Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

levend voer

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

irstas schreef:ik heb eens een muisje gered uit de poten van onze kat, sta ik vrolijk te kijken hoe het muisje weer het bos inrent komt onze rus plats poot op het muisje, muisje plat :N:
tja dit klinkt sory hoor toch wel erg grappig :mrgreen:
Afbeelding
antoinette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door antoinette »

Mijn honden mogen geen voer vangen, mijn katten ook niet maar doen het helaas soms wel (niet vaak gelukkig). Alleen mijn vissen krijgen regelmatig levendvoer en m'n harlekijngarnaal ook.
Joyce
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Joyce »

Tot Abel kwam had ik geen hondjes die levende beestjes vingen, zelfs een mug kregen ze nog niet te pakken... maar Abeltje neemt het barfen iets te serieus... Vorige week kon ik hem nergens vinden, dus ik loop de tuin in en zie hem wat eten, ik kom dichterbij... was hij vakkundig een duif aan het ontdoen van zijn veren.. Het loslaten snapt Abel nog niet helemaal en hij vond dat ik gek was omdat ik dacht dat hij wilde ruilen voor rodi-worst, dus ik ben maar weer naar binnen gegaan en toen hij klaar was waren er alleen nog maar veren over....
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Chatterbox schreef:Tot Abel kwam had ik geen hondjes die levende beestjes vingen, zelfs een mug kregen ze nog niet te pakken... maar Abeltje neemt het barfen iets te serieus... Vorige week kon ik hem nergens vinden, dus ik loop de tuin in en zie hem wat eten, ik kom dichterbij... was hij vakkundig een duif aan het ontdoen van zijn veren.. Het loslaten snapt Abel nog niet helemaal en hij vond dat ik gek was omdat ik dacht dat hij wilde ruilen voor rodi-worst, dus ik ben maar weer naar binnen gegaan en toen hij klaar was waren er alleen nog maar veren over....
Ik denk dat Abeltje gelijk heeft, welke gek komt nou met rodiworst aan i.p.v. verse duif, snap jij het barfprincipe wel helemaal :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mitmig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mitmig »

Als ze 't beestje opeten heb ik er geen problemen mee, dan is 't niet voor niks gestorven. Sjarlie is helemaal gek van krabben en loopt de hele dag gaten te graven op het strand. Gelukkig redt een op de twee krabben het om de veiligheid van het water te bereiken. Het is een echt gourmethondje. :mrgreen: Jacky heeft alleen maar oog voor tennisballen en Lek rent achter elk insect aan en gaat er dan mee spelen. Die probeer ik dan meestal te redden want een sprinkhaan zonder poten komt niet ver! Kikkers en padden mag ze ook niet plagen.
Groetjes, Monique

Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Chatterbox schreef:.. Vorige week kon ik hem nergens vinden, dus ik loop de tuin in en zie hem wat eten, ik kom dichterbij... was hij vakkundig een duif aan het ontdoen van zijn veren.. ....
:cheer: :cheer:
een BARFhond die duif eet :mrgreen:
eindelijk 1tje die dit lust :mrgreen:
Afbeelding
puk
Zeer actief

Ongelezen bericht door puk »

nee ik vind het helemaal niet leuk als birka iets kilt !!
maar gelukkig is het tot nu toe beperkt gebleven tot een egeltje :jank: die zat in de tuin, en een jong vogeltje die ikzelf de genade slag heb moeten toe dienen :jank:
Afbeelding
groetjes anja en birka
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

ien schreef:
Chatterbox schreef:.. Vorige week kon ik hem nergens vinden, dus ik loop de tuin in en zie hem wat eten, ik kom dichterbij... was hij vakkundig een duif aan het ontdoen van zijn veren.. ....
Nou ik heb er ook zo een.... Chira.. dus.. ben je weken bezig een duif te laten "herstellen" dier uitgezet op een plek waar hij redelijk veilig zit, laat je je honden uit...Chira gaat als een gek ergens op af.. je kijkt eens goed, schrikt want je ziet dat die stomme duif over dat hek is gefladderd en niet meer terugkan.. tja duif dood, duif was erg lekker vond Chira :roll:
Ratten uit de slootkant vandaan, op het moment dat ze ze pakt breekt ze de nek..
Om nou te zeggen dat ik erbij sta te juichen neuh niet echt, nou heb ik niet zo heel veel met die slootratten en vind ik Chira als muizenjager in huis prettiger dan bijvoorbeeld vallen of gif dus.
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

ien schreef:
precies, wie probeert het dan met rodiworst te ruilen :denken:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”