Dit is niet hatelijk bedoeld hoor , maar ik ben mijn leven lang een werkman geweest en kan niet zo netjes en beleeft iets uitbrengen zoals jij of Willy doen , dus het kan wel eens cru over komen ik kan alleen maar vermelden wat ik denkt en op de manier zo als het leven mij gevormt heeft.Maru schreef:In de eerste plaats ben ik geen "soldaat van de rv". Ik reageer op eigen houtje. Daarnaast kan ik rustig verklaren, dat mijn reu (E.E.M.) nog steeds perfect ziet, ondanks dat beweert wordt dat hij 100% PRA heeft. Vreemd, omdat zijn ouders door de ECVO-artsen meerdere keren vrij gegeven zijn.
Begrijpt mij goed Ruud , ik heb meer vermeld dat mijn mail en foto's en adres op de websites staan , ik breng gedachten en ideeen uit , dus ik kan fouten maken en dan kan de hele wereld daar op in haken .
Maar goed , de PRA .
Zie je wel Ruud dat jij echt niets snapt van PRA .Dat bewijst wel dat jij er aan mee gewerkt hebt om jouw hond E.E.M die nog nooit vrij is gegeven te gebruiken voor de fok . jij schrijft .
....ondanks dat beweert wordt dat hij 100% PRA heeft. Vreemd, omdat zijn ouders door de ECVO-artsen meerdere keren vrij gegeven zijn.......
Heb jij wel eens gehoord van dragerschap Ruud , mijn Blinden PRA hond Tican met zijn blinden PRA zus komen uit een moeder die ook klinisch vrij is . Even nu wat gegevens alleen voor jou (ik zou graag de laatste ECVO uitslag van de moeder van jouw hond E.E.M willen zien daar gaan hele vreemde geruchten over).
De oma van jouw E.E.M is levkaya , zij is wel een zus van mijn blinden PRA hond Bruno , althans ze hebben de zelfde vader , en Levkaya heeft wel een niet vrij gegeven kind in een ander nest , ach Ruud ziet nu toch is in de populatie is vergeven van dragers en lijders .
Laten we elkaar nu recht in de ogen kijken en doet jullie werk roep de hele populatie op om te spiegelen.
Gr Bert.
PS ik heb een hond gekend zonder ogen verwijderd ivm glaucoom , maar de hond zag na de operatie nog alles.