Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

schapen dood bijten

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

annemarie_hond schreef:
estelle schreef:
annemarie_hond schreef: toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
gr.AnneMarie
Dus een hond die in de stad woont krijgt per defenitie niet de beweging die hij krijgen moet?
Nou wij hebben met 3 herdesr op een flatje in de stad gewoond en ze kregen elke dag voldoende beweging, kwestie van de auto pakken en de hort op gaan. :roll:

Jammer dat je je hond nu naar een politiehondenschool stuurt waar je niet eens weet hoe ze uberhaupt met je hond om zullen gaan.
dit is echt het laatste wat ik er over zeg en schrijf kijk eerst na wat er voor de Quote staat. lees duidelijk. en ik had alleen om advies gevraagd en wat ik krijg is een helboel shit.
recpect voor een ander zijn/haar mening hebben jullie niet eens
en nu hou ik hier echt over op, jullie denken dat ik dit leuk vindt nou vergeet het maar jullie willen alleen maar lezen wat je wilt lezen maar niet de rest dus hou maar op (doe ik wel)

Ik heb alleen gelezen dat je je hondje wil afmaken en dat je adviezen van anderen in de lucht slaat, ben je bang om gezichtsverlies te lijden??Of nog meer in jouw geval....Estelle heeft heeft het toch tig keer aangegeven maar je zegt er niks op nee alleen maar blijven zeggen dat ie dood moet als de politiehondenmeneer zegt dat het geen goeie hond is :roll:
lilalila
Zeer actief
Mijn ras(sen): een pippa
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door lilalila »

Tamara en Bowie schreef:En weet je wat ik nou al helemaal het vreemde vind, iemand (Estelle) heeft echt een superaanbod gedaan, en daar wordt elke keer heel makkelijk over heen gelezen en gepraat. Ik ken Estelle niet, maar i k ben er van overtuigd dat de hond het bij haar beter heeft dan waar die nu naar toe gaat en eventueel na die tijd toch afgemaakt gaat worden.
Ja, dat vind ik ook ! Estelle heeft een heel goed aanbod gedaan, een super goede oplossing.
Maar daar kijk je liever over heen, en durft zelfs te stellen dat men je op deze site geen advies of hulp geeft !
En jij stuurt liever je honden op politiewerk dan dat je ze een goede plek geeft. En als ze niet voldoen... een spuitje.
Waarom heb je eigenlijk honden als je er niet van houdt ???

onbegrijpelijk !!! :devil:
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

annemarie_hond schreef:Ik heb die politiehondenschool gebeld en daar willen ze haar toch testen voor te speuren. en ik heb de situatie uitgelegd en als ze niet goed is daarvoor vonden hun inderdaad(dit willen jullie niethoren) toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
als bijkt tijdens de opleiding van haar dat het toch niet goed gaat gaan ze in overleg met mij een oplossing vinden.
ze gaat samen met 1 van mijn andere honden want die is niet goed gekeurd voor de fok vanwege zijn oor wat niet rechtop wil gaan staan.
en dus zijn ze samen.
Ik vindt dit een goede oplossing, en ik hoop dat ze goed getest wordt(wat ik wel verwacht omdat de criteria waar ze aan moeten voldoen dat heeft ze allemaal.
gr.AnneMarie
Is het bij jou ook plundra :80:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Rataplan schreef:
annemarie_hond schreef:Ik heb die politiehondenschool gebeld en daar willen ze haar toch testen voor te speuren. en ik heb de situatie uitgelegd en als ze niet goed is daarvoor vonden hun inderdaad(dit willen jullie niethoren) toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
als bijkt tijdens de opleiding van haar dat het toch niet goed gaat gaan ze in overleg met mij een oplossing vinden.
ze gaat samen met 1 van mijn andere honden want die is niet goed gekeurd voor de fok vanwege zijn oor wat niet rechtop wil gaan staan.
en dus zijn ze samen.
Ik vindt dit een goede oplossing, en ik hoop dat ze goed getest wordt(wat ik wel verwacht omdat de criteria waar ze aan moeten voldoen dat heeft ze allemaal.
gr.AnneMarie
Is het bij jou ook plundra :80:
:smile:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Branka
moderator
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Branka »

Vol verbazing dit topic gelezen. Van diverse kanten komen goede adviezen en er is zelfs iemand die jouw hond een goed tehuis wil bieden.
Maar blijkbaar moet er een pasklare en snelle oplossing komen. Die er dus niet is.
Jammer en erg triest dat jouw hond hiervan uiteindelijk de dupe is.
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Plundra is al over toch, maar ach dat is het voor deze honden dus ook. Dat is natuurlijk de rede geweest
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
son-pei
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sharpei en Finse Lappenhond
Contacteer:

