Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
bram en thijs schreef:Laat hem maar even, ik begrijp dat het moeilijk voor je is maar als een hond echt niet lekker is dan hoeven ze vaak niets.
Hij heeft zojuist met smaak, bouillon van kip en een blokje gedronken. Ik mag hem steeds maar een beetje geven dus over een uurtje geef ik hem weer wat
Niks niet leuk. Persoonlijk zou ik het advies van de da volgen omdat de diarree al zolang duurt. Een aantal dagen, daar zou ik me niet zo druk om maken, maar Vegas zit er nu al zo lang mee.
Laat je vrijdag weten hoe de uitslag is? Als er nou niks uitkomt, wel direct aandringen op een vervolgonderzoek. Normaal is het nou eenmaal niet, dus er moet toch een oorzaak zijn.
We gaan nu naar bed en morgenochtend krijgt Vegas kooknat met liga. Vanavond slaapt hij lekker in bed bij ons!
Haha en hoe heeft Vegasje geslapen?
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
We gaan nu naar bed en morgenochtend krijgt Vegas kooknat met liga. Vanavond slaapt hij lekker in bed bij ons!
Haha en hoe heeft Vegasje geslapen?
Prinsheerlijk en ik op het randje zonder dekens
Ik heb hem vanmorgen vanaf 5 uur twee keer bouillon met een beetje geprakte liga gegeven. Volgens de DA mocht ik hem al kip en rijst geven maar dat leek me erg zwaar na een dag niks eten dus ik heb het advies van Bram & Thijs opgevolgd (ik weet haar naam niet) en liga gegeven.
Verder kijk ik het vandaag even aan. Hij is opgewekter dan gister lijkt wel. Gister wilde hij ook bijna niks drinken en vandaag al wel
Gewoon straks wat gekookte kip geven en dan met wat boullion samen, dat is absoluut niet zwaar en hij knapt er lekker van op, lekker een dagje volhouden en persoonlijk zou ik hem morgen weer gewoon kleine beetjes pens gaan geven
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Gewoon straks wat gekookte kip geven en dan met wat boullion samen, dat is absoluut niet zwaar en hij knapt er lekker van op, lekker een dagje volhouden en persoonlijk zou ik hem morgen weer gewoon kleine beetjes pens gaan geven
Ik wilde wat later op de dag met de kip beginnen inderdaad. Hij ligt nu voor de kachel hier op kantoor te pitten en als hij wakker wordt zal ik even wat voor hem koken. Ik heb thuis ruwe pens in de vriezer liggen maar dat heb ik nog nooit gegeven dus ik zal straks even van die kant en klare pakjes halen.
cloris schreef:Gewoon straks wat gekookte kip geven en dan met wat boullion samen, dat is absoluut niet zwaar en hij knapt er lekker van op, lekker een dagje volhouden en persoonlijk zou ik hem morgen weer gewoon kleine beetjes pens gaan geven
Ik wilde wat later op de dag met de kip beginnen inderdaad. Hij ligt nu voor de kachel hier op kantoor te pitten en als hij wakker wordt zal ik even wat voor hem koken. Ik heb thuis ruwe pens in de vriezer liggen maar dat heb ik nog nooit gegeven dus ik zal straks even van die kant en klare pakjes halen.
En dan beetje warm water of boullion (als hij dat nog niet gehad heeft) eroverheen dat de kou er wat van af is
En dan beetje warm water of boullion (als hij dat nog niet gehad heeft) eroverheen dat de kou er wat van af is
Je bedoeld over de pens?
Hij krijgt nu twee dagen afwisselend bouillon en kooknat van kip en rijst. Gister dus alleen vocht en ik heb zojuist een pannetje bouillon opgezet met kip erin. Dat zal hem vast lekker smaken!