dus werkelijk af welke hond er beter presteert
(en ga nu niet beginnen over punten en certificaten, want iedereen weet inmiddels dat Qyan zijn lichaam op alle vlakken tegenwerkt)
Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind, let wel IK VIND, africhting geen hondensport. Africhting doe je m.i. om de hond in te zetten voor bewaking oid. Als hondenport zie ik meer dingen als agility, flyball, canicross, skijoring etc.

Kzal wel naief zijn, maar een hond aanschaffen om hem vervolgens ergens in een kennel alleen te zetten, hem er alleen uit te halen voor de "sport" en hem "er-uit-te-laten-vliegen" als hij het niet goed genoeg doet, is m.i. :hamer:
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
qyan

Senta schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind, let wel IK VIND, africhting geen hondensport. Africhting doe je m.i. om de hond in te zetten voor bewaking oid. Als hondenport zie ik meer dingen als agility, flyball, canicross, skijoring etc.

Kzal wel naief zijn, maar een hond aanschaffen om hem vervolgens ergens in een kennel alleen te zetten, hem er alleen uit te halen voor de "sport" en hem "er-uit-te-laten-vliegen" als hij het niet goed genoeg doet, is m.i. :hamer:
Uh, nu scheer jij ook weer alle africhters over 1 kant.
Kan het je niet kwalijk nemen na bepaalde antwoorden in dit topic, maar dat is dus geen regel binnen de africhting.
Jawel, ik doe ook aan hondensport, maar Qyan slaapt gewoon op bed :eek: :mrgreen:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Senta schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind, let wel IK VIND, africhting geen hondensport. Africhting doe je m.i. om de hond in te zetten voor bewaking oid. Als hondenport zie ik meer dingen als agility, flyball, canicross, skijoring etc.

Dat is ook niet normaal hoor! Maar gelukkig zie ik ook hele andere dingen :wink: Mensen die hun honden gewoon in huis hebben, dol op ze zijn en africhting met ze doen. En neem maar van mij aan dat de meeste honden het echt prachtig vinden :ok:

Overal zijn excessen in te vinden en hier worden nu niet zulke goede voorbeelden aangehaald helaas.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
scooby doo

Ongelezen bericht door scooby doo »

qyan schreef:
scooby doo schreef:
qyan schreef:
scooby doo schreef: geen idee , ieder zijn zin zeg ik toch .

Uh hallo, ik heb nergens geschreven dat je je hond weg laat rotten, wel goed lezen graag!
Jij beweerd dat alle honden die in huis leven ongeschikt zijn om mee te werken, want die worden gestraft en gecorrigeerd.
Dat is wat ik zeg!
ze zullen wel kunnen werken maar .. in mijn ogen nooit zo goed presteren als 1tje die minder druk heeft gehad van het baasje
Qyan is opgevoed met het oog op de africhting, het kost een heleboel tijd en ene heleboel moeite, vooral met visite die over de vloer komt, maar ik durf te wedden dat Qyan niet onder doet voor rocco, sterker nog, met veel kapsones durf ik te zeggen dat de band die ik met qyan heb veel beter is en hoe beter de band met je hond, hoe beter de hond te trainen valt.
(en ga nu niet beginnen over punten en certificaten, want iedereen weet inmiddels dat Qyan zijn lichaam op alle vlakken tegenwerkt)

ow nu ga ik even tijd voor je vrijmaken .

ik train met mijn hond op een pakwerker met een echt ringsportpak aan .

niet dat de hond even het mouwtje in zijn muil mag nemen en het dadelijk meekrijgt zonder uitdaging . nee bij ons wordt de hond echt onder druk gezet , overal doorgaan , springoefeningen enzo ...

mijn hond springt de vaste haag van 1.20 , het molentje 1.20 en de put van 3.50 meter en daarna laat ik hem nog verschillende malen bijten (op een auto ) noem maar op . ik durf te wedden dat jou hond door wat dreiging huiswaarts rent met de staart tussen de benen .

nu wil ik je hond niet afkraken maar hij is dat gewoon niet gewend
Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

qyan schreef:

Kan het je niet kwalijk nemen na bepaalde antwoorden in dit topic, maar dat is dus geen regel binnen de africhting.
Jawel, ik doe ook aan hondensport, maar Qyan slaapt gewoon op bed :eek: :mrgreen:
Ik heb het over mensen die hun hondje ergens in een kenneltje zetten en dat er alleen uit halen enz enz. Ik mag aannemen dat jij Qyan er niet uitgegooid zou hebben bij gebleken mindere geschiktheid voor de africhting?
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Tjonge wat een geneuzel allemaal zeg, en wat een triest leven hebben sommige honden toch! :jank:

Tuurlijk is een hond die de godganze dag in een kennel zit dol enthousiast als hij er eindelijk eens uit mag, helaas mag zo'n hond dan door naar het autokenneltje waar hij de rest van de avond in mag liggen te rotten om, jawel, 15 minuten appel te lopen en 15 minuten te mogen manwerken....wowwwwww :cheer: :evil:

Nee laat mijn werklijnduitser dan maar lekker op de bank en op bed liggen en nee, aan werkdriften geen gebrek bij haar die mogen zelfs wel iets minder zijn, toch gek he......
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

scooby doo schreef: daarna laat ik hem nog verschillende malen bijten (op een auto ) noem maar op . ik durf te wedden dat jou hond door wat dreiging huiswaarts rent met de staart tussen de benen .
Is dat niet slecht voor zijn tanden?

Anne (mijn vader is lekker sterker dan jouw vader)
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

starfleet schreef:
scooby doo schreef: daarna laat ik hem nog verschillende malen bijten (op een auto ) noem maar op . ik durf te wedden dat jou hond door wat dreiging huiswaarts rent met de staart tussen de benen .

Ik spring hoger dan die hond :pffff: :tong:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
qyan

scooby doo schreef:
qyan schreef:
scooby doo schreef:
qyan schreef: Uh hallo, ik heb nergens geschreven dat je je hond weg laat rotten, wel goed lezen graag!
Dat is wat ik zeg!

ow nu ga ik even tijd voor je vrijmaken .

niet dat de hond even het mouwtje in zijn muil mag nemen en het dadelijk meekrijgt zonder uitdaging . nee bij ons wordt de hond echt onder druk gezet , overal doorgaan , springoefeningen enzo ...

mijn hond springt de vaste haag van 1.20 , het molentje 1.20 en de put van 3.50 meter en daarna laat ik hem nog verschillende malen bijten (op een auto ) noem maar op . ik durf te wedden dat jou hond door wat dreiging huiswaarts rent met de staart tussen de benen .

Dan wil jij niet weten wat mijn hond gewend is, ik heb namelijk een manscherp geval, geen buitdrift gerichte hond. Hoe Qyan is dat weet je trouwens al lang.
Je minderwaardigheid over de IPO siert je trouwens ook niet, als het dan toch allemaal zo minderwaardig is, waarom moest je dit IPO'ertje dan telkens om hulp vragen toen je net begon :denken:
Laatst gewijzigd door qyan op 20 aug 2005 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
qyan

Senta schreef:
qyan schreef:

Ik heb het over mensen die hun hondje ergens in een kenneltje zetten en dat er alleen uit halen enz enz. Ik mag aannemen dat jij Qyan er niet uitgegooid zou hebben bij gebleken mindere geschiktheid voor de africhting?
Sterker nog, Qyan is al ongeschikt.
We trainen voor de lol, maa meer kan ik ivm met zijn poten niet verwachten hoor!
Nee, die blijft :wink:
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Stang schreef:
Komen we toch op een geweldige 12 uur in de week uit, fantastisch wat een heerlijk leven voor die hond :cheer:
Te bedenken dat ik me al vreselijk schuldig voel als ik eens een keer niet zo lang als gewoonlijk met mijn honden kan lopen.

