Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lawaai maken 's morgens....

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

Mark-fryslan schreef:
corason del perro schreef:als je het mij vraagt een en al antropormofisme hier dus
Dacht dat ik de mens juist eens niet centraal stelde in het heelal maar goed. En waarom moet ik proffesioneel overkomen dan? Mag toch gewoon zeggen wat ik er van denk? Ik vind het niet normaal dat een hond 6 uur overdag in de garage zit en dan nog eens de hele nacht. Maar leg de aandacht maar weer bij mij. Gebeurd hier wel vaker. Die hond kan zijn bek niet open doen (nou ja is niet waar hij kan het wel en doet het ook maar zijn boodschap wordt niet begrepen) dus doe ik dat maar.

Maar laat ook maar we moeten het vooral (mens!)vriendelijk en leuk houden.

Groetjes Mark
Vraag je he wat heeft de mens niet centaal stellen met antropormofisme? Maar goed ik las dit topic en vond je reacties gewoon niet erg aardig dan zeg je dat je ophoudt en doet het vervolgens toch niet :denken: Vind ik jammer misschien had ik niet het woord profesioneel moeten gebruiken btje verkeerd woord. Maar je komt wel over als iemand die verstand heeft van honden ( mening gevormd na t lezen van meerdere reacties van je) En dan ga je er ineens zon ontzettend antropormofistiche reactie neerzetten. Vond ik jammer.

Want voor een hond is 6 uur alleen 6 uur alleen mijn hond zit soms 6 uur in de bench??? een andere hond zit meer uur in een buiten verblijf of in een stal noem maar op. Voor die hond maakt het niet uit of hij in of uit huis is zoiezo kun je over dit soort situaties pas oordelen als je weet wat er buiten die 6 uur met zon hond gedaan wordt. Ik ken genoeg honden die niet eens in huis willen.

De kou zal ook wel meevallen een hond heeft een mooie vacht die daar goed bestemd voor is nog eens er zijn genoeg honden die buiten gehouden worden hoor. Ook dit is geen kwelling! Zeker als zon dier niet beter weet zijn plek is zijn plek en daar is ie liever dan ergens waar het op dat moment misschien knusser is maar wat hij niet kent.

En idd mens vriendelijk maar wat voor een mens hemel is hoeft niet persee voor een hond ook hemel zijn!

Tuurlijk mag je je mening geven doe ik ook! Maar je hoeft hem ook niet iemand op te spelden of wel dan :wink:

verder no hard feelings hoor
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Tamara en Bowie schreef:
stefanie schreef:Ik kan me ook zo voorstellen dat de hond het te koud heeft. Tot voor kort was het vrij zacht weer maar de laatste weken is het toch kouder geworden. Niet echt comfortabel dus om in een onverwarmde garage te liggen.
Stefanie, even :offt: hoor :mrgreen: Maar de hond op jouw foto van jouw onderschrift, staat die hond ook op marktplaats??
Dat heb je goed opgemerkt!? :wink: Sproul (Asproula) is mijn opvanghond van SOSStrays. Zij adverteren ook regelmatig op Marktplaats. Dus het zou best kunnen dat je haar daar hebt gezien.
Ze zoekt nog steeds een goed baasje want ze zit alweer 3 maanden bij me.
Hughy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hughy »

onze jongste hond krabt regelmatig `s morgens en ook wel eens `s nachts aan de deur van de gang. Hij moet dan naar buiten om te plassen. Honden drinken niet elke dag even veel, dus dat kan best gebeuren. Ook poept Lemon niet elke keer bij de laatste uitlaatronde. Dus dat komt `s nachts ook wel eens voor.
Ik moet zeggen, echt leuk vind ik het niet, maar heb het toch veel liever dan dat hij het in de kamer of keuken doet.
En eerlijk is eerlijk, voor mn kinderen kwam ik ook wel eens mn bed uit `s nachts.
Ik vind dat je met kinderen, maar ook met zulke sociale dieren als honden je leven toch wel aan hun behoeften kunt aanpassen. En niet alleen maar verwachten dat zij zich aan jouw verlangens aanpassen.

