Okay, ik zal deze meneer een mailtje terug doen, of ie dan ook een reactie geeft als ie onzin leest, wie weet doet ie dat al wel.
Het zal een waarschuwing geweest zijn.
Kan geen kwaad, heb dit laatst gehad met een behandeling van een arts, als je dan gaat onderzoeken kom je deskundigen en niet deskundigen met een sterke mening tegen. Uiteindelijk heb ik wat constructieve veranderingen kunnen aanbrengen dus ben ik zeker beter geworden van mijn kritische houding
ENFIN
Ik geef hem nu even smuldier
Probleem vandaag: zeer zachte ontlasting, licht ook. Is eerste keer na 1200 gram
heb 3 variaties gekocht, kip, vlees en compleet.
Ging prima, tot vandaag maar hij had ook aan boter zitten lubberen en een visstick gepikt gisteren dus wie weet ligt het daaraan of aan de hitte, hij heeft vanmorgen lang gespeeld met een pup en was helemaal uitgeput.
Eerder gaf ik energique, ook wel Duck, ging prima, zijn wel prijzig
Brokjes: RC deed ie het goed op, wilde ik zelf niet meer (BHA BHT)
ProPlan okay
Nutro niet zo goed, zachte ontlasting ook na langere tijd
Prins okay
ProPlan bevalt het beste, kan ie leuk met de snackbal spelen en ik ruik hem minder, die vleesresten blijven toch hangen aan zijn lange haren hoor.
Dus qua prijs wil ik doorgaan met Smuldier
Heb hier ook nog gekregen zak Carocroc 23/12, kan ik ook nog proberen
Ik stap iedere keer rustig over, eerst tijd vers dan gaat het goed.
Over Carocroc hoor ik ook gemengde geluiden
ProPlan is volgens mij best okay voor brok dan
barfen vind ik ook interessant maar eet zelf geen vlees en om dat echt helemaal te moeten uitzoeken zonder dat IK echt weet of het beter is, vind ik ook nogal wat
Overigens hij is dol op peren, zoete wel te verstaan, krijgt ook wel eens een stuk rijstwafel of groente/iets van tafel
Basis Pro Plan en Smuldier of Energique
Carocroc 23/12 ga ik wel gebruiken