Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ok iedereen luisert
Moderator: moderatorteam
-
chrico
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
-
tineke
DENKEN graagsahulen schreef:LEZEN graag!tineke schreef:Ja natuurlijk joh en iedere fila en mastino is een oncontroleerbare moordmachine natuurlijksahulen schreef: Ik doelde meer op een oncontroleerbare moordmachine indien er bij de opvoeding fouten worden gemaakt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat iedereen zich nog wel een incident kan herinneren met een 5 jarig meisje in Amsterdam....
Mijn zoektocht naar een gelijk soort incident met een JR is op 0,00 uitgelopen....Kippen en poesjes niet meegerekend..
Niet alleen mastini zijn hier toe in staat en ik weet wel meer incidenten met een mechelaar een rotweiler enz. wat is je punt dus.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
weer die levensgevaarlijke hedders :N:tineke schreef:en ik weet wel meer incidenten met een mechelaar een rotweiler enz. wat is je punt dus.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
chrico schreef:
Daarom heb ik de pest aan dit soort hondjes en baasjes

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
tineke
-
tineke
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
tineke schreef:Ik vind ze niet gevaarlijk hoor maar leuke en liefmalinois schreef:weer die levensgevaarlijke hedders :N:tineke schreef:en ik weet wel meer incidenten met een mechelaar een rotweiler enz. wat is je punt dus.maar ik dacht ik sleep ze er wel even bij gedeelde smart is halve smart
![]()

- Joy C
- Zeer actief
-
tineke
- Joy C
- Zeer actief
Als ze zo gaan drammen, kunnen ze het vergeten.tineke schreef:Gewoon een wilde gokJoy C schreef:Hoe raad je het zo?tineke schreef:Jij wilt niet luisteren dus begrijp ik hier uitJoy C schreef:kan iemand van de letters van het onderwerp kleiner maken, ik krijg iedere keer koppijn als ik dit onderwerp zie.
Kindjes van 11 luister ik nooit naar
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

-
tineke
- Joy C
- Zeer actief
Precies, totdat ze weer normaal kunnen praten.tineke schreef:In de hoek ermeeJoy C schreef:Als ze zo gaan drammen, kunnen ze het vergeten.tineke schreef:Gewoon een wilde gokJoy C schreef: Hoe raad je het zo?
Kindjes van 11 luister ik nooit naar![]()
Groetjes Joyce

-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Ok even in het kort als ik was een beetje boos toen ik die met hoofdletters schreef dat kan denk ik NIET kleiner worden gemaakt.Joy C schreef:Precies, totdat ze weer normaal kunnen praten.tineke schreef:In de hoek ermeeJoy C schreef:Als ze zo gaan drammen, kunnen ze het vergeten.tineke schreef: Gewoon een wilde gok
Kindjes van 11 luister ik nooit naar![]()
![]()
En nog een ding
als ik niet hand gezegt dat ik 11 was hadden jullie het dan gemerkt?
Want als jullie dat niet gemerkt hadden mogen jullie er ook niet mee spotten!

- starfleet
- Erelid
Ik ga er niet vanuit dat kinderen van 11 hier posten, dus heb er niet bij stilgestaan. Wel dat je jong of kinderlijk was, maar geen 11.Pink0Pink schreef:
En nog een ding
als ik niet hand gezegt dat ik 11 was hadden jullie het dan gemerkt?
Want als jullie dat niet gemerkt hadden mogen jullie er ook niet mee spotten!
Anne
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Twee puppies? Twee Jack Russel puppies? Twee Black & Tan Jack Russel puppies (wat het ook moge zijn)? Twee miniatuur Black & Tan Jack Russelpuppies? Twee miniatuur Black & Tan Jack Russelpuppies tegelijkertijd? Twee miniatuur Black & Tan Jack Russelpuppies tegelijkertijd met een baasje van 11?
Meid, als je plechtig belooft dat je niet in het Rembrandtpark in Amsterdam gaat wandelen, dan heeeeeeeel veel succes!

Meid, als je plechtig belooft dat je niet in het Rembrandtpark in Amsterdam gaat wandelen, dan heeeeeeeel veel succes!
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Pink0Pink schreef:Ik heb me dus aangemeld om meer te weten te komen over honden, het is nu mijn grootste hobby, en ik weet best dat ik er minder van weet dan jullie.
Maar dan hoeven ze me nog niet te behandelen als een kind van 4 dat in sinterklaas geloofd. Of wel soms!
****fluisterstand*** Psssst.... Sinterklaas bestaat niet...net zoals een mini Black & Tan Jack Russel ****einde fluisterstand****
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik krijg ze niet tegelijkertijd (alsjeblieft mensen kijk toch eens goed naar mijn beschrijving!!)Geer schreef:Twee puppies? Twee Jack Russel puppies? Twee Black & Tan Jack Russel puppies (wat het ook moge zijn)? Twee miniatuur Black & Tan Jack Russelpuppies? Twee miniatuur Black & Tan Jack Russelpuppies tegelijkertijd? Twee miniatuur Black & Tan Jack Russelpuppies tegelijkertijd met een baasje van 11?
:N:

