maar goed, de kat is bekende afleiding,maar stel dat je buiten bent,over wilt steken, je laat dr zitten, en ze gaat niet, stel dat ze doorloopt(heb je gelukkig het riempje om) dan moet ze toch wel leren luisteren.
mar goed,alles op zijn tijd toch
Moderator: moderatorteam
Preciessnackie schreef:ja ik snap dat het og een hondje is,en wil ook niet te veel van dr vragen, alles ging eigenlijk redelijk snel,maar het commando AF dat wil nogniet echt,maar goed,dan denk ik bij mezelf, blijven oefenen,en lekke rop haar tempo , niks over vragen toch?
Jawel, maar nu nog nietmaar goed, de kat is bekende afleiding,maar stel dat je buiten bent,over wilt steken, je laat dr zitten, en ze gaat niet, stel dat ze doorloopt(heb je gelukkig het riempje om) dan moet ze toch wel leren luisteren.
mar goed,alles op zijn tijd toch

snackie schreef:Ik stel het heel erg op prijs,dat je zulke adviezen geeft.
daar heb ik iig wat aan,
In die 3u dat ik weg ben,
is het meestal als ik in het halletje binnenkom, dat ze het dan net niet meer droog houdt,
dus dan moet ik naar de bench rennen,en naar buiten rennen .
(in ons geval is dat het balkonnetje, want om ff 6 verdiepingen naar beneden te rennen,is het toch te laat)
Dus als ik mazzel heb,en 5 min. eerder thuis kan zijn(wat ik vaak heb) dan lukt het net op tijd (Wat dat betreft een 10+ voor zinderlijkheid)
Ik geef haar ook gewoon het vlees ,maar soms laat ze een beetje staan,en als ze toevallig een keer weinig eet, wet eik zeker dat z enog ene paar happies eet.
ik denk ook ,dat dat best fout is,want zo werk je wss een te dikke hon din de hand?(de ales opschrokt?)
dus dat zal ik niet meer doen,
Mogen de harde brokjes + water wel gewoon in de bench blijven?
Snachts gaat heel goed.
Buiten om dat de kat af en toe aan het pesterijen is (die heeft nog wel eens een sjeesbui)
sinds dat kruikje is ze eigenlijk stil snachts (deed ze ook wel eens janken,omdat ze dus helemaal niet in die doos wilde slapen)
maar dat kruikje maakt haar lekker rustig en loom denk ik.
ze begint snachts te rommelen in de doos,en zachtjes te piepen, dan wete ik dat ik eruit moet,omdat ze dan een plasje moet doen.
de laaste week,ben ik er 3 of 4 van de 7 nachten uit gemoeten
omdat ze moest, de rest slaapt ze door tot half 7,en dan begint de kat te donderen,en als ze wakker word , ze t ik dr voor de zekerheid maa rgelijk buiten.
dan nog een uurtje terug in de doos,dan jammert ze nog wel ff,maar gaat na 3 minuten toch weer sapen.
Ze is best braaf,alleen laat duidelijk merken,dat ze het er niet altijd mee eens is.
In de bench piept ze alleen, Savonds,als mijn vriend thuis is,
Als ik overdag thuis ben,en ze zit ff in de bench ,bijv. met stofzuigen en dweilen(want dan kan ik echt niet 10 dingen tegelijk doen, zoals o.a. op de hond letten) dan piept ze ook niet.
maar als ik dit savonds doe,en vriend is thuis,is het altijd piepen.
ik denk dat ze die 3u makkelijk aankan, ze heeft nog niets echt gesloopt.
Wat ze gesloop t heeft is een harde muis van de kat,maar toen lag ze bij mijn vriend,en die lette niet op.
Verder kan ik het me niet 1,2,3, bedenken.
Echte knager is het niet,maar ben wel bang,dat als ze evt alleen zou zijn,dat ze misschien dan wel gaat knagen?
snackie schreef: In de bench piept ze alleen, Savonds,als mijn vriend thuis is,
Als ik overdag thuis ben,en ze zit ff in de bench ,bijv. met stofzuigen en dweilen(want dan kan ik echt niet 10 dingen tegelijk doen, zoals o.a. op de hond letten) dan piept ze ook niet.
maar als ik dit savonds doe,en vriend is thuis,is het altijd piepen.
Hoe kun je dan in godsnaam zeggen dat 'HET ALTIJD PIEPEN' is?!?snackie schreef:Als je dat goed had terug gelezen, ha dje ook gelezen,dat dat sporadisch is,als ik ff moet stofzuigen/dweilen.
eigenlijk,i het op 3 weken tijd 1x voor gekomen.
Als die in de bench zit jahoejsje schreef:snackie schreef: In de bench piept ze alleen, Savonds,als mijn vriend thuis is,
maar als ik dit savonds doe,en vriend is thuis,is het altijd piepen.Hoe kun je dan in godsnaam zeggen dat 'HET ALTIJD PIEPEN' is?!?snackie schreef:Als je dat goed had terug gelezen, ha dje ook gelezen,dat dat sporadisch is,als ik ff moet stofzuigen/dweilen.
eigenlijk,i het op 3 weken tijd 1x voor gekomen.
moet ik het met koieletters gaan schrijven?starfleet schreef:Waarom zit hij dan 's avonds in de bench als je vriend er is en jij niet? Is me nog steeds niet duidelijk.snackie schreef:
Als die in de bench zit jah
Anne
snackie schreef:
Het is 1x voor gekomen,tijdens het stofzuigen en dweilen.
van mij mag dit topic op slot,want het gaat nergenst meer over