Groetjes

Moderator: moderatorteam

Zo ongeveer wel jaInge O schreef:...ze liepen met de bek open en er liep een konijn in...Marie-Josée schreef:Onze honden lopen elke dag los in het bos en hebben misschien ooit twee konijnen gevangen.Dat was dan nog meer per ongeluk![]()
.
Dat doen ze hier beide als ze achter een staartje hangen, dus niet op een spoor maar echt in de achtervolging. Ze vangen ze DUSZoie schreef:m'n zus had buiten konijnen in een ren. Kwam een vriendin langs met twee hazenwindhonden. Ze gingen even de keuken in, en toen ze terug kwamen waren alle konijntjes dood.
Als Spok op jacht gaat hoor ik hem soms ergens hoog blaffen. Kan iemand mij vertellen wat dat betekent ? Ik denk dan dat hij een konijn heeft achterhaald of zo, maar ik zie hem nooit met een konijn terug komen.
Nelson ging vanmorgen nog op de gilmodus. Ik heb een keer een minuut of 5 staan luisterend naar een gillende hond en vroeg me af of ik moest gaan kijken welke hond er mishandeld werd en door wie!Zoie schreef: Als Spok op jacht gaat hoor ik hem soms ergens hoog blaffen. Kan iemand mij vertellen wat dat betekent ? Ik denk dan dat hij een konijn heeft achterhaald of zo, maar ik zie hem nooit met een konijn terug komen.

Hier gillen ze als bezetene als ze een eekhoorntje de boom in jagen.Eline* schreef:Nelson ging vanmorgen nog op de gilmodus. Ik heb een keer een minuut of 5 staan luisterend naar een gillende hond en vroeg me af of ik moest gaan kijken welke hond er mishandeld werd en door wie!Zoie schreef: Als Spok op jacht gaat hoor ik hem soms ergens hoog blaffen. Kan iemand mij vertellen wat dat betekent ? Ik denk dan dat hij een konijn heeft achterhaald of zo, maar ik zie hem nooit met een konijn terug komen.![]()
Maar het bleek mijn eigen hond te zijn die een kat de boom in had gejaagd en onderaan de boom stond te krijsen als een gek!![]()
![]()
Opwinding en frustratie..gekke beesten!
Volgens mij is dat een jacht roep. Een vreemd verschijnsel wat wolven niet doen. Want wie slaat er nu alarm bij het besluipen en bejagen van zijn prooi? Ergens hebben mensen deze eigenschap een keer ontdekt en erin gehouden met fokken. Stephan Budiansky roept er wel wat over in zijn boek. kan het wel eens opzoeken als jullie het willen weten wat hij ervan vind. Mijn hond doet het ook. Echt heel maf.Zoie schreef: Als Spok op jacht gaat hoor ik hem soms ergens hoog blaffen. Kan iemand mij vertellen wat dat betekent ? Ik denk dan dat hij een konijn heeft achterhaald of zo, maar ik zie hem nooit met een konijn terug komen.