Dus ik denk dat je wel redelijk goed zit met het idee wat voor een hond pasja is. (vind ik overgens erg knap). Nu alleen nog 1 vraagje. Dit begint dus binnenshuis dus bij 1 kamer (dat je hem eventjes alleen laat) Maar dat bouw je wel op naar het hele huis uiteindelijk, als je de deur uit gaat??
Aan zijn bench hebben wij trouwens weinig, dit is puur zijn slaapplaats hij zit namelijk nooit dicht. Want wij hebben hem wel eens dicht gehad maar hij breekt er met alle gemakt uit. (hoe weet ik niet precies, hij maakt hem niet kapot maar verbuigt alles, ik weet alleen niet hoe). Als zijn eigen afgeloten plekje heeft hij nu dus zijn eigen kamer waar hij 's nachts ook met de deur open slaapt.
Dat 'zoek spelletje' dat doen we tegenwoordig ook nog wel eens. Maar dit gaan we nu dus zeker vaker doen, en blijven den. Verder ga ik op de k.c. toch nog maar eens het een en ander vragen. Daar loopt sinds kort ook iemand rond die ook wel verstand lijkt te hebben van honden.
Hier ga ik dus zeker mee aan de slag, print het uit. En hoop dat we er wat aan zullen hebben.
O, ja alleen dat stukje: moet je langer weg zet je hond dan in de auto, snapte ik niet helemaal??
Maar in iedergeval alvast bedankt en hoop dus zeker dat het wat gaat uithalen