Nee, precies. En hoe vaak zie je dat het kind zelf internet af gaat struinen en informatie via een forum in probeert te winnen?jojenny schreef:Hoe vaak zie je wel niet dat mensen maar een hondje aanschaffen omwille van dat hun kind et zo graag wil.Moos schreef:Zoals ze schrijft en denkt ga ik er graag vanuit dat dat waar is. En dan vind ik er nog best wat voor te zeggen dat ze zich op deze manier probeert te informeren over haar hondje. Ze wil er iig graag serieus mee bezig zijn. Ik zou alleen graag de ouders ook even hier zien, dat die er net zo serieus mee bezig zijn als hun dochter.Angel-eyes schreef: En ik kan niet ruiken dat ze 11 is hoor, dat kan ze wel zeggen maar wie zegt dat????Nou?????
Het blijkt toch allemaal anders te gaan als verwacht, want je ziet maar al te vaak dat er na een tijdje de nieuwigheid vanaf is.. en dat dan de ouders het toch allemaal zelf moeten doen.
Alles valt tegen en hoppa hondje maar de deur uit.
daarom is info inzamelen gewoon ontzettend belangrijk en dat haal je niet alleen uit boekjes
Ze doet nu toch precies wat jij zegt dat ze moet doen. Informatie hier inwinnen, en ook boekjes lezen. Want je kan wel miepen dat je daar niet alles uit kan halen, maar je kan ze beter wel lezen dan niet lijkt me.