En een hond met deze kou in een onverwarmde garage of kennel laten liggen vind ik persoonlijk ook onaanvaardbaar.
Afbeelding Mart dogloos, Hughy en Lemon in mijn herinnering
Miranda*
Actief
Mijn ras(sen): Mezclar de Basura
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miranda* »

Hoi Jan
Probeer eerst even dat idee van Inge eens uit ik denk dat dat al een flinke slok op een borrel scheelt.

Mocht dit nu niet helpen dan denk ik toch ook aan de inwendige klok of toch iets horen.
Honden hebben een goed gehoor. Het kan best zijn dat niet bij jullie in de straat iemand in het weekeinde om 8 uur weggaat maar dat kan best zijn dat dat een aantal blokken verderop gebeurt.

Onze honden hebben het ook en hoewel hier koude geen rol speelt (slapen binnen) worden ze toch rond de klok van achten wat onrustiger, (gaan lopen drentelen door de slaapkamer of sjesen de trap af naar beneden om te gaan drinken) In iedergeval wordt ik er wakker van.

Geen punt. Kleed me aan, laat ze uit, geef ze eten en als het een erg kort nachtje is geweest dan kruip ik weer lekker even terug.
Un buen día, atentamente y una pierna de nuestros perros;
Afbeelding
J.S.
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door J.S. »

Vannacht heeft Sten in de woonkamer geslapen en ik in de zetel bij hem. Hij heeft beter dan ooit geslapen ('k moest hem zelfs wakker maken om 8u!!! :mrgreen: ), ik slechter dan ooit (amai mijn rugske! :mrgreen: )!
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

J.S. schreef:Vannacht heeft Sten in de woonkamer geslapen en ik in de zetel bij hem. Hij heeft beter dan ooit geslapen ('k moest hem zelfs wakker maken om 8u!!! :mrgreen: ), ik slechter dan ooit (amai mijn rugske! :mrgreen: )!
Dat lijkt me nou ook niet dat. Nu ben jij gebroken "s ochtends :wink:
Als de garage aan je huis grenst, kan je dan de deur niet openlaten en
een hekje voor de ingang zetten, zo zit ie apart en eigenlijk niet apart.
En heeft ie geen kou en blijft ie overal af.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
J.S.
Vaste gebruiker

Mama Sanneke schreef:
J.S. schreef:Vannacht heeft Sten in de woonkamer geslapen en ik in de zetel bij hem. Hij heeft beter dan ooit geslapen ('k moest hem zelfs wakker maken om 8u!!! :mrgreen: ), ik slechter dan ooit (amai mijn rugske! :mrgreen: )!
Dat lijkt me nou ook niet dat. Nu ben jij gebroken "s ochtends :wink:
Als de garage aan je huis grenst, kan je dan de deur niet openlaten en
een hekje voor de ingang zetten, zo zit ie apart en eigenlijk niet apart.
En heeft ie geen kou en blijft ie overal af.
Ik overleef het wel. 't Is maar voor een paar nachten! Binnenkort probeer ik hem eens enkele uren alleen te laten en zo op te bouwen naar een volledige nacht...

De garage is op het gelijkvloers van ons huis. Wij slapen 2 verdiepingen hoger... 'Hekjes' hebben we al geprobeerd. Hij heeft er zelfs al overwonnen van 2 (!!!) meter hoog! Vraag mij niet hoe, maar hij is er uit geraakt! :denken: Toen heeft hij zelfs de electrische bedrading van mijn motor doorgebeten, waardoor ik geen toeter meer had! Het varken! :smile1:
twister_storm
Actief

Ongelezen bericht door twister_storm »

Ben net nieuw hier en dit topic viel me op. Als ik dit zo lees dan kan ik maar 1 ding bedenken wat het kan zijn.

