Inge O schreef:tja, het zal toch gewoon bij jou liggen (qua beslissing dan

) of je er wel of niet een punt van maakt. zoals je het beschrijft lijkt het me wel vrij duidelijk geen dominantie-rijden

, er schiet dus maar één andere vorm over
Dat denk ik ook ja
Dat rijden als hij een speeltje wil hebben is wel echt dominantie-rijden, maar dat andere is gewoon lust
ikzelf zou het denk ik wel verbieden, niet omwille van saar, want die heeft heus nog wel andere mogelijke oplossingen : gaan zitten bv., of gewoon helemaal gaan liggen, zelfs op de rug. denk dus vooral niet dat arme saar daar tegen haar kunnen in een enorm gewicht moet torsen
Ik denk ook niet dat ze vreselijk zielig is hoor, het is niet zo dat ze het echt naar vindt dat is duidelijk te zien. Ze gaat trouwens ook wel liggen, niet op de rug, maar gewoon liggen, en dan gaat Moos lekker verder.
In principe wilde ik het ook afkappen, aan de andere kant wilde ik ook wel even afwachten om te zien of Saar nog eens voor zichzelf op ging komen. Als ze het echt, echt, echt niet wil krijgt ze hem er wel af. Ze heeft een tijdje geleden ook een Spaniel van zich af gesnauwd die maar bleef rijden
Maar als ze maar een beetje niet wil dan laat ze het wel weer toe met zo'n blik van "nou ja, ga je gang maar ik merk het wel als je klaar bent

"
maar moos zal er natuurlijk niet rustiger op worden, sexueel gezien dan

. niks aan te doen, maar dit is nu één van de andere kantjes van de (verder positieve) medaille van reutje en teefje tesamen

.
Denk je dat Moos dit verder uit kan gaan breiden naar andere teven en knuffels e.d als ik het toelaat? Ik ben namelijk ook een beetje bang dat als ik het ga lopen verbieden hij het nog even extra gaat doen als ik weg ben
Het is trouwens niet zo dat hij de hele dag hitsig achter Saar aanloopt hoor

Dat echte hitsige rijden gebeurt een paar keer per week.