Ik vind niet dat je iemand af kunt blaffen op zijn forumnaam, en als je dat al zo graag wilt open er dan een apart topic voor.
Het blijkt maar weer dat mensen verschillende defentities geven aan woorden en dat lovely-me voor de 1 een heel andere betekenis heeft dan voor de ander. Ik kan je zeggen dat het voor mij niet staat voor zelfingenomen of iets in die trant.
En tja smaken verschillen, ik zie hier zoveel namen waarvan ik denk

Maar dat moet ieder toch lekker voor zich weten?
Ik vind het leuk en interessant om te lezen hoe mensen met reuen er tegenaan kijken en hoe andere mensen met loopse teven dit doen.Laten we gewoon wat van elkaar leren in plaats van elkaar af te blaffen. Ik zie dat de meningen verdeeld zijn, en dat zal ook zo blijven maar daarvoor hoef je iemand niet persoonlijk aan te vallen.
Ik wist trouwens niet dat sommige reuen het echt van zover ruiken, ik heb dit nog nooit meegemaakt (maar ik geloof het wel hoor

), niet wanneer Lady loops is maar ook niet met mijn vorige hond, dit was een reu.
Heeft dit misschien ook te maken met de grote van de hond? Dat een grote hond een sterkere geur bij zich heeft dan zo'n kleintje als ik heb? Of staat dit er los van?