-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
WAAROM denk je dat ik er bij zet KRUISING!!!Geer schreef:Pink0Pink schreef:Ik heb me dus aangemeld om meer te weten te komen over honden, het is nu mijn grootste hobby, en ik weet best dat ik er minder van weet dan jullie.
Maar dan hoeven ze me nog niet te behandelen als een kind van 4 dat in sinterklaas geloofd. Of wel soms!
****fluisterstand*** Psssst.... Sinterklaas bestaat niet...net zoals een mini Black & Tan Jack Russel ****einde fluisterstand****

-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
Even serieus... Jij bent 11... Toen ik 11 was zou ik ook zo gereageerd hebben. Toen ik 11 was zou ik het geweldig hebben gevonden als ik een hondje zou mogen, laat staan als ik twee hondjes zou mogen! En toen ik 11 was zou het mij geen biet geinteresseerd hebben wat voor hondjes en hoe dat qua gedrag en opvoeding zou gaan...twee hondjes zijn twee hondjes en twee hondjes zijn leuk.
Maaarrrr...je hebt ook ouders, neem ik aan... En ik vind dat je ouders, als - neem ik voor het gemak ook maar even aan- weldenkende volwassenen, zich WEL goed hebben in te lezen in het hoe en waarom. En dus ook moeten begrijpen dat het niet erg verstandig is om 2 JRT teefjes te nemen.
Dat jij hier lekker wil kletsen over jouw toekomstige puppies, dat snap ik heel goed. Gewoon lekker doen! Maar vraag je ouders ook even om zich te registreren om mee te lezen, daar heb je later alleen maar profijt van als het zover is...
Maaarrrr...je hebt ook ouders, neem ik aan... En ik vind dat je ouders, als - neem ik voor het gemak ook maar even aan- weldenkende volwassenen, zich WEL goed hebben in te lezen in het hoe en waarom. En dus ook moeten begrijpen dat het niet erg verstandig is om 2 JRT teefjes te nemen.
Dat jij hier lekker wil kletsen over jouw toekomstige puppies, dat snap ik heel goed. Gewoon lekker doen! Maar vraag je ouders ook even om zich te registreren om mee te lezen, daar heb je later alleen maar profijt van als het zover is...
-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik weet het daarom hebben wij ookal 3 boeken over honden en een heleboel internetsite's.Geer schreef:Even serieus... Jij bent 11... Toen ik 11 was zou ik ook zo gereageerd hebben. Toen ik 11 was zou ik het geweldig hebben gevonden als ik een hondje zou mogen, laat staan als ik twee hondjes zou mogen! En toen ik 11 was zou het mij geen biet geinteresseerd hebben wat voor hondjes en hoe dat qua gedrag en opvoeding zou gaan...twee hondjes zijn twee hondjes en twee hondjes zijn leuk.
Maar een wat kunnen een teefje van misschien een jaar en een teefje van 8 weken elkaar aan doen??

- Joy C
- Zeer actief
Als je wijs bent, neem je het advies van Geer ter harte en laat je je ouder sminsten even meelezen. Als jullie toch nog niet weten hoe of wat precies, waarom dan vasthouden aan 2 teefjes. Ga dan lekker voor een reu en een teef na elkaar en niet tegelijk.Pink0Pink schreef:Ik weet het daarom hebben wij ookal 3 boeken over honden en een heleboel internetsite's.Geer schreef:Even serieus... Jij bent 11... Toen ik 11 was zou ik ook zo gereageerd hebben. Toen ik 11 was zou ik het geweldig hebben gevonden als ik een hondje zou mogen, laat staan als ik twee hondjes zou mogen! En toen ik 11 was zou het mij geen biet geinteresseerd hebben wat voor hondjes en hoe dat qua gedrag en opvoeding zou gaan...twee hondjes zijn twee hondjes en twee hondjes zijn leuk.
Maar een wat kunnen een teefje van misschien een jaar en een teefje van 8 weken elkaar aan doen??
Groetjes Joyce

-
Ianthe
- Zeer actief
- Contacteer:
Ok dat is goed (misschien dom vraagje maar hoe kan je zo'n topic opslot zetten)Joy C schreef:Als je wijs bent, neem je het advies van Geer ter harte en laat je je ouder sminsten even meelezen. Als jullie toch nog niet weten hoe of wat precies, waarom dan vasthouden aan 2 teefjes. Ga dan lekker voor een reu en een teef na elkaar en niet tegelijk.Pink0Pink schreef:Ik weet het daarom hebben wij ookal 3 boeken over honden en een heleboel internetsite's.Geer schreef:Even serieus... Jij bent 11... Toen ik 11 was zou ik ook zo gereageerd hebben. Toen ik 11 was zou ik het geweldig hebben gevonden als ik een hondje zou mogen, laat staan als ik twee hondjes zou mogen! En toen ik 11 was zou het mij geen biet geinteresseerd hebben wat voor hondjes en hoe dat qua gedrag en opvoeding zou gaan...twee hondjes zijn twee hondjes en twee hondjes zijn leuk.