- Sten heeft de leeftijd om uit te gaan proberen hoe ver je kan gaan en wat de baas allemaal kan leren van jou als jonge hond zijnde
- als je de hele week rond 8 uur wordt uitgelaten dan verwacht je dat ook in het weekend als hondje zijnde. Weet Sten veel of het nu uitslaapdag is..
- Dus hij wil jou leren om iedere dag om 8 uur hem eruit te laten.

mijn oplossing zou zijn
- breng variatie in in het uit de garage halen. Soms eerder en soms later. En dat uitbreiden. Dus ook door de week niet om 8 uur maar om kwart voor 8 en de dag erna om 8 uur. En daarna bv. om 8.15 uur. Op deze manier kan Sten geen biologische tijd eraan koppelen en leert hij om te wachten totdat de baas hem komt halen.

Mijn mening over de garage wil ik graag dan ook nog even kwijt nu ik toch bezig ben.
Ik zou mijn hond zelf nooit in een garage laten slapen. Ze krijgen van mij de hele beneden verdieping en daar kunnen ze het mee doen. Nu heb ik het geluk dat ik geen honden heb die slopertjes zijn en nog nooit wat stuk hebben gemaakt. Maar het verhaal van de snoeren lijkt mij simpel op te lossen door het snoer weg te werken. En wat er niet is kan je niet stukmaken....
Het kan zijn dat Sten, als hij in de kamer mag slapen alleen, hij daar even flink gebruik van gaat maken. Als je altijd in een garage moest slapen en nu een hele woonkamer tot je beschikking hebt met allerlei leuk spul en er is niemand die op je let en je hebt als hond tijd over....

In iedergeval succes met de juiste oplossing voor jullie en voor Sten.

Groet sandra
J.S.
Vaste gebruiker

twister_storm schreef: Ben net nieuw hier en dit topic viel me op. Als ik dit zo lees dan kan ik maar 1 ding bedenken wat het kan zijn.

- Sten heeft de leeftijd om uit te gaan proberen hoe ver je kan gaan en wat de baas allemaal kan leren van jou als jonge hond zijnde
- als je de hele week rond 8 uur wordt uitgelaten dan verwacht je dat ook in het weekend als hondje zijnde. Weet Sten veel of het nu uitslaapdag is..
- Dus hij wil jou leren om iedere dag om 8 uur hem eruit te laten.

mijn oplossing zou zijn
- breng variatie in in het uit de garage halen. Soms eerder en soms later. En dat uitbreiden. Dus ook door de week niet om 8 uur maar om kwart voor 8 en de dag erna om 8 uur. En daarna bv. om 8.15 uur. Op deze manier kan Sten geen biologische tijd eraan koppelen en leert hij om te wachten totdat de baas hem komt halen.
Klinkt heel zinnig wat je zegt, ik probeer het eens!
twister_storm schreef:Mijn mening over de garage wil ik graag dan ook nog even kwijt nu ik toch bezig ben.
Ik zou mijn hond zelf nooit in een garage laten slapen. Ze krijgen van mij de hele beneden verdieping en daar kunnen ze het mee doen. Nu heb ik het geluk dat ik geen honden heb die slopertjes zijn en nog nooit wat stuk hebben gemaakt. Maar het verhaal van de snoeren lijkt mij simpel op te lossen door het snoer weg te werken. En wat er niet is kan je niet stukmaken....
Het kan zijn dat Sten, als hij in de kamer mag slapen alleen, hij daar even flink gebruik van gaat maken. Als je altijd in een garage moest slapen en nu een hele woonkamer tot je beschikking hebt met allerlei leuk spul en er is niemand die op je let en je hebt als hond tijd over....

In iedergeval succes met de juiste oplossing voor jullie en voor Sten.

Groet sandra
Onze garage = onze hele benedenverdieping. :wink:

Simpel is het niet echt om die draden weg te werken, vermits een computer nogal wat draden en aansluitingen heeft. Net als een TV, video, enzovoort... Ik las hier ergens een oplossing met PVC-buizen rond de draden. Dit ga ik ook eens proberen.

Wat de woonkamer slopen betreft: daarom dat ik eerst enkele nachten bij hem wil slapen, om hem te corrigeren waar nodig. Daarna probeer ik het enkele uren alleen, om uit te breiden naar een volledige nacht. Hij sliep heel goed vannacht, dus ik heb er vertrouwen in dat het moet lukken zonder te veel afbraakwerk als hij alleen ligt. Nu ja, labradors zijn slimme beesten, hij zal wel goed genoeg geweten hebben dat ik daar lag en dat hij braaf moest zijn (lekker zand in de ogen strooien). :mrgreen: 'k Ben benieuwd wat dat geeft als hij alleen is! :denken:
Mark-fryslan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mark-fryslan »

:ok: Oké hartstikke goed! Nu weet je tenminste dat het niet is omdat hij buiten iets hoort. Hij mist blijkbaar de steun van het baasje. Is de garage niet gewoon te ver van jullie vandaan zodat hij jullie niet meer kan horen? Ik vind dit lastige dingen om advies over te geven omdat het enige goede advies eigenlijk is om de hond niet meer zoveel alleen te laten. En dit kan niet door omstandigheden. Padstelling.

Mijn hond Malou sliep ook altijd gewoon beneden en heeft wel eens een tijdje gejammerd. Ik heb Malou altijd laten jammeren totdat ze stil was. Als Malou dan stil was dan daarna pas er naar toe en de hond belonen met aandacht, brokje of even spelen. Dus als de hond langer tijd alleen moest zijn er op onverwachte momenten naar toe als de hond stil ligt te slapen en dit belonen. Niet zijn pogingen om aandacht te verkrijgen belonen. Maar ik denk niet dat dit werkt voor een hond die echt zo lang achter elkaar alleen moet zijn. Ik wil dit dus eigenlijk niet adviseren als mensen het gaan gebruiken om de hond nog langer alleen te laten. Ik hoop dat jullie mijn dilemma snappen.

Ik ben niet alleen verbaal een zeikerd maar ook fysiek. Ik moet er nachts regelmatig uit. Dat betekende voor Malou dat de nacht werd onderbroken met minimaal 2 tot 3 korte bezoekjes. Meestal sliep Malou dan “gewoon doorâ€
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -

In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
corason del perro
Zeer actief
Contacteer:

Nou een heel verhaal. Eigenlijk is dit mijn manier om te zeggen: Mijn excuus J.S. ik heb je tenonrechte veroordeeld. Ik weet zelf ook niet meer precies waarom het zo verkeerd bij mij is gevallen. Het beeld van een jammerende hond in die garage liet me even de realiteit uit het oog verliezen denk ik.
:ok:
J.S.
Vaste gebruiker

Mark-fryslan schreef: Nou een heel verhaal. Eigenlijk is dit mijn manier om te zeggen: Mijn excuus J.S. ik heb je tenonrechte veroordeeld. Ik weet zelf ook niet meer precies waarom het zo verkeerd bij mij is gevallen. Het beeld van een jammerende hond in die garage liet me even de realiteit uit het oog verliezen denk ik.

Groetjes Mark
Geen probleem, hoor! Ik snap we dat je enkel reageerde vanuit het standpunt van onze Sten. Bedankt trouwens voor de nuttige tips! :mrgreen: :wink: :flower:

Gisteren het volgende geprobeerd: als mijn vriendin ging slapen om 23.30, heeft ze Sten laten liggen in de woonkamer. Ik was op dat moment niet thuis. Toen ik thuiskwam van een stapje in de wereld te zetten rond 1.30u, kwam Sten mij aan de deur begroeten en zijn zetel was lekker warm. Ik vermoed dat hij dus heel de tijd (enfin, die 2 uur) heeft liggen slapen in zijn zetel. Hij had ook nergens aan gekauwd. :ok:

Minder is wel dat, nu hij 's nachts niet meer in de garage moet zitten, hij dat overdag ook niet meer wil! Gisteren kwam ik op de middag thuis en was hij ontsnapt uit 'zijn' gedeelte van de garage en had hij in het andere gedeelte wat schade aangericht, niks ergs. Nu dat was wel maanden geleden dat hij dat nog had gedaan (ontsnappen). Vanmorgen was ik dan effe naar de winkel enkele straten verder (klein halfuurtje) en dan was hij weer ontsnapt. 'k Denk dat hij op die manier wil protesteren tegen het 'garage zitten'! :denken: :mrgreen:

Nu, op termijn wil ik hem overdag ook wel in de woonkamer laten. Maar dat zie ik nu nog niet zitten. Daarvoor moet hij eerst wat kalmeren. 's Nachts heeft de luierik ( :mrgreen: ) niet veel anders te doen dan te slapen, maar overdag zal hij wel wat meer rondlopen en interessante dingen ontdekken...!
Marja
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marja »

Kun je niet een deel van de woonkamer veilig maken en dat afschermen?

Dat heb ik ook maanden lang gedaan :mrgreen:
Ik moest 's ochtend een half uur eerder opstaan om de hele constructie op te bouwen, hekjes en draadschermen en die zette ik dan vast met lijmklemmen :mrgreen:

Heel gedoe maar hondje kon lekker in een veilig stuk van de kamer waar geen schade gemaakt kon worden :ok:
groetjes Marja Zara en Stapper
Afbeelding
J.S.
Vaste gebruiker

Marja schreef:Kun je niet een deel van de woonkamer veilig maken en dat afschermen?

Ik moest 's ochtend een half uur eerder opstaan om de hele constructie op te bouwen, hekjes en draadschermen en die zette ik dan vast met lijmklemmen :mrgreen:

Heel gedoe maar hondje kon lekker in een veilig stuk van de kamer waar geen schade gemaakt kon worden :ok:
Ja, in 't begin deden wij dat ook, maar hij ontsnapte altijd. En vermits hij nu in de garage over een beschutting van 2 meter geraakt, zie ik niet wat voor constructie ik moet opzetten! :denken:

'k Zal is goed moeten nadenken! :mrgreen:

:wink:
Marja
Zeer actief

J.S. schreef:
Marja schreef:Kun je niet een deel van de woonkamer veilig maken en dat afschermen?

Ja, in 't begin deden wij dat ook, maar hij ontsnapte altijd. En vermits hij nu in de garage over een beschutting van 2 meter geraakt, zie ik niet wat voor constructie ik moet opzetten! :denken:

Ha! een echte uitbreker dus :mrgreen:
Iemand raadde mij ooit aan om een stevige haak in de muur te zetten en de hond dan aanlijnen als je weg gaat :denken:
Ik heb dat nooit gedaan omdat ik dat niet aanddurfde, stel dat de hond zichzelf ophangt of dat de riem om zijn nek draait :19:
Afbeelding
J.S.
Vaste gebruiker

Marja schreef:
J.S. schreef:

Ha! een echte uitbreker dus :mrgreen:
Iemand raadde mij ooit aan om een stevige haak in de muur te zetten en de hond dan aanlijnen als je weg gaat :denken:
Ik heb dat nooit gedaan omdat ik dat niet aanddurfde, stel dat de hond zichzelf ophangt of dat de riem om zijn nek draait :19:
Jep, da lijkt mij wel een theoretische oplossing, maar niks dat ik ook in de praktijk zou doen!
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Heb je niet toevallig een kamer die je niet gebruikt? Of de keuken, of de gang oid?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
J.S.
Vaste gebruiker

Inge schreef:Heb je niet toevallig een kamer die je niet gebruikt? Of de keuken, of de gang oid?
De keuken en de woonkamer zijn 1 geheel, enfin ze worden niet gescheiden door een deur. De bovenverdieping is verboden terrein, geen hondenharen in de kamers! :wink:

En in de gang beneden, naast de garage, staan de spullen die vroeger in de garage stonden, maar die dus nu in de gang staan omdat hij die zeker niet kapot mag bijten (gevaarlijk, waardevol,...)! :mrgreen:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

J.S. schreef:
Marja schreef:
J.S. schreef:
Marja schreef:Kan je hond niet gewoon in de huiskamer s'nachts???

Dikke kans dat het dan beter gaat, misschien wil hij dichter bij jullie zijn?
Mijn idee is het ook niet hoor om je hond in een garage te doen :19:
Daar ben ik het dan niet mee eens. Het blijft nog altijd een hond. Die beesten kunnen heus wel wat hebben. Blijkbaar zijn er hier wel wat die daar anders over denken.

De reden waarom we hem nog altijd in de garage doen slapen, is dat we schrik hebben dat hij hier in de woonkamer alles kapot zou bijten. Hij heeft al verschillende snoeren van electrische toestellen en verlengdraden doorgebeten ( :N: :roll: ) en dat willen we niet nog eens riskeren (zowel voor hem, als voor de toestellen)... Mijn bedoeling was aanvankelijk wel altijd om hem in de woonkamer te laten slapen.
Ja natuurlijk blijft het nog altijd een hond, juist daarom!!!
Als je eens wist wat mijn honden het eerste jaar allemaal kapot hebben gevreten, maar ze bleven toch lekker dicht bij ons hoor :pffff:
Tuurlijk bijten ze vanalles kapot, alsof ik dat niet weet. Maar moet ik hem daarom de kans geven om nog electrische kabels door te kauwen, met het risico dat hij ernstige verwondingen oploopt? Dat heb ik er net niet voor over...
misschien electrische kabels netjes wegwerken zodat hij er niet bij kan en een garage is een plek voor een auto en gereedschap , niet voor een hond :denken:
Marja
Zeer actief

Zijn die kabels trouwens het enige waar je bang voor bent?
Of sloopt hij ook andere dingen?
Afbeelding
J.S.
Vaste gebruiker

Marja schreef:Zijn die kabels trouwens het enige waar je bang voor bent?
Hij sloopt alles wat hij tegenkomt! Enfin, in de garage toch!

Zijn palmares: snoer van stofzuiger doorgebeten, snoer van toestel om de boordjes van een grasperk af te snoeien, zak potgrond van 50 liter verstrooid over de garage (er lag een laagje potgrond, we konden er bloemetjes in planten! :mrgreen: ), electrische bedrading van mijn moto doorgebeten, antieke kast in de garage, sponzen, emmers, automatten, zonnebril in 3 stukken gebeten, fietspomp gemolesteerd,...

Boven in de woonkamer dan: aarde uit potten van planten halen, aan behang knagen, snoer van lamp doorgebeten die in stopcontact zat (gelukkig geen gevolgen), tandjes in stoel,...

Nen helen boterham! :wink:
J.S.
Vaste gebruiker

Ik maak me vooral zorgen om de kabels, omdat hij hiervan verwondingen kan oplopen . Hoewel het natuurlijk ook niet tof is als hij aan andere dingen zou knagen, maar ja dat neem je erbij. Ik ga deze week wat zoeken om de kabels zoveel mogelijk te verstoppen...
Marja
Zeer actief

J.S. schreef:
Ik maak me vooral zorgen om de kabels, omdat hij hiervan verwondingen kan oplopen . Hoewel het natuurlijk ook niet tof is als hij aan andere dingen zou knagen, maar ja dat neem je erbij. Ik ga deze week wat zoeken om de kabels zoveel mogelijk te verstoppen...
:ok:
Afbeelding
corason del perro
Zeer actief
Contacteer:

Hoe loopt je woonkamer is het een groot geheel of zit er misschien een bocht in of iets dergelijks? Onze honden mogen alleen in het voorste gedeelte van de kamer dat duurde even voor ze het door kregen maar al roep ik nu nog zo hard en zo lief het andere gedeelte lopen ze niet meer in. Onze woonkamer loopt dan wel in een bocht dus is er min of mee r een duidelijke afscheiding.
twister_storm
Actief

Ongelezen bericht door twister_storm »

Ben nu toch wel benieuwd of Sten, sinds dat hij in de woonkamer mag slapen, iets gesloopt heeft. Afgezien van de uitbraken van deze dagen overdag.
Sandra, Twister en Storm
Afbeelding
Marja
Zeer actief

twister_storm schreef:Ben nu toch wel benieuwd of Sten, sinds dat hij in de woonkamer mag slapen, iets gesloopt heeft. Afgezien van de uitbraken van deze dagen overdag.
:mrgreen: ik zou ook nog wel wat willen horen.............
Afbeelding
J.S.
Vaste gebruiker

Ja, ik ging jullie, zodra ik thuis was van mijn werk, laten weten hoe het stond! Maar Sten heeft daar effe anders over beslist! Heb eerst een uurtje de garage mogen opkuisen... :roll: :mrgreen:

Enfin... Vannacht heeft Sten voor de eerste maal een nacht helemaal alleen geslapen in de woonkamer. En hij heeft zich gedragen! Niks van schade, geen gejank, geen gekrab deze ochtend! Schitterend! Mijn rugje is hem dankbaar, na 3 nachten op de zetel! :ok: :mrgreen:
J.S.
Vaste gebruiker

twister_storm schreef:Ben nu toch wel benieuwd of Sten, sinds dat hij in de woonkamer mag slapen, iets gesloopt heeft. Afgezien van de uitbraken van deze dagen overdag.
's Nachts gedraagt hij zich dus, overdag net iets minder! Vandaag zowel ontsnapt als ik 's middags thuiskwam als wanneer ik 's avonds thuiskwam. :(:

Maar de schade die hij overdag aanricht is niet erg. Hij haalt oud papier uit dozen en verscheurt dit in 1000-en stukjes! Wel veel opkuiswerk! :roll: En zijn zetel in de garage is nu nog half zo lang, als dat die oorspronkelijk was! :mrgreen: :smile: Zal eens op zoek moeten naar een nieuwe oude versleten zetel!
Marja
Zeer actief

J.S. schreef:Ja, ik ging jullie, zodra ik thuis was van mijn werk, laten weten hoe het stond! Maar Sten heeft daar effe anders over beslist! Heb eerst een uurtje de garage mogen opkuisen... :roll: :mrgreen:

Enfin... Vannacht heeft Sten voor de eerste maal een nacht helemaal alleen geslapen in de woonkamer. En hij heeft zich gedragen! Niks van schade, geen gejank, geen gekrab deze ochtend! Schitterend! Mijn rugje is hem dankbaar, na 3 nachten op de zetel! :ok: :mrgreen:
Wauw!!! Top zeg, heerlijk voor jullie en voor Sten :wink:

Maar wat is opkuisen? Has hij een bende gemaakt in de garage :19:
Afbeelding
J.S.
Vaste gebruiker

Marja schreef:
J.S. schreef:Ja, ik ging jullie, zodra ik thuis was van mijn werk, laten weten hoe het stond! Maar Sten heeft daar effe anders over beslist! Heb eerst een uurtje de garage mogen opkuisen... :roll: :mrgreen:

Wauw!!! Top zeg, heerlijk voor jullie en voor Sten :wink:

Maar wat is opkuisen? Has hij een bende gemaakt in de garage :19:
Jep, de stof en de vulling uit zijn zetel verscheurd en heel wat papier in 1000-en stukjes gebeten! :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”