Ik denk dat het prima losloopt. Alleen als je er niks mee zou doen dan kan het wel een probleem worden. De oma van mijn man heeft een maltezer. Heel lief, zachtaardig beestje. Maar daar is zo mee getuttlt dat het een nerveus onzeker keffertje is geworden, gewoon omdat er geen duidelijkheid is en ze niemand haar leiding geeft.Moos schreef:Zo doe ik het dus ook. Ik heb haar beide keren wel gewoon opzij gelegd, en laat haar nu dus zelf aan de kant gaan, want dat doet ze direct.Zoie schreef:weinig tijd, toch even een korte reactie.
Ik zou aan zo'n grommetje niet zwaar tillen, haar wel opzij hebben gelegd om haar geen winstervaring op te laten doen, en het de volgende keer gewoon anders doen.
Waarom moet je perse een hond die ligt te slapen op kunnen tillen en verleggen als het net zo goed anders kan ?
En Hanneke, het zou best kunnen inderdaad hoor dat ze toch stiekem een heel klein beetje aan het uittesten was. Alleen maak ik me daar dan dus niet zo druk om omdat ze voorderest dus wel prima aan de kant gaat, en uit alles in het dagelijk leven blijkt dat het zo'n vaart niet loopt met dat uittesten van d'r.
Dit zal bij jou denk ik niet gebeuren
Carmen