en ik wil best weten hie die 7 pups gaan heten

Moderator: moderatorteam
misschien een teken, maar waar zijn jullie dan en waar is ace? ik bedoel heb je de tt nodig nu?crutz schreef:lulletje rozenwater (Ace) zit al heel de avond te blaffen,
dat deed ie in Finland ook de nacht en de ochtend voor de puppen geboren werden toen we daar waren,
dus maar ff een tt-je omgedaan (geen zin in ruzie met de buren.......)
als ik hem omdoe is ie zeker weten stil (hoef ik hem niet eens te gebruiken, had dus ook een dummy om kunnen doen, maar die heb ik niet)yamie schreef:misschien een teken, maar waar zijn jullie dan en waar is ace? ik bedoel heb je de tt nodig nu?crutz schreef:lulletje rozenwater (Ace) zit al heel de avond te blaffen,
dat deed ie in Finland ook de nacht en de ochtend voor de puppen geboren werden toen we daar waren,
oke ik snapcrutz schreef:als ik hem omdoe is ie zeker weten stil (hoef ik hem niet eens te gebruiken, had dus ook een dummy om kunnen doen, maar die heb ik niet)yamie schreef:misschien een teken, maar waar zijn jullie dan en waar is ace? ik bedoel heb je de tt nodig nu?crutz schreef:lulletje rozenwater (Ace) zit al heel de avond te blaffen,
en ikke zit binnen met Umi en Ace gewoon buiten in zn eigen kennel
maar ik weet van van de zomer dat ie daar toen de hele boel opstelten heeft gezet, hij had een lekkere luie stoel daar in zn kennel, die heeft ie helemaal gesloopt snachts en dus de vrienden van ons heel de nacht wakker gehouden (wij sliepen te ver van de kennels om ze te horen, zij helaas niet..........)
spannend hoor... ben heel benieuwd morgenvroeg of er al meer nieuws is....crutz schreef:geduld, geduld, geduld,malinois schreef:
ze is met korte tussenpozen redelijk actief aan t graven en sabbelt tussen door op dr handdoekje ()
wordt dus een lang nachtje..........
1 november is uitgegaan van 65 dagen, wat bij een groot nest redelijk lang istwinkeltje schreef:wat zijn jullie ongeduldig ze is pas 01-11-2005
uitgerekend is het niet beter als ze nog wat blijven zitten dan
ik ook niet helemaal niet ongeduldignance schreef:En iedere keer ff kijken hier en nog niks, ik ben niet ongeduldig hoor
NEE,estelle schreef:schiet het al op?
regina schreef:We wachten geduldig af