Dus dan is het maar prima om de boel helemaal te verkloten en erop los te fokken?Mol schreef:die is al verziekt want de rott vandaag de dag is al jaren niet meer de rott die het oot was. en dat is eerder te danken aan de fokkers die kosten wat het kost willen winnen op show.Stang schreef:En of de honden dus een leven lang pijn hebben, zal jou verder een rotzorg zijn dusmellow schreef:
Nou mol blijf gewoon on topic dat schijnt hier heel erg moeilijk te zijn hoor.
De topic was namelijk 3 keer gekoppeld volgens mij kom ik dat al 20 pagina's niet meer tegen![]()
Sommige mensen gaan zo ver in hun gelijk halen dat ze alleen nog maar kunnen beledigen.
Ze zien alleen de fouten van de "tegen partij want voor hun is het een wedstrijd geworden wie de meeste punten scoort.
Idd wist ik de betekenis van de mach wel stom genoeg heb ik het altijd zo geschreven als dat ik het schrijf![]()
Ach het scheelt weer dat er genoeg schrijf fouten in mijn teksten staan he.
Wel jammer dat er nu ineens over die mach test zo getruikeld moet worden oh ja maar dat geeft onkundige waarde aan mijn gedrag das waar ook als ik wel of dat of was etc verkeerd schrijf valt natuurlijk niet over te struikelen want dat heeft geen fok waarde wel.
Er roepen mensen dat mijn stamboomloze rotties niks aan het ras toevoegen geen gebruikswaarde hebben maar ach doet hoeft voor mij niet mijn honden zijn lieve trouwe huisvriendjes dat zou voor mij meer waarde hebben dan dat een fokker er ieder jaar een enst met jongen in stopt(hoe verandwoord ook).
alle pups die van mij afkomen hebben een goed karakter dat is juist wat ik belangrijk vind,de eigenaren zijn er blij mee en er zit geen 1 van die pups in het assiel.
Oh ja en dat dat gebazel van er zitten genoeg honden in het asiel als iedereen dat vind moet iedereen ophouden met fokken ook de verandwoorde fokkers dan kan iedereen een hondje uit het asiel halen.
Ik doe dit nestje lekker op mijn manier dan zijn er straks in juni mensen die hun hondje uit een liefdevol gezin kunnen halen inplaats van uit een schuur.
Oh ja en dan nog de opmerking over kinderen denk je toch ook na?
Als je nu al zover gaat dta je die vergelijking moet maken![]()
Als een marokaan met een nederlander naar bed gaat geef je hem toch ook de morningafterpil niet of doe je sterelisatie net na de bevruchting omdat het een mengeltje is![]()
De vergelijking slaat dus echt werkelijk nergens op hoor.
Ik heb voor ik mijn kinderen kreeg ook niet gekeken of ik HD heb of wat dan ook.
Ik heb gekeken of ik mijn kinderen kon bieden wat ze zouden moeten krijgen liefde aandacht en verzorging en dat kon ik vanuit dat oogpunt hebben wij voro kinderen gekozen ne vanuit dat oogpunt kies ik voor een nestje pups.![]()
Inderdaad..... doodvermoeiend dit soort mensen en een verzieker voor het hele ras Rottweiler.mellow schreef:Zo nou ik ben wel weer klaar want er kotm steeds meer gebazel en er word niks nieuws gemeld.
Ik heb weer zo'n lang stukje getypt dat ik jullie weer de tijd heb gegeven om mijn typ fouten eruit te halen en me daarmee om de oren te slaan.
Doodvermoeiend zulke mensen![]()
![]()
![]()
![]()
mol
En er lopen echt nog wel wat prachtexemplaren rond hoor, met name ook in Duitsland.
Niet het hele ras is verkloot, godzijdank niet, maar door er nu maar op los te fokken en zeker bij een ras zoals de Rottweiler, dan ben je echt fout bezig.