Ik schrik echt van dit topc :jank:
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
qyan

estelle schreef:Tjonge wat een geneuzel allemaal zeg, en wat een triest leven hebben sommige honden toch! :jank:

Tuurlijk is een hond die de godganze dag in een kennel zit dol enthousiast als hij er eindelijk eens uit mag, helaas mag zo'n hond dan door naar het autokenneltje waar hij de rest van de avond in mag liggen te rotten om, jawel, 15 minuten appel te lopen en 15 minuten te mogen manwerken....wowwwwww :cheer: :evil:

Nee laat mijn werklijnduitser dan maar lekker op de bank en op bed liggen en nee, aan werkdriften geen gebrek bij haar die mogen zelfs wel iets minder zijn, toch gek he......
Ja vreemd he........blijkbaar toen we toch iets goed, of we hebben gewoon superhonden :denken: :mrgreen:
qyan

starfleet schreef:

Heeft een hond tanden dan :N: :mrgreen:
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

scooby doo schreef: . ik durf te wedden dat jou hond door wat dreiging huiswaarts rent met de staart tussen de benen .

haha Hoe zielig!!
Wat weet jij nou van de andere honden hier? Het is misschien een flinke tegenvaller voor je maar er zijn meer honden als alleen jouw Rocco hoor, helaas maar 't is echt zo en w.s. zijn er nog 10x betere honden ook.

Ach nu ga je natuurlijk over mn duitser beginnen dat die ook huiswaarts rent, moet ik je toch teleurstellen hoor.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

scooby doo schreef:
Stang schreef:
scooby doo schreef:
qyan schreef: Goh, ik ken toch echt honden in de bewakling die gewoon in huis leven........hoe doen die dat dan :denken:

Goh, eens even kijken.....

Een week heeft 168 uur

En jij bent....... jahaaa, toch wel 23 hele uren met je hond bezig in een week :cheer:
En dat is nog niet eens waar, want nergens train je 7 uur per dag achter elkaar, dus haal van die 7 uur op dinsdag en woensdag gerust maar 4 uur af dat je hond in een kennel in de auto ligt terwijl jij een biertje loopt te zuipen.
terwijl ik in het pak sta :wink:

Hebben ze dan ook pakjes voor zulke lulletjes als jou?
Rob*
Zeer actief

estelle schreef:
scooby doo schreef: . ik durf te wedden dat jou hond door wat dreiging huiswaarts rent met de staart tussen de benen .

haha Hoe zielig!!
Wat weet jij nou van de andere honden hier? Het is misschien een flinke tegenvaller voor je maar er zijn meer honden als alleen jouw Rocco hoor, helaas maar 't is echt zo en w.s. zijn er nog 10x betere honden ook.

Ach nu ga je natuurlijk over mn duitser beginnen dat die ook huiswaarts rent, moet ik je toch teleurstellen hoor.

Blisje rent ook nooit huiswaarts en die doet niet eens africhting, zit in de hond zelf, maakt geen ruk uit welke training ze doen, een hond heeft het of heeft het niet lijkt me zo.

Weet jij trouwens hoe oud Scooby Poe is?Ik wil het hem zelf wel vragen , maar als ik dat doe krijg ik gelijk de schijterij denk ik?
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Rataplan schreef:
starfleet schreef:

Dames, hou je een beetje in. Scoob is pas 16, dus die mag best nog in die fase zitten :mrgreen:
Rob*
Zeer actief

Marion. schreef:
Rataplan schreef:
starfleet schreef:

Dames, hou je een beetje in. Scoob is pas 16, dus die mag best nog in die fase zitten :mrgreen:

16???oh dan snap ik het :mrgreen:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Marion. schreef: Dames, hou je een beetje in. Scoob is pas 16, dus die mag best nog in die fase zitten :mrgreen:

:smile: :smile:

Echt waar :smile: :smile:

Gelukkig dan is er nog hoop.