Ongelezen bericht door son-pei »

Nou, ik schiet hier ook van de ene verbazing in de andere :denken:
Alsof er in Nederland niks tussen de stad en het platte land zit zeg :roll:
Ik woon noch in de stad noch op het platteland en volgens mij ben ik geen uitzondering :denken:
Waarom zoek je niet gewoon een GOED adres voor je hond(en), waar ze lekker elke dag het bos in gaan, en geloof me in het bos kom je géén schapen tegen :pffff:
Het verbaasd met al helemaal dat er ineens nog een hond exit is, niet geschikt voor de fok, aha nu wordt het één en ander wel duidelijk want die zwarte had toch ook slechte heupen? :boos:
Zelf ben ik ook fokker en heb momenteel geen één hond die geschikt is voor de fok, nou jammer dan dan fok ik lekker niet!!!wat een onzinnig excuus dat zoveel fokkers honden afdanken :neenee:
Je bent maar wat blij dat die kerel van de plitieschool wel in je straatje kletst als je het mij vraagt :roll:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Ongelooflijk dit :jank: :jank:
En gewoon nog een hond gaat mee omdat een oortje niet goed staat..... wat gebeurt er met die hond als hij/zij niet geschikt is voor de politie?
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Stang schreef:Ongelooflijk dit :jank: :jank:
En gewoon nog een hond gaat mee omdat een oortje niet goed staat..... wat gebeurt er met die hond als hij/zij niet geschikt is voor de politie?
dan word die ingeslapen mede op advies van de politiehondenschool man.
is te lezen in het stukje waarin ze aangeeft dat de twee honden samen gaan.
ik weet niet of dit ook voor de hond met dat oor geld maar wel voor die andere in ieder geval
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

gatver je zal maar zo'n baas hebben :kotz: dat is het enige wat ik kan zegen :devil:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Rataplan
Zeer actief

Gordonsetter23 schreef:
Stang schreef:Ongelooflijk dit :jank: :jank:
dan word die ingeslapen mede op advies van de politiehondenschool man.
is te lezen in het stukje waarin ze aangeeft dat de twee honden samen gaan.
ik weet niet of dit ook voor de hond met dat oor geld maar wel voor die andere in ieder geval
Ja nou weet ik niet wat ik als hond zou kiezen hoor....ben ik niet geschikt krijg ik een roze spuit.....ben ik wel geschikt kan ik met de boot naar de grens van Koeweit om met 50 graden in de schaduw explosieven op te sporen............
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Kanonne, heb het zitten lezen.
Maar het feit dat je voor zoiets al aan afmaken dénkt! Dat vind ik al.... tja...... zal niet zeggen wat...... :devil: :devil: :devil:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Stang schreef:wat gebeurt er met die hond als hij/zij niet geschikt is voor de politie?
Afbeelding
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

:boos: :boos: :boos:

nou ja! heb er bijna geen woorden meer voor je makat me echt boos! iedereen wil je helpen en jij doet alsof we je alleen maar uitschelden de mensen die niet zoleuk op je reageren heb aan jezelf te danken!

Weet je wat er met afgekeurde politie honden gebeurd...........

denk t niet ben maar blij! :jank:

waarom heb jij ooit honden genomen :denken:

er lopen genoeg honden met drift of problemen en het ligt aan de baas of hij dara wel of niet mee leven kan jij dus niet wat verwacht jij van je dieren! Je geeft gvd trainingen! :jank:

als ik niet weer bij me ouders woonde was ik ze ook graag op komen halen!

ps ik ga jola ook niet afmaken en die is net zo als die van jou zoals je zoiezo al van meer eigenaren en hun honden te horen gekregen hebt iedreen zoekt een goede oplossing wat doe jij duwt je honden maar weg!
corason del perro
Zeer actief
Contacteer:

marian* schreef:
Stang schreef:wat gebeurt er met die hond als hij/zij niet geschikt is voor de politie?
Afbeelding
als hij geluk heeft een spuitje! Anders....... proefdierencentrum!
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

corason del perro schreef:Je geeft gvd trainingen! :jank:
Is dat net zoiets als vzh?
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Godsamme, je levert je honden die op 1 punt niet 'voldoen' toch niet zomaar ergens af zonder dat je weet wat er mee gaat gebeuren??
Dikke kans dus dat ze allebei of afgemaakt worden of inderdaad in een laboratorium terecht komen............. dan ben JIJ een dierenbeul!

