Ik heb er een aantal van voor de honden. Hartstikke leuk, vooral nu, omdat ik deze week 7 nachtdiensten heb en nu echt vandaag te moe ben om wat dan ook met ze te spelen.
Maar Buck, die echt nooit iets met voernijd heeft ofzo en waar ik alles van kan ruilen of afpakken als het nodig is, gaat die bal lopen verdedigen.
Zelf kan ik de bal zo van hem afpakken want ik vul hem af en toe, dus dat is leuk...........
Ik heb op dit moment geen probleem met dit gedrag, zolang het maar niet erger wordt. Hij is wel erg grappig om zo te zien, nu ligt hij helemaal blij met die bal op de bank met zijn poot er over heen, om zich heen te kijken wie er eventueel leuk de bal wil hebben.........
Maar zou het ook kunnen dat dit dan een aanzet wordt dat hij zelfverzekerder wordt, of dat hij het met andere dingen ook gaat doen? Want ik ben juist erg blij dat hij dat helemaal eigenlijk niet heeft.
Dus nog wel of niet geven. Hij is er wel vreselijk blij mee als hij hem krijgt. Echt maar af en toe, omdat ik het leuk wil houden voor hem.