Anne
Rob*
Zeer actief

starfleet schreef:
Scooby schreef:
Makkelijk te plaatsen? Een hond die alleen maar in een ren heeft gezeten? Aan wat voor plek denk je dan, als ik vragen mag? Een huishond kun je er dan toch echt niet meer van maken.
Ik moet gelijk denken aan Bob van een tijdje terug :jank:

Anne

Ik dacht aan mijn hoop stront die ik vanochtend doortrok :denken:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

starfleet schreef:Echt waar :smile: :smile:

Gelukkig dan is er nog hoop.
Of 18, kan ook :mrgreen: Maar ik denk dat ze met zijn geboortebewijs hebben gesjoemeld dan :smile:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

scooby doo schreef: ow nu ga ik even tijd voor je vrijmaken .

Scooby nu zal ik even eens wat tijd voor jou vrij maken jij goed argument voor geboorteperking zijnd ettertje van een pubertje.
Als jij echt vind dat de manier hoe jij met je honden omgaat de juiste is dan ben je nog dommer dan ik al dacht wat bijna niet mogelijk is.
ik geloof er geen bal van ten eerste van wat jij vertelt want het is nu zaterdag en ipv op het veld in het pak zit je achter de computer vreemd hoor.
Jij pakwerker je bent vast abuis met je dwangbuis die je aanhebt op zaterdag omdat je geen bezoek krijgt tijdens het wekelijkse bezoekuuurtje.
Word eens wakker joh spoken bestaan niet dus niet zo bang zijn en je achter je hond verschuilen maar zelf eens een echte kerel worden.
Een hond presteert beter als er druk op word gezet en geen band heeft met zijn baas doordat hij die nooit ziet?????
Jezus je hebt echt het verstand van een fruitvlieg en wat je hebt gaat ook nog niet eens over honden blijkt wel.
Geen zichzelf respecterende hondenclub gaat met jou in zee daar geloof ik geen bal van.
Ga je eens verdiepen in honden joh voordat je onzin begint uit te braken.
Fijn dat jij je hond onder druk moet zetten voordat hij iets voor je wilt doen de mijne doet behalve het bijten,dit soort dingen gewoon voor zijn lol als hij buiten holt en er iets in de weg staat waar hij overheen moet zeilen ,zonder druk wel te verstaan.
Waken doet hij ook zonder druk en voor een dreiging loopt hij ook niet weg zonder daar ooit wat voor te hebben geleerd of bestraft te zijn maar ja hij heeft dan ook baasjes die niet bang zijn en hem niet nodig hebben om zich veilig te voelen wij durven ook zonder hem in donker op straat.
Ga jij nou maar weer fijn met je dinkeytoys spelen of met je speelgoed hondjes want ik geloof er geen barst van dat je echte hebt.
Rob*
Zeer actief

tineke schreef: Jij pakwerker je bent vast abuis met je dwangbuis die je aanhebt op zaterdag omdat je geen bezoek krijgt tijdens het wekelijkse bezoekuuurtje.
.

Hebbie die zelf verzonnen Tineke??
Zo ja? :ok: ....die bewaar ik even in mijn archief met uitspraken :mrgreen:
tineke

Angel-eyes schreef:
tineke schreef: Jij pakwerker je bent vast abuis met je dwangbuis die je aanhebt op zaterdag omdat je geen bezoek krijgt tijdens het wekelijkse bezoekuuurtje.
.

Nee die heeft Orson me ingefluisterd tijdens het weghollen voor een ernstige dreiging de postbode :mrgreen:
Rob*
Zeer actief

tineke schreef:
Angel-eyes schreef:
.

Nee die heeft Orson me ingefluisterd tijdens het weghollen voor een ernstige dreiging de postbode :mrgreen:

:mrgreen: .....oh jij hebt ook al zo'n schijtlijster van een hond?? :smile2:
qyan

tineke schreef:
Angel-eyes schreef:
.

:smile: :smile: :smile:
tineke

Angel-eyes schreef:
tineke schreef:
Angel-eyes schreef:
.

:mrgreen: .....oh jij hebt ook al zo'n schijtlijster van een hond?? :smile2:
Vooral poedels die hoog kunnen vliegen en door molentjes lopen is die als de dood van :mrgreen:
Ik meer voor de baasjes van dat soort honden want dat loopt met molentjes :smile: :smile:
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”