Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tinkertje schreef:Wat doe je nu raar?Ik heb maar 1x nodig om het verhaal te lezen,want als er staat dat er maar 0,05 cent korting gegeven word bij 100 kilo Carnibest,wat moet ik daar dan anders op zeggen dan dat het beroerd weinig korting is.Dus ik weet nu niet zo goed wat nu eigenlijk je probleem met mij is??? Trouwens heb je aandelen in CB ofzo,je reageerd zo vijandig.
Tja, ik verdiep me altijd eerst zelf nog ergens in, voordat ik maar klakkeloos alles aanneem wat mensen hier op het forum schrijven. Maar blijkbaar doet niet iedereen dan dus.
Zoals je hebt kunnen lezen, heeft Estelle zich vergist. Jij oordeelt direct na haar bericht dat Carnibest dus wel erg krenterig zal zijn. (Dat vind ik overigens al een hele andere uitlating dan dat je het over beroerd weinig korting hebt, zoals hierboven.) Op dat oordeel wat nergens op berust is, reageerde ik. Want Carnibest geeft juist grote kortingen bij afname van grote hoeveelheden. Maar ja; ik heb me er dan ook even in verdiept... (En nee; ik heb geen aandelen.)
Ja het lijkt me in dit geval ook wel handig dat je je er in hebt verdiept,je bent verkooppunt.Je zou anders een slechte verkoopster zijn als je er niks van af zou weten. Dus toch een soort van aandelen zullen we maar zeggen?
Tinkertje schreef:Ja het lijkt me in dit geval ook wel handig dat je je er in hebt verdiept,je bent verkooppunt.Je zou anders een slechte verkoopster zijn als je er niks van af zou weten. Dus toch een soort van aandelen zullen we maar zeggen?
Nee, ik heb geen aandelen, hoor. Er is niets van Carnibest wat van mij is. (Behalve wat ik hier in mijn vriezertje heb liggen. )
Tinkertje schreef:Ja het lijkt me in dit geval ook wel handig dat je je er in hebt verdiept,je bent verkooppunt.Je zou anders een slechte verkoopster zijn als je er niks van af zou weten. Dus toch een soort van aandelen zullen we maar zeggen?
Nee, ik heb geen aandelen, hoor. Er is niets van Carnibest wat van mij is. (Behalve wat ik hier in mijn vriezertje heb liggen. )