sweet me schreef:jij kan misschien weken vrij pakken mr ik kan dat NIET!!! snappen julie dat dan niet dat sommige mensen dat NIET kunnen doen!!!
ik weet ook wel dat ze dat nog niet doorheeft wat mag en wat niet mag
wil je dan zeggen dat mensen die weken of dagen NIET vrij kunnen nemen geen recht hebben op een puppykind dat is pas BULSHIT sorry hoor mr jullie zijn hier soms echt grof kan dat hier nu eens niet op een fatsoenlijke manier
ik zie mijn hondjes doodgraag en als ik kon bleef ik thuis mr dat kan ik niet
[/quote]
Er is niemand hier die beweert dat jij je hondje niet graag ziet.
Maar als je een pup in huis haalt zul je daar veel tijd voor moeten hebben, dus inderdaad als je geen vrij kunt krijgen dan zou je moeten regelen dat iemand anders thuis is.
Wij werken ook allebei, maar zijn ruim 1,5 jaar met voorbereidingen treffen bezig geweest voordat er hier een pup kwam. Hadden wij niet die maanden vrij kunnen krijgen dan was er inderdaad geen pup gekomen hier.
Een baby laat je toch ook niet alleen omdat je moet gaan werken? Daar regel je toch ook een oppas voor?
Daarnaast lees ik nergens grove of beledigende opmerkingen die tegen je gemaakt worden.
Alle adviezen worden gegeven omdat iedereen hier het beste met je hond voor heeft. Daar hoort ook opbouwende kritiek bij.
Hopelijk leer je iets van de adviezen zodat jij en je hond samen een gelukkig leven tegemoet gaan.