Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Purina beneful ?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

flatgoldje
Vaste gebruiker

Purina beneful ?

Ongelezen bericht door flatgoldje »

Flitsende reclame.....maar dat zegt natuurlijk niet alles... :mrgreen:
Voer ziet er super uit, heeft iemand ervaring ?
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

De hond vindt het ontzettend lekker, maar het zit vol granen, daarom hebben wij het maar bij het gratis proefzakje gelaten. Als het in kleinere zakken verkrijgbaar zou zijn, zou ik het wel eens kopen als beloninkjes, daarvoor hebben we de proefzak ook opgebruikt.

Wat ik van anderen heb gehoord zijn hun honden er ook allemaal dol op, maar dat zegt helaas niets over de kwaliteit. Als je nu Pedigree of voer van de Aldi o.i.d. geeft zou ik gerust overstappen, het is zeker niet minder dan dat en wel veel smakelijker voor de honden.

Anne
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Leuk beloningsvoer :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Vol met versvlees :mrgreen: en vol met gezonde granen :roll: nee dank je, ik houd het wel bij versvlees :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Ik vind het er ook helemaal niet super uitzien. Wat moet mijn hond met oranje, groene, gele en bruine brokjes? Met worteltjes en doperwtjes en granen?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
hondeponnetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door hondeponnetje »

Ik vind het niks
Afbeelding
met dank aan Twinkel
Tarz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Whippet en dwergpoedel

Ongelezen bericht door Tarz »

cloris schreef:Vol met versvlees :mrgreen: en vol met gezonde granen :roll: nee dank je, ik houd het wel bij versvlees :mrgreen:
Het is inderdaad heel erg vers vlees, knijp er maar eens in dan voel je hoe zacht het is :ok: en in de granen zitten de koolhydraten voor energie!
En wat ook belangrijk is is dat het boordevol groenten zit voor de vitaminen en mineralen!

Maar ondanks dat alles :mrgreen: hou ik het toch ook maar bij vers vlees.

Ik heb een proefzakje van mijn zusje gehad. Het voer ziet er echt niet uit en mijn honden vinden het niets. Ook als ze het wel lekker hadden gevonden kregen ze het niet van mij, want volgens mij is het echt troep.
Groetjes Rob
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

het ziet er wel heel lief uit al die gekleurde figuurtjes
ik denk dat ik er een leuk kisje mee ga beplakken
waar ik honden snoepjes in kan doen
Afbeelding
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Ik heb purina ooit een mail gestuurd omdat ik die reclame ronduit belachelijk vind. Als ze er konijnenvoer onder zouden zetten dan is het een prima reclame.
De sperciebonen, mais en weet ik veel wat vliegt om je oren :roll: Dat zijn nou net de dingen die een hond weinig tot niet nodig heeft.
Schijbaar werkt het wel en denken mensen echt dat een hond konijnenvoer nodig heeft :19: :mrgreen:

Afbeelding

Dit was trouwens het antwoord van Purina (ze dachten zeker dat een of andere kleuter de mail had gestuurd, gezien de toon van het antwoord)

Beneful is een heel goed hondenvoer. Inderdaad er zitten granen en groenten in dit produkt, maar ook veel vlees. Honden zijn van nature vleeseters, maar aten vroeger ook de darmen en ingewanden leeg van de prooidieren. U zult wel weten, dat daar heel veel voedingsstoffen inzitten, zoals granen en groenten.

Met vriendelijke groet,
CONSUMENTENSERVICE

Trouwens, wolven eten vrijwel geen darmen.
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

kan die meneer of mevrouw van de consumetenservice zich niet even aan melden op barfplaats :mrgreen:
ben wel weer eens toe aan een leuke discussie :blah: :blah:
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
flatgoldje
Vaste gebruiker

:mrgreen: Okee, okee, duidelijke antwoorden !
Het is gewoon moeilijk om Pepper eens een hele baal voer op te voeren, na een kwart baal is het weer over en eet ze gewoon niet meer.
Dan neem ik ergens weer eens een proefzakje van en denk ; zo, dat gaat er super in ! Koop een baaltje en weer staakt ze halverwege.

s Avonds krijgt ze trouwens altijd verse pens of compleet, maar 's ochtends wil ik graag brok voeren. Nog even uitvogelen wat ze (blijvend) lekker vind. :wink:
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers

Ongelezen bericht door astrid »

Bij mij eet ze graag FF. Probeer het nou eens :mrgreen:
amiwoods
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door amiwoods »

flatgoldje schreef::mrgreen: Okee, okee, duidelijke antwoorden !
Het is gewoon moeilijk om Pepper eens een hele baal voer op te voeren, na een kwart baal is het weer over en eet ze gewoon niet meer.
Dan neem ik ergens weer eens een proefzakje van en denk ; zo, dat gaat er super in ! Koop een baaltje en weer staakt ze halverwege.

s Avonds krijgt ze trouwens altijd verse pens of compleet, maar 's ochtends wil ik graag brok voeren. Nog even uitvogelen wat ze (blijvend) lekker vind. :wink:

niet te veel wisselen van voer helpt ook wel eens.
de meeste honden gaan echt wel eten als ze honger hebben.
je zet het neer, als het niet wordt opgegeten meteen weg halen.
geen honger dan maar niet. eens kijken wie dat het langst vol houdt.
maar ik heb dat probleem niet ik voer KVV en barf. dus hier eten ze alles, behalve brok.
het is overigens wel begrijpelijk dat je hond liever pens en kompleet eet. die weet wel wat goed voor hem is. :wink:
groetjes Karen en de doggies
Afbeelding
www.nudos.nl
flatgoldje
Vaste gebruiker

astrid schreef:Bij mij eet ze graag FF. Probeer het nou eens :mrgreen:
Ja ik weet het As, maar dat is die enkele keer en dan is alles lekker ! Zet je haar dr bak met farmfood voor, dan heeft ze na 2 dagen zoiets van ; nee dat hoef ik niet !

Amywoods, ook dat heb ik uiteraard al geprobeert, maar Pepper is al niet 1 van de stevigste honden en ja, zij houdt dat langer vol, omdat ik haar aanzienlijk magerder zie worden als ik het weghaal.
En brok wil ik er graag bijvoeren 's ochtends, alleen nu nog uitvogelen welke. :wink:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

flatgoldje schreef: En brok wil ik er graag bijvoeren 's ochtends, alleen nu nog uitvogelen welke. :wink:
Ik vrees dat dat heel erg moeilijk gaat worden als ze geen grage eter is en ze krijgt 's avonds lekkere pens of vlees compleet. Als Bruin niet volledig vers vlees kan trekken, zou ik eerder proberen een paar vers vleesdagen af te wisselen met een paar dagen brokken. Ze denkt nu: "Ach zo'n honger heb ik niet, ik wacht wel tot het echte lekkere eten komt". :pffff:

Anne
flatgoldje
Vaste gebruiker

starfleet schreef:
flatgoldje schreef: En brok wil ik er graag bijvoeren 's ochtends, alleen nu nog uitvogelen welke. :wink:
Ik vrees dat dat heel erg moeilijk gaat worden als ze geen grage eter is en ze krijgt 's avonds lekkere pens of vlees compleet. Als Bruin niet volledig vers vlees kan trekken, zou ik eerder proberen een paar vers vleesdagen af te wisselen met een paar dagen brokken. Ze denkt nu: "Ach zo'n honger heb ik niet, ik wacht wel tot het echte lekkere eten komt". :pffff:

Anne
Hee, da's een goeie ! Gewoon 's ochtends even niks en dan 's avonds om en om.......ja, goed plan ! Dank je !
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”