annemarie_hond schreef:dit is echt het laatste wat ik er over zeg en schrijf kijk eerst na wat er voor de Quote staat. lees duidelijk. en ik had alleen om advies gevraagd en wat ik krijg is een helboel shit.estelle schreef:Dus een hond die in de stad woont krijgt per defenitie niet de beweging die hij krijgen moet?annemarie_hond schreef: toch inslapen want zei hij een hond die zo fel is kun je niet in een buitengebied hebben en of ze wel goed gaat in een stad is maar de vraag omdat ze zo'n werker is en elke dag een rondje aan de riem door het park wordt ze waarschijnlijk alleen maar feller door.
gr.AnneMarie
Nou wij hebben met 3 herdesr op een flatje in de stad gewoond en ze kregen elke dag voldoende beweging, kwestie van de auto pakken en de hort op gaan.![]()
Jammer dat je je hond nu naar een politiehondenschool stuurt waar je niet eens weet hoe ze uberhaupt met je hond om zullen gaan.
recpect voor een ander zijn/haar mening hebben jullie niet eens
en nu hou ik hier echt over op, jullie denken dat ik dit leuk vindt nou vergeet het maar jullie willen alleen maar lezen wat je wilt lezen maar niet de rest dus hou maar op (doe ik wel)
Ik heb alleen gelezen dat je je hondje wil afmaken en dat je adviezen van anderen in de lucht slaat, ben je bang om gezichtsverlies te lijden??Of nog meer in jouw geval....Estelle heeft heeft het toch tig keer aangegeven maar je zegt er niks op nee alleen maar blijven zeggen dat ie dood moet als de politiehondenmeneer zegt dat het geen goeie hond is