Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
farmfood kauwchips
Moderator: moderatorteam
- anit
- Actief
farmfood kauwchips
weet iemand van jullie of er veel eiwitten in de farmfood kauwchips zit ik heb een border die het aan zijn nieren heeft en mag dus geen eiwitten,maar hij is gek op die kauwchips alleen kan ik nergens op vinden of er eiwitten in zit niet op de zak en niet op hun site 

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- anit
- Actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ow, nou misschien even geduld hebben? meestal antwoord FF redelijk snelanit schreef:heb ik gedaan van de week maar krijg geen antwoordcloris schreef:Geen idee anit, maar stuur ze even een mailtje met die vraag dan kom je er snel genoeg achterof ben ik u te ongeduldig

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
- Zeer actief
Re: farmfood kauwchips
Volgens mij is het onmogelijk en ook niet gezond om helemaal geen eiwitten te geven.anit schreef:weet iemand van jullie of er veel eiwitten in de farmfood kauwchips zit ik heb een border die het aan zijn nieren heeft en mag dus geen eiwitten,maar hij is gek op die kauwchips alleen kan ik nergens op vinden of er eiwitten in zit niet op de zak en niet op hun site
maar misschien heb je wat aan deze informatie? (oke, je hebt er niet om gevraagd

http://www.barfplaats.nl/yabbse/index.p ... adid=14185
- anit
- Actief
Re: farmfood kauwchips
bedankt voor je reactie maar mischien heb ik het er iets verkeerd neergezet hij moet voer met zo.n min mogelijk eiwiten en als ik hem dan tussen doortjes ga geven met veel eiwitten schiet het niet op vandaar mijn vraagSandro schreef:Volgens mij is het onmogelijk en ook niet gezond om helemaal geen eiwitten te geven.anit schreef:weet iemand van jullie of er veel eiwitten in de farmfood kauwchips zit ik heb een border die het aan zijn nieren heeft en mag dus geen eiwitten,maar hij is gek op die kauwchips alleen kan ik nergens op vinden of er eiwitten in zit niet op de zak en niet op hun site
maar misschien heb je wat aan deze informatie? (oke, je hebt er niet om gevraagdmaar misschien heb je er wat aan)
http://www.barfplaats.nl/yabbse/index.p ... adid=14185