Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

farmfood kauwchips

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

anit
Actief

farmfood kauwchips

Ongelezen bericht door anit »

weet iemand van jullie of er veel eiwitten in de farmfood kauwchips zit ik heb een border die het aan zijn nieren heeft en mag dus geen eiwitten,maar hij is gek op die kauwchips alleen kan ik nergens op vinden of er eiwitten in zit niet op de zak en niet op hun site :denken:
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Geen idee anit, maar stuur ze even een mailtje met die vraag dan kom je er snel genoeg achter :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Deze site(en dus ook het forum)is van FF,dus even een mailtje sturen en klaar ben je :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
anit
Actief

cloris schreef:Geen idee anit, maar stuur ze even een mailtje met die vraag dan kom je er snel genoeg achter :wink:
heb ik gedaan van de week maar krijg geen antwoord :denken: of ben ik u te ongeduldig :denken:
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

anit schreef:
cloris schreef:Geen idee anit, maar stuur ze even een mailtje met die vraag dan kom je er snel genoeg achter :wink:
heb ik gedaan van de week maar krijg geen antwoord :denken: of ben ik u te ongeduldig :denken:
Ow, nou misschien even geduld hebben? meestal antwoord FF redelijk snel :denken:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Charlotte*
Zeer actief

Re: farmfood kauwchips

Ongelezen bericht door Charlotte* »

anit schreef:weet iemand van jullie of er veel eiwitten in de farmfood kauwchips zit ik heb een border die het aan zijn nieren heeft en mag dus geen eiwitten,maar hij is gek op die kauwchips alleen kan ik nergens op vinden of er eiwitten in zit niet op de zak en niet op hun site :denken:
Volgens mij is het onmogelijk en ook niet gezond om helemaal geen eiwitten te geven.
maar misschien heb je wat aan deze informatie? (oke, je hebt er niet om gevraagd :mrgreen: maar misschien heb je er wat aan)

http://www.barfplaats.nl/yabbse/index.p ... adid=14185
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
anit
Actief

Re: farmfood kauwchips

Sandro schreef:
anit schreef:weet iemand van jullie of er veel eiwitten in de farmfood kauwchips zit ik heb een border die het aan zijn nieren heeft en mag dus geen eiwitten,maar hij is gek op die kauwchips alleen kan ik nergens op vinden of er eiwitten in zit niet op de zak en niet op hun site :denken:
Volgens mij is het onmogelijk en ook niet gezond om helemaal geen eiwitten te geven.
maar misschien heb je wat aan deze informatie? (oke, je hebt er niet om gevraagd :mrgreen: maar misschien heb je er wat aan)

http://www.barfplaats.nl/yabbse/index.p ... adid=14185
bedankt voor je reactie maar mischien heb ik het er iets verkeerd neergezet hij moet voer met zo.n min mogelijk eiwiten en als ik hem dan tussen doortjes ga geven met veel eiwitten schiet het niet op vandaar mijn vraag
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”