scooby doo schreef:
ow nu ga ik even tijd voor je vrijmaken .
ik train met mijn hond op een pakwerker met een echt ringsportpak aan .
niet dat de hond even het mouwtje in zijn muil mag nemen en het dadelijk meekrijgt zonder uitdaging . nee bij ons wordt de hond echt onder druk gezet , overal doorgaan , springoefeningen enzo ...
mijn hond springt de vaste haag van 1.20 , het molentje 1.20 en de put van 3.50 meter en daarna laat ik hem nog verschillende malen bijten (op een auto ) noem maar op . ik durf te wedden dat jou hond door wat dreiging huiswaarts rent met de staart tussen de benen .
nu wil ik je hond niet afkraken maar hij is dat gewoon niet gewend
Scooby nu zal ik even eens wat tijd voor jou vrij maken jij goed argument voor geboorteperking zijnd ettertje van een pubertje.
Als jij echt vind dat de manier hoe jij met je honden omgaat de juiste is dan ben je nog dommer dan ik al dacht wat bijna niet mogelijk is.
ik geloof er geen bal van ten eerste van wat jij vertelt want het is nu zaterdag en ipv op het veld in het pak zit je achter de computer vreemd hoor.
Jij pakwerker je bent vast abuis met je dwangbuis die je aanhebt op zaterdag omdat je geen bezoek krijgt tijdens het wekelijkse bezoekuuurtje.
Word eens wakker joh spoken bestaan niet dus niet zo bang zijn en je achter je hond verschuilen maar zelf eens een echte kerel worden.
Een hond presteert beter als er druk op word gezet en geen band heeft met zijn baas doordat hij die nooit ziet?????
Jezus je hebt echt het verstand van een fruitvlieg en wat je hebt gaat ook nog niet eens over honden blijkt wel.
Geen zichzelf respecterende hondenclub gaat met jou in zee daar geloof ik geen bal van.
Ga je eens verdiepen in honden joh voordat je onzin begint uit te braken.
Fijn dat jij je hond onder druk moet zetten voordat hij iets voor je wilt doen de mijne doet behalve het bijten,dit soort dingen gewoon voor zijn lol als hij buiten holt en er iets in de weg staat waar hij overheen moet zeilen ,zonder druk wel te verstaan.
Waken doet hij ook zonder druk en voor een dreiging loopt hij ook niet weg zonder daar ooit wat voor te hebben geleerd of bestraft te zijn maar ja hij heeft dan ook baasjes die niet bang zijn en hem niet nodig hebben om zich veilig te voelen wij durven ook zonder hem in donker op straat.
Ga jij nou maar weer fijn met je dinkeytoys spelen of met je speelgoed hondjes want ik geloof er geen barst van dat je echte hebt.