tja dit klinkt sory hoor toch wel erg grappigirstas schreef:ik heb eens een muisje gered uit de poten van onze kat, sta ik vrolijk te kijken hoe het muisje weer het bos inrent komt onze rus plats poot op het muisje, muisje plat :N:

Moderator: moderatorteam
Ik denk dat Abeltje gelijk heeft, welke gek komt nou met rodiworst aan i.p.v. verse duif, snap jij het barfprincipe wel helemaalChatterbox schreef:Tot Abel kwam had ik geen hondjes die levende beestjes vingen, zelfs een mug kregen ze nog niet te pakken... maar Abeltje neemt het barfen iets te serieus... Vorige week kon ik hem nergens vinden, dus ik loop de tuin in en zie hem wat eten, ik kom dichterbij... was hij vakkundig een duif aan het ontdoen van zijn veren.. Het loslaten snapt Abel nog niet helemaal en hij vond dat ik gek was omdat ik dacht dat hij wilde ruilen voor rodi-worst, dus ik ben maar weer naar binnen gegaan en toen hij klaar was waren er alleen nog maar veren over....
Nou ik heb er ook zo een.... Chira.. dus.. ben je weken bezig een duif te laten "herstellen" dier uitgezet op een plek waar hij redelijk veilig zit, laat je je honden uit...Chira gaat als een gek ergens op af.. je kijkt eens goed, schrikt want je ziet dat die stomme duif over dat hek is gefladderd en niet meer terugkan.. tja duif dood, duif was erg lekker vond Chiraien schreef:Chatterbox schreef:.. Vorige week kon ik hem nergens vinden, dus ik loop de tuin in en zie hem wat eten, ik kom dichterbij... was hij vakkundig een duif aan het ontdoen van zijn veren.. ....![]()
![]()
een BARFhond die duif eet![]()
eindelijk 1tje die dit lust
precies, wie probeert het dan met rodiworst te ruilenien schreef:Chatterbox schreef:.. Vorige week kon ik hem nergens vinden, dus ik loop de tuin in en zie hem wat eten, ik kom dichterbij... was hij vakkundig een duif aan het ontdoen van zijn veren.. ....![]()
![]()
een BARFhond die duif eet![]()
eindelijk 1tje die dit lust