Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verschrikkelijk veel geluk of...

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

rubella
Actief

Ongelezen bericht door rubella »

mercedes2803 schreef:
rubella schreef:
mercedes2803 schreef:Ik heb via deze stichting Shy geadopteerd op afstand :wink:
Jij ook? :wink:
Ben jij soms de andere vriend van Shy? :mrgreen:

Jazeker! :smile1:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

rubella schreef:
mercedes2803 schreef:
rubella schreef:
mercedes2803 schreef:Ik heb via deze stichting Shy geadopteerd op afstand :wink:
Jij ook? :wink:
Ben jij soms de andere vriend van Shy? :mrgreen:

Jazeker! :smile1:
HE! wat leuk zeg! Dus jij krijgt ook altijd foto's van 'ons' hondje!
Ik heb er hier wel eens een topic over geopend...met foto's en zo! Tik maar eens Shy in onder zoekterm! :wink:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Hier ook een minder succesvol verhaal...
Nanni kwam met 5,5 jaar bij ons wonen. ze heeft 4 andere eigenaren gehad. De eerste tijd hadden wij erg weinig contact met haar. Ze had volgens mij het idee dat ze hier tijdelijk zat ofzo :denken: :mrgreen:
pas na een half jaar kwispelde ze als wij binnen kwamen. ze werd superwaaks en andere honden ging ook niet meer zo goed.
Na een jaar ging het al een stuk beter. Ze is nu bijna 10 jaar en echt me maatje. Je ziet wel aan haar dat ze wat meegemaakt heeft. Maar sinds de komst van Tuana ook is ze een stuk vrolijker :cheer:
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

jidde schreef:Hier ook een minder succesvol verhaal...
Nanni kwam met 5,5 jaar bij ons wonen. ze heeft 4 andere eigenaren gehad. De eerste tijd hadden wij erg weinig contact met haar. Ze had volgens mij het idee dat ze hier tijdelijk zat ofzo :denken: :mrgreen:
pas na een half jaar kwispelde ze als wij binnen kwamen. ze werd superwaaks en andere honden ging ook niet meer zo goed.
Na een jaar ging het al een stuk beter. Ze is nu bijna 10 jaar en echt me maatje. Je ziet wel aan haar dat ze wat meegemaakt heeft. Maar sinds de komst van Tuana ook is ze een stuk vrolijker :cheer:
Jee, pas na een half jaar kwispelen, arme Nanni :jank:
Gelukkig is het wel allemaal helemaal goed gekomen. Fijn dat ze echt je maatje is! En ook fijn dat ze het zo naar haar zin heeft sinds Tuana er is.
Afbeelding
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Nanni is ook best een onafhankelijk hondje. Buiten gaat ze graag haar eigen gang. Maar zoals een echte herder houdt ze ons wel in de gaten :smile:
Ik zou Nanni ook nooit weg kunnen doen, het idee dat ze dan weer dik een half jaar erover doet om te wennen, nee dat doe ik haar niet aan!

Nanni vond het ook nooit fijn om aangehaald te worden. Ze raakte er in de stress van. Tegenwoordig komt ze zelfs een aaitje halen :mrgreen: Ze springt tegen ons op, iets wat ze ook nooit durfde! En heeeel soms krijg ik een lik in me gezicht, lekker oud wijffie :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”