Voer ziet er super uit, heeft iemand ervaring ?
Moderator: moderatorteam
Het is inderdaad heel erg vers vlees, knijp er maar eens in dan voel je hoe zacht het iscloris schreef:Vol met versvleesen vol met gezonde granen
nee dank je, ik houd het wel bij versvlees
flatgoldje schreef:Okee, okee, duidelijke antwoorden !
Het is gewoon moeilijk om Pepper eens een hele baal voer op te voeren, na een kwart baal is het weer over en eet ze gewoon niet meer.
Dan neem ik ergens weer eens een proefzakje van en denk ; zo, dat gaat er super in ! Koop een baaltje en weer staakt ze halverwege.
s Avonds krijgt ze trouwens altijd verse pens of compleet, maar 's ochtends wil ik graag brok voeren. Nog even uitvogelen wat ze (blijvend) lekker vind.
Ja ik weet het As, maar dat is die enkele keer en dan is alles lekker ! Zet je haar dr bak met farmfood voor, dan heeft ze na 2 dagen zoiets van ; nee dat hoef ik niet !astrid schreef:Bij mij eet ze graag FF. Probeer het nou eens
Ik vrees dat dat heel erg moeilijk gaat worden als ze geen grage eter is en ze krijgt 's avonds lekkere pens of vlees compleet. Als Bruin niet volledig vers vlees kan trekken, zou ik eerder proberen een paar vers vleesdagen af te wisselen met een paar dagen brokken. Ze denkt nu: "Ach zo'n honger heb ik niet, ik wacht wel tot het echte lekkere eten komt".flatgoldje schreef: En brok wil ik er graag bijvoeren 's ochtends, alleen nu nog uitvogelen welke.
Hee, da's een goeie ! Gewoon 's ochtends even niks en dan 's avonds om en om.......ja, goed plan ! Dank je !starfleet schreef:Ik vrees dat dat heel erg moeilijk gaat worden als ze geen grage eter is en ze krijgt 's avonds lekkere pens of vlees compleet. Als Bruin niet volledig vers vlees kan trekken, zou ik eerder proberen een paar vers vleesdagen af te wisselen met een paar dagen brokken. Ze denkt nu: "Ach zo'n honger heb ik niet, ik wacht wel tot het echte lekkere eten komt".flatgoldje schreef: En brok wil ik er graag bijvoeren 's ochtends, alleen nu nog uitvogelen welke.![]()
Anne