Als jij Estelle's aanbod nou es aanneemt voor de ene hond, geef dat slappe oortje dan maar aan mij, er is NIKS mis mee!
Afbeelding
corason del perro
Zeer actief
Contacteer:

nee ik was aan het vloeken :wink:
Scarlett
Actief

Ongelezen bericht door Scarlett »

Zou het niet zo zijn, dat ze haar honden naar de politieschool wil doen omdat dát goed staat op je cv; Honden geleverd voor de politieschool, zelfs tot aan Koeweit aan toe!
Dus bij haar portfolio voor haar trainingen? En als ze niet geschikt blijken, zet je toch niets in je portfolio over deze honden. Makkelijk zat :boos:
Als je hond denkt dat jij de belangrijkste persoon ter wereld bent, hoef je geen andere opinie meer te raadplegen.
- - - - - - - - - - - -
Het leven is een feest, alleen moet je wel zelf de slingers ophangen.
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

heeft iedereen zo'n lief schattig pb'tje gekregen?
chrico
Zeer actief

estelle schreef:heeft iedereen zo'n lief schattig pb'tje gekregen?
Vertel, ik niet
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Rataplan
Zeer actief

Nee maar mijn box is open :mrgreen: mocht je je geroepen voelen?
:mrgreen:
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

TS: je bent een afschuwelijk mens :kotz:

Ik begrijp niet dat je het aanbod van Estelle niet hebt aangenomen. Bah, walgelijk verhaal dit. :devil:
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
estelle

het komt er op neer dat ik niet zo'n toon tegen dr aan moet slaan en dat ze de beste oplossing probeert te zoeken..

jaja.
chrico
Zeer actief

Rataplan schreef:
Nee maar mijn box is open :mrgreen: mocht je je geroepen voelen?
:mrgreen:
Twee zielen, een gedachte :smile:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico
Zeer actief

estelle schreef:het komt er op neer dat ik niet zo'n toon tegen dr aan moet slaan en dat ze de beste oplossing probeert te zoeken..

jaja.
Laat ze eerst hand in eigen boezem steken want medunkt dat de beste oplossing aangedragen is
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.

Ongelezen bericht door chaos »

Die zoekt geen oplossing...die wil van d'r honden af.
Die met dat oortje wat niet wilde gaan staan is al een tijdje in de uitverkoop. Nu gaan ze beiden naar de 'politieschool'. Twee voor de prijs van 1 als ik er maar af ben....
en dan gewoon leuke pups fokken en aanhouden of een nieuwe kopen.

Je moest je hondenschool gewoon opdoeken met een tt en deskundig advies was je probleem in 1 middag opgelost. (ik spreek uit ervaring)
Ik hoop echt dat er bij jou geen mensen aan de bel trekken met serieuze problemen met hun honden want het lijkt me dat jij wel de laatste bent die er raad mee weet.

Je zou in een hoekje moeten gaan zitten en je diep, diep schamen.
Afbeelding
Gabber
Actief
Mijn ras(sen): mechelaar
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Gabber »

kkkkkkkkkkk
Laatst gewijzigd door Gabber op 12 sep 2007 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
estelle

Gabber schreef:Politiehondenschool klinkt mooi maar de politie hier levert echt geen honden aan Koeweit. Dat is gewoon een handelaar die voor veel geld honden levert aan de overheid daar. Misschien dat hij ze eerst een beetje opleidt hier. De kwaliteit van de honden die geleverd wordt varieert sterk dus de kans is groot dat de honden inderdaad aan zijn normen voldoen. Het vervelende is dat je er totaal geen zicht op hebt in wat voor omstandigheden je honden terechtkomen.
precies , dat probeer ik haar ook te zeggen.
Maar ja ik geef geen geld voor die hond en deze meneer wel he....verdient ze er toch nog aan.
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.

Ongelezen bericht door chaos »

Ik geloof niet dat het haar zoveel kan schelen waar haar honden terecht komen als zij ze maar kwijt is.
En politiehondenschool klinkt een stuk beter als de eerste de beste opkoper die bij mislukken van de opleiding waarschijnlijk de hond ook in laat slapen.

Hondenschool in buitenpost?, trainingen op de zaterdagochtend?. Ik voel me bijna geroepen om daar op dat tijdstip mijn hart eens te gaan luchten.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”