Sjalot schreef:crutz schreef:Selena schreef:Ik voer op redelijk vaste tijden.
ik voer dus nooit op vaste tijden, ook niet als ze pup zijn, daar wennen ze echt heel snel aan.

Heb je daar een reden voor? I.v.m. sporten bijvoorbeeld?
leef zelf heel erg onregelmatig, waardoor ze dus ook heel onregelmatig uitgelaten worden (nooit op vaste tijden) en ik dus ook niet op vaste tijden voer,
ze krijgen hier 2 keer per dag (de volwassen honden dan) en dat is sochtends na de eerste wandeling (behalve als we gaan trainen) en savonds na de laatste (of dus op trainingsdagen als we terug komen van t trainen)
doordat vriendlief in de horeca werkt zijn we niet altijd sochtends vroeg op of er savonds op tijd in, vandaar dat hier nog wel eens verschil in kan zitten (van eerste eten om 0600 tot 1400 en laatste van 1800 tot 0300),
als pup krijgen ze natuurlijk wel tussendoor ook nog eten, maar dat wordt langzaamaan minder
dus de enige reden is onze eigen levensstijl, waar de honden zich prima aan aangepast hebben,
overigens liggen de meeste voertijden hier tussen 0700 en 1000 en 2000 en 0000, alleen schommelt t dus wel eens naar de extremen die ik hier eerder noemde en dat zonder problemen (gal spugen of zo) vandaar dat ik aangaf dat ze er wel aan wennen........