Zoiets:donderwolke schreef:euh wat is een penning...? (ben een belgje hé)

Die kun je hier o.a. bij dierenspeciaalzaken kopen
Moderator: moderatorteam

Succesdonderwolke schreef:Aha dat klinkt wel leuker dan, ik hoop dat het zo is.
Daarnet ben ik eens gaan wandelen met hem de boerderij rond, zodat hij dus de grenzen kent. Vannamiddag ga ik eens proberen om hem los te laten. Hij kent heel goed zijn naam en 'Hier' dus ik denk niet dat het nog voor grote problemen zal zorgen. Spannend...
xxx julieke

Ah hondenspeeltjes, goed dat je me eraan helpt herinneren, ik wist dat ik nog iets moest doen. Hem eens een balletje geven of zo. Een oude vod of zo vind hij niet leuk om mee te spelen, heb ik hem al eens gegeven. Wat kan je nog aanraden van hondenspeeltjes?Inge O schreef:
vindt hij hondenspeeltjes leuk? kan je daar als hij aangelijnd is zijn aandacht mee trekken? dan zou je die alvast ook mee kunnen nemen, en/of een lekker snoepje als hij weer bij je terugkomt.
is er heel veel afleiding bij de grenzen van jullie erf, of liggen jullie eerder rustig? want hij zal natuurlijk niet in één, twee drie snappen tot waar zijn eigen gebied juist gaat hé.
maar als je hem toch al enkele dagen hebt moet het wel kunnen om hem nu stilaan onder jouw begeleiding los te gaan laten hoor.
Dan moet je eens op internet of in een hondenwinkel gaan kijken wat er allemaal aan hondenspeelgoed isdonderwolke schreef:Wat kan je nog aanraden van hondenspeeltjes?
Ik ga hem direct gaan loslaten zie, benieuwd hoe het zal gaan...
xxx julieke