mijn hond kian is 6 maand oud, tegen mij en zohra heel vriendelijk, altijd bereid om te spelen, voorzichtig als ie spelend bijt en van die dingen, maar nu, als mijn vriend hem streelt of er mee wilt spelen, plast hij altijd waar hij zit,op hem, het is precies alsof hij telkens mikt, zo heeft hij gisterenmorgen in zijn schoenen geplast,gisterenavond op zijn broek, en vandaag lag hij op bed, mijn vriend gaat er heen om hem te strelen en hij plast heel mijn bed onder
telkens hij het doet berisp ik hem en zeg met luide stem mag niet en laat hem zien dat hij fout is, dat weet hij denk ik wel, maar ik krijg het hem niet afgeleerd, bij niemand doet hij dat alleen bij mijn vriend.
ik dacht dat het een teken van dominantie is omdat ik zijn baasje ben en mischien niet wil luisteren naar mijn vriend, ik weet het echt niet.
mijn vriend blijft er natuurlijk niet mee lachen telkens hij zoiets doet, hij zegt altijd het is jou hond jij moet hem straffen maar dat vind ik geen goed idee, hij plast bij hem dus kan ik daar kian niet voor straffen anders denk de hond, waarom is die nu boos op mij ik doe toch helemaal niks verkeerd bij haar en ze straft mij
dit kan echt NIET meer, en hoop dan ook dat jullie mij mischien een tip kunnen geven
groeten