nou het liefste van die tanden natuurlijkScooby schreef:Omdat ik het iets afschuwelijks vind. Je doet een dier iets aan, waartegen hij zich op dat moment niet kan (en in de meeste gevallen waarschijnlijk ook niet wil!) verzetten.yamie schreef:waarom zie en lees je het schoppen als iets afschuwelijks?
Als ik met onze dogjes speel, gaat dat ook wil. Dan duw ik ze ook flink weg of geef een kneepje in hun flank of iets dergelijks. Maar dat zijn dingen die je honden onderling ook ziet doen. (Kneepje is beetje dan natuurlijk.)
En ik wil best een keer een foto hier neerzetten van dat ik Bono in zijn poot bijt. Alleen als ik bijt tijdens het spel, doe ik dat met mijn handen en niet met mijn tanden.![]()
Maar zeg het maar: van welke van de twee wil je een foto?

ik snap je wel hoor, maar ik speel bv wel eens met alle honden tegelijk, en ik heb maar twee handen, dan geef ik er ook wel eens een zet met mijn voet, en ook honden onderling in spel duwen en drukken tegen elkaar aan... ze deinsen ook niet terug, ze proberen alleen maar toch bij mijn hoofd te komen om me een lebber in mijn